Romet RR 50 (zmiana silnika na 125)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #181369
    Froniu
    Użytkownik
    • 1
    • 8Postów:

    Witam wszystkich miłosników skuterów, motorowerów oraz motocykli.
    Obecnie posiadam Rometa RR 50, motorowerek fajny, polecam go wszystkim.
    Na tym malym sulniczku nabilem 2400km, lecz pomyslalem sobie „to juz mi nie wystarcza”.
    Orientuje sie ktorys z was panowie czy wyszedl moze na rynek silnik Rometa RR 125?
    Ile by mniej wiecej kosztowal i czy duzo by bylo przerobek?

    #181370
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 814Postów:

    tak 60lat temu:) cena od 620-1800

    #181372
    Froniu
    Użytkownik
    • 1
    • 8Postów:

    A orientujesz sie moze, czy bedzie duzo przerobek? I jak to wyglada z kwestia przegladu bo motorower ma zaledwie 2 miesiace, jezeli wstawie do 50 silnik 125 czy beda jakies klopoty z przegladem?

    #181373
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 834Postów:

    tak, beda bardzo duże kłopoty z przeglądem a wręcz nie dostaniesz przeglądu bez przerejestrowania i zmiany klasyfikacji pojazdu z motoroweru na motocykl i tablicy rejestracyjnej z małej na dużą i ubezpieczenia z mniejszego na wieksze.
    Plus musisz mieć uprawniania na motor do 125cm – czyli albo prawko B kilka lat albo odpowiednią kategorie A

    #181375
    Froniu
    Użytkownik
    • 1
    • 8Postów:

    Ooooo, o to mi wlasnie chodzilo, chcialem aby mi to ktos konkretnie wytlumaczyl 🙂 prawko to tam pikus, w wakacje wpadnie kasa i sie zrobi lub nie, dzieki Ci wielkie mistrzu 😀 a owy silniczek kupie w salonie Rometa czy allegro itp?

    #181376
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 814Postów:
    #181377
    PC_user_out
    Użytkownik
    • 0
    • 60Postów:

    Garść wiedzy z zakresu tuningu mechanicznego chińskich biegówek (w sensie silniki FMB, etc).

    http://www.simsony.net/forum/hyde-park/tutoriale/25344-fmb-i-ohv-ohc-informacje

    #181378
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 814Postów:

    Link nawet ale trochę niedouczony bo jak założy cylinder 110 do 50tki to mu zabraknie szpilek,łańcuszka rozrządu i korbowód jest za krótki bo cylek jest wyższy [dłuższy skok w 110] i bezsensem jest zakładać głowicę od 72cm[47mm] skoro jest tam tłok 52,4mm [nominalny 110cm] wiedział ze dzwonią ale nie w którym kościele,jest jeszcze wiele błędów i bajek ale już nie chce mi się wyjaśniać.

    #181380
    Froniu
    Użytkownik
    • 1
    • 8Postów:

    Nic z tych rzeczy typu przerobki cylindra itp, chodzi mi tylko o to aby wsadzic oryginalny silnik RR 125

    #181383
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 814Postów:

    każdy z mojego linka jest oryginalny żółty jak i w romecie:)

    #181386
    Froniu
    Użytkownik
    • 1
    • 8Postów:

    Mozesz mi mniej wiecej powiedziec o ile cylinder 125-tki jest dluzszy niz 50-tki?

    #181387
    Froniu
    Użytkownik
    • 1
    • 8Postów:

    I poki co prosil bym o jakis np obrazek z optymalnym ustawieniem gaznika oraz zaworow do owego Rometa RR, jezeli by sie dalo 🙂

    #181388
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 834Postów:

    nie ma optymalnego. trzeba regulować indywidualnie za każdym razem

    #181389
    Froniu
    Użytkownik
    • 1
    • 8Postów:

    A czym sie mniej wiecej pokierowac albo cos?

    #181390
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 834Postów:

    instrukcją regulacji gaźnika

    #181391
    Froniu
    Użytkownik
    • 1
    • 8Postów:

    A zawory?

    #181393
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 834Postów:

    luzami zaworowymi podanymi w manualu do silnika/ instrukcji obsługi/ czymkolwiek znalezionym w necie na ten temat ????

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button