Romet Retro 7 – jaki wariator wybrać, aby zwiększyć vmaxa?
- This topic has 12 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 8 years, 1 month temu by
Deep_Nothingness.
-
AutorWpisy
-
26 maja 2014 dnia 09:02 #167165
Hej.
Pomóżcie mi w wyborze wariatora do mojego chińczyka w 4t.
Do tej pory oglądałem pollini speed control i malossi multivar.
Czy bez wymiany cylindra jestem w stanie zwiększyć vmaxa samym wariatorem?
Może macie jakieś doświadczenie ?
Czy jest sens się wgl w coś takiego bawić?
Pozdrawiam.26 maja 2014 dnia 10:49 #167169Możesz zwiększyć max, ale przyśpieche łatwo zniszczyć.
26 maja 2014 dnia 12:00 #167178Tzn? nie słyszałem o czymś takim..
26 maja 2014 dnia 12:05 #167179Czyli kosztem przyspieszenia zyskasz na prędkości.
26 maja 2014 dnia 12:11 #167182Tyle zrozumiałem, ale dlaczego tak się stanie i czy utrata przyspieszenia bd proporcjonalna do przyrostu vmaxu?
I skąd masz takie informacje? Wkładałeś może jeden z tych wariatorów?26 maja 2014 dnia 12:50 #167187Nie znam się na wariatorach, te wariatory może coś i dadzą. Ale nie dużo na seryjnym kicie cylindrowym. Inna sprawa jakie mają rolki w porównaniu do fabrycznych. Jeśli ciężkie to max coś się powiększy, ale nie zawsze. Jeśli chcesz v-max, to 72ccm i masz większe pole działania, bo z 50 wiel nie wykrzeszesz.
26 maja 2014 dnia 12:55 #167188Kurde ale droga taka 72cm z robocizną około 400-500zł, a wariator to umiałbym sam zmienić..
26 maja 2014 dnia 12:58 #167190A masz może doświadczenie, albo ktoś inny bo mam tego Rometa Retro i na razie ściągnąłem mu katalizator spalin.. I pyrka max 60 km/h, ale za to super przyspiesza..
I nw czy są tam jeszcze jakieś blokady bo patrzyłem za różowym kabelkiem, pod dekielek gaźnika i do filtra pow. ale nic nigdzie nie ma.. Może być tak że ma tylko jedną blokadę?26 maja 2014 dnia 13:37 #167192Jeszcze możesz mieć pierścień pod wariatorem, albo moduł.
26 maja 2014 dnia 13:40 #167193No ale jak nie ma kabelka, to mimo to moduł może być zblokowany?
Poza tym ta blokada chyba odpada, bo jak postawię na centralnej i odkręce mu to nic go nie blokuje..26 maja 2014 dnia 15:33 #167207Kristop napisał:
Jeszcze możesz mieć pierścień pod wariatorem, albo moduł.
Z pierścieniem się zgodzę, ale oloj piszę, że ma dobre przyśpieszenie, więc moduł jest nieblokowany. Choć przyznam, że to ciut dziwne, bo blokada na module to w zasadzie podstawa.
Oloj zerknij do króćca, może mieć zwężenie ograniczające dopływ mieszanki do cylindra, tak samo w kolanku wydechu może być zwężka. W gaźniku z kolei może siedzieć za mała dysza, ale póki nie wymienisz cylindra, to jej lepiej nie ruszaj bo możesz mieć problem z regulacją gaźnika.26 maja 2014 dnia 18:39 #167251Okej dzięki wielkie 😀 Jak bd trochę czasu to popatrzę.. A jak to zwężenie wygląda i jak to zdjąć?
26 maja 2014 dnia 21:15 #167282Zwężka w gaźniku może być w postaci podkładki. Wtedy ją wyjmujemy. Jeżeli jest na stałe, to albo trzeba kupić nowy, odblokowany króciec, albo spiłować czymś, tylko dokładnie. W przypadku zwężki w wydechu można tylko spiłować.
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.