Romet Router Metrocity 50 - brak mocy.

Tak jak wyżej w moim skuterze kompletnie brakuje mocy nie ma jej nawet na tyle żeby skuter pchał sam siebie, wymieniłem w nim filtr powietrza na stożkowy i wydech na przelotowy, trochę dławił więc spróbowałem go wyregulować a że w temacie jestem całkowicie zielony to efekt jest był taki że skuter nie wchodził na wysokie obroty bo zaczynał się dławić a jeżeli już coś mu się tam udawało to tylko na kilka sec. ponadto gwałtowne dodanie gazu też powoduje dławienie Wymontowałem gaźnik, przeczyściłem i złożyłem do kupy, był mały problem z gumą nad iglicą ale po 10 minutach męczarni udało się dopasować ją i skręcić wszystko. gaźnik zamontowany a problem jak był tak dalej jest. Dodatkowo nie chce mi odpalać z startera a z kopki już nie mogę ponieważ w piątek obudowa paska napędowego pękła mi dookoła kopki i efekt jest taki że jeżeli tylko próbuje cokolwiek zdziałać kopką to obraca się ona dookoła a jeżeli skuter już odpali ze startera to słychać jak obudowa tego paska trze o coś tam w środku. nwm może o wariator czy cokolwiek tam ruchomego jest. i przechodząc do sedna sprawy. Jak wyregulować ( jeżeli to problem z wyregulowaniem) ten gaźnik tak aby chodził normalnie. Odrazu mówię że ustawienia fabryczne ( mieszanka max 2,5 obrotu) nie działają. co mógł bym zrobić ? Z góry dziękuje za wszelką pomoc

Ludzie są niereformowalni... Po co ten stożek zakładałeś? Szczególnie do serii jest to idiotyczny pomysł...

hehe czy to istotne po co zakładałem ? stary filtr mam nadal więc w razie czego mogę go założyć. ale nadal nie wiem jak go wyregulować ?

Zakładam, że chciałeś "odblokować" lub "tuningować" swój skuter, założyłeś najtańszy stożek gąbkowy i teraz masz problem. Zgadłem? Coś jeszcze "tuningowałeś" w nim?

hehe dokładnie obietnica youtube że po zamontowaniu stożka mój skuter stanie się demonem szybkości:P. a poza tym dodałem tylko tłumik przelotowy i to wszystko i jak tak teraz myślę to na tłumiku chyba poprzestanę