Romet Zetka 125 - brak iskry

Witajcie,

Jako, że elektryka to moja “ulubiona” dziedzina mam do Was zapytanie. Motocykl Romet Zetka 125, 2010 r., któremu doskwiera brak iskry.

Usterka czujnika stopki bocznej, fajki, przewodu zapłonowego wykluczona. Iskrownik w kąpieli olejowej.

Pomiar rezystancji impulsatora - 157 omów (przewód niebiesko-biały i zielono-biały, dwa wychodzą z impulsatora). Pomiar rezystancji cewki zasilającej moduł zapłonowy - 319 omów, nie kiloomów (przewód czarno-czerwony i masa iskrownika).

Nie mogę nigdzie znaleźć prawidłowych wartości dla tego modelu, aczkolwiek impulsator wydaje mi się, że jest dobry. Nie podoba mi się fakt, że rezystancja cewki modułu zapłonowego daje wynik w omach.

Postanowiłem sprawdzić jeszcze wyłącznik awaryjny w kierownicy. Dochodzą do niego dwa przewody - zielony i czarno-biały. Niezależnie od pozycji wyłącznika na przewodach jest przejście.

Co radzicie jeszcze sprawdzić? Rozlutować przewody przy wyłączniku, żeby na moduł nie była podawana masa gasząca?