Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #617968
    BartoszSzczecin
    Uczestnik
    • Postów: 32

    tak jak w tytule mam problem, gdyż jak zapalam po kolei światła, najpierw pozycyjne (ładnie się zapala), potem włączam mijania i tu jest problem, gdyż wskazuje mi, że mam długie, a żarówka mi nie świeci (dalej tylko pozycyjna), próbuje przełączyć na drogowa, to dalej mi żarówka nie działa dalej swieci pozycyjny.

    nie wiem w czym tkwi problem, gdyż rozebrałem lampę i tak wszystko jest ok.

    pozycyjny działa, mijania i drogowe ani rusz, a kontrolka pokazuje że mam drogowe. co robić?

    #617972
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 014

    zmienić spaloną żarówkę?
    sprawdzić połączenia do tej żarówki?

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.
    #617973
    BartoszSzczecin
    Uczestnik
    • Postów: 32

    a przeczytałeś że wszystko jest ok? co ma żarówka do ciągłego wskazywania świateł drogowych? jeżeli żarówka jest ok pod względem „wszystko jest ok” to w czym tkwi problem?

    #617975
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 014

    a ty przeczytałeś co napisałem?
    Powtarzaj tą czynność tak długo aż zrozumiesz treść.

    #617976
    BartoszSzczecin
    Uczestnik
    • Postów: 32

    a przeczytałeś że wszystko ok?
    Powtarzaj tą czynność tak długo aż zrozumiesz treść.

    #617977
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 014

    skoro wszystko jest ok to nie masz żadnego problemu.
    a jeżeli pali ci się kontrolka długich kiedy nie są włączone długie to sprawdź instalacje do lampy. Masz gdzieś zwarcie.
    Mam ci to jeszcze proście napisać czy jednak pojedziesz z intelektu i dasz rade?

    #617978
    BartoszSzczecin
    Uczestnik
    • Postów: 32

    daruj swoje durnowate docinki, to jest forum do pomocy jak ktoś serio potrzebuje a nie jakieś podśmiechujki i jazda po kimś

    #617979
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 014

    usiłuje ci pomóc. nie moja wina że usiłujesz się brać za coś o czym nie masz zielonego pojęcia

    #617980
    BartoszSzczecin
    Uczestnik
    • Postów: 32

    rozmawiasz z elektromechanikiem samochodowym, który od niedawna pracuje w swoim zawodzie i nie każdy jest alfą i omegą a w szczególności jeżeli ktoś ma motorower który ma dopiero przejechane 3300km i nie miał w ogóle wcześniej styczności z jednośladami (oprócz roweru miejskiego)

    #617981
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 014

    no to jak jesteś elektromechanikiem i nie jesteś w stanie wymyślić dlaczego ci się pali kontrolka od długich mimo to że nie włączyłeś długich – i to w instalacji bez elektroniki zrobionej z czterech drutów to miej panie w opiece twoich klientów.

    #617983
    BartoszSzczecin
    Uczestnik
    • Postów: 32

    mówiłem, zero styczności z motorowerami, nie porównuj to do samochodu, jakoś robie 4 miesiące w zawodzie i nikt mi jeszcze (nawet wśród sąsiadów i rodziny kobiety) nie powiedział że coś jest nie tak.

    #617984
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 014

    chłopaku nie opowiadaj bzdur.
    żarówka jest żarówka a przełącznik to przełącznik. Instalacja prosta jak cep i bez znaczenia czy w kombajnie, skuterze, samochodzie czy latarce gdzie sobie możesz wybrać czy ci świeci białe z przodu czy pomarańczowe z tyłu. Każdy selektor świateł w każdym pojeździe wygląda tak samo i działa tak samo bo to wymuszają warunki homologacyjne.
    Masz zwarcie wiec je znajdź. Najpierw sobie panie elektromechaniku zobacz czy w odpowiednich pozycjach przełącznika masz prąd TYLKO na odpowiednich kablach ZA PRZEŁĄCZNIKIEM a potem szukaj zwarcia lub zamienionych przewodów.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.