Romet RR 50 (zmiana silnika na 125)
- This topic has 16 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 8 years temu by
Wombat.
-
AutorWpisy
-
22 stycznia 2015 dnia 14:44 #181369
Witam wszystkich miłosników skuterów, motorowerów oraz motocykli.
Obecnie posiadam Rometa RR 50, motorowerek fajny, polecam go wszystkim.
Na tym malym sulniczku nabilem 2400km, lecz pomyslalem sobie „to juz mi nie wystarcza”.
Orientuje sie ktorys z was panowie czy wyszedl moze na rynek silnik Rometa RR 125?
Ile by mniej wiecej kosztowal i czy duzo by bylo przerobek?22 stycznia 2015 dnia 15:07 #181370tak 60lat temu:) cena od 620-1800
22 stycznia 2015 dnia 15:18 #181372A orientujesz sie moze, czy bedzie duzo przerobek? I jak to wyglada z kwestia przegladu bo motorower ma zaledwie 2 miesiace, jezeli wstawie do 50 silnik 125 czy beda jakies klopoty z przegladem?
22 stycznia 2015 dnia 15:45 #181373tak, beda bardzo duże kłopoty z przeglądem a wręcz nie dostaniesz przeglądu bez przerejestrowania i zmiany klasyfikacji pojazdu z motoroweru na motocykl i tablicy rejestracyjnej z małej na dużą i ubezpieczenia z mniejszego na wieksze.
Plus musisz mieć uprawniania na motor do 125cm – czyli albo prawko B kilka lat albo odpowiednią kategorie A22 stycznia 2015 dnia 15:52 #181375Ooooo, o to mi wlasnie chodzilo, chcialem aby mi to ktos konkretnie wytlumaczyl 🙂 prawko to tam pikus, w wakacje wpadnie kasa i sie zrobi lub nie, dzieki Ci wielkie mistrzu 😀 a owy silniczek kupie w salonie Rometa czy allegro itp?
22 stycznia 2015 dnia 16:03 #181376Na allegro i nic nie przerabiasz jest taki sam tylko 125
http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string=silnik+125&search_scope=category-156&bmatch=s0-mt-0113&buyNew=1&price_from=600&price_enabled=1
a tu musisz sam sobie ubranko wybrać
http://skrzydlewska.pl/uslugi-pogrzebowe-hskrzydlewska/katalog-trumien22 stycznia 2015 dnia 16:03 #181377Garść wiedzy z zakresu tuningu mechanicznego chińskich biegówek (w sensie silniki FMB, etc).
–
http://www.simsony.net/forum/hyde-park/tutoriale/25344-fmb-i-ohv-ohc-informacje22 stycznia 2015 dnia 16:35 #181378Link nawet ale trochę niedouczony bo jak założy cylinder 110 do 50tki to mu zabraknie szpilek,łańcuszka rozrządu i korbowód jest za krótki bo cylek jest wyższy [dłuższy skok w 110] i bezsensem jest zakładać głowicę od 72cm[47mm] skoro jest tam tłok 52,4mm [nominalny 110cm] wiedział ze dzwonią ale nie w którym kościele,jest jeszcze wiele błędów i bajek ale już nie chce mi się wyjaśniać.
22 stycznia 2015 dnia 16:41 #181380Nic z tych rzeczy typu przerobki cylindra itp, chodzi mi tylko o to aby wsadzic oryginalny silnik RR 125
22 stycznia 2015 dnia 18:20 #181383każdy z mojego linka jest oryginalny żółty jak i w romecie:)
22 stycznia 2015 dnia 19:10 #181386Mozesz mi mniej wiecej powiedziec o ile cylinder 125-tki jest dluzszy niz 50-tki?
22 stycznia 2015 dnia 20:07 #181387I poki co prosil bym o jakis np obrazek z optymalnym ustawieniem gaznika oraz zaworow do owego Rometa RR, jezeli by sie dalo 🙂
22 stycznia 2015 dnia 20:08 #181388nie ma optymalnego. trzeba regulować indywidualnie za każdym razem
22 stycznia 2015 dnia 20:10 #181389A czym sie mniej wiecej pokierowac albo cos?
22 stycznia 2015 dnia 20:15 #181390instrukcją regulacji gaźnika
22 stycznia 2015 dnia 20:16 #181391A zawory?
22 stycznia 2015 dnia 20:28 #181393luzami zaworowymi podanymi w manualu do silnika/ instrukcji obsługi/ czymkolwiek znalezionym w necie na ten temat ????
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.