Romet Router Metrocity 50 - brak mocy.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #175640 Reply
    Lolomet
    Użytkownik
    • 2

Tak jak wyżej w moim skuterze kompletnie brakuje mocy nie ma jej nawet na tyle żeby skuter pchał sam siebie, wymieniłem w nim filtr powietrza na stożkowy i wydech na przelotowy, trochę dławił więc spróbowałem go wyregulować a że w temacie jestem całkowicie zielony to efekt jest był taki że skuter nie wchodził na wysokie obroty bo zaczynał się dławić a jeżeli już coś mu się tam udawało to tylko na kilka sec. ponadto gwałtowne dodanie gazu też powoduje dławienie Wymontowałem gaźnik, przeczyściłem i złożyłem do kupy, był mały problem z gumą nad iglicą ale po 10 minutach męczarni udało się dopasować ją i skręcić wszystko. gaźnik zamontowany a problem jak był tak dalej jest. Dodatkowo nie chce mi odpalać z startera a z kopki już nie mogę ponieważ w piątek obudowa paska napędowego pękła mi dookoła kopki i efekt jest taki że jeżeli tylko próbuje cokolwiek zdziałać kopką to obraca się ona dookoła a jeżeli skuter już odpali ze startera to słychać jak obudowa tego paska trze o coś tam w środku. nwm może o wariator czy cokolwiek tam ruchomego jest. i przechodząc do sedna sprawy. Jak wyregulować ( jeżeli to problem z wyregulowaniem) ten gaźnik tak aby chodził normalnie. Odrazu mówię że ustawienia fabryczne ( mieszanka max 2,5 obrotu) nie działają. co mógł bym zrobić ? Z góry dziękuje za wszelką pomoc

#175645 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27

Ludzie są niereformowalni… Po co ten stożek zakładałeś? Szczególnie do serii jest to idiotyczny pomysł…

REKLAMA

SCORPION EXO 520 AIR

Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

#175660 Reply
    Lolomet
    Użytkownik
    • 2

hehe czy to istotne po co zakładałem ? stary filtr mam nadal więc w razie czego mogę go założyć. ale nadal nie wiem jak go wyregulować ?

#175661 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27