Romet Retro 7 – jaki wariator wybrać, aby zwiększyć vmaxa?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Romet Retro 7 – jaki wariator wybrać, aby zwiększyć vmaxa?

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Deep_Nothingness Deep_Nothingness 5 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #167165
    Zdjęcie profilowe oloj
    oloj
    Użytkownik
    • Postów: 115

    Hej.
    Pomóżcie mi w wyborze wariatora do mojego chińczyka w 4t.
    Do tej pory oglądałem pollini speed control i malossi multivar.
    Czy bez wymiany cylindra jestem w stanie zwiększyć vmaxa samym wariatorem?
    Może macie jakieś doświadczenie ?
    Czy jest sens się wgl w coś takiego bawić?
    Pozdrawiam.

    #167169
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    Możesz zwiększyć max, ale przyśpieche łatwo zniszczyć.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #167178
    Zdjęcie profilowe oloj
    oloj
    Użytkownik
    • Postów: 115

    Tzn? nie słyszałem o czymś takim..

    #167179
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    Czyli kosztem przyspieszenia zyskasz na prędkości.

    #167182
    Zdjęcie profilowe oloj
    oloj
    Użytkownik
    • Postów: 115

    Tyle zrozumiałem, ale dlaczego tak się stanie i czy utrata przyspieszenia bd proporcjonalna do przyrostu vmaxu?
    I skąd masz takie informacje? Wkładałeś może jeden z tych wariatorów?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #167187
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    Nie znam się na wariatorach, te wariatory może coś i dadzą. Ale nie dużo na seryjnym kicie cylindrowym. Inna sprawa jakie mają rolki w porównaniu do fabrycznych. Jeśli ciężkie to max coś się powiększy, ale nie zawsze. Jeśli chcesz v-max, to 72ccm i masz większe pole działania, bo z 50 wiel nie wykrzeszesz.

    #167188
    Zdjęcie profilowe oloj
    oloj
    Użytkownik
    • Postów: 115

    Kurde ale droga taka 72cm z robocizną około 400-500zł, a wariator to umiałbym sam zmienić..

    #167190
    Zdjęcie profilowe oloj
    oloj
    Użytkownik
    • Postów: 115

    A masz może doświadczenie, albo ktoś inny bo mam tego Rometa Retro i na razie ściągnąłem mu katalizator spalin.. I pyrka max 60 km/h, ale za to super przyspiesza..
    I nw czy są tam jeszcze jakieś blokady bo patrzyłem za różowym kabelkiem, pod dekielek gaźnika i do filtra pow. ale nic nigdzie nie ma.. Może być tak że ma tylko jedną blokadę?

    #167192
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    Jeszcze możesz mieć pierścień pod wariatorem, albo moduł.

    #167193
    Zdjęcie profilowe oloj
    oloj
    Użytkownik
    • Postów: 115

    No ale jak nie ma kabelka, to mimo to moduł może być zblokowany?
    Poza tym ta blokada chyba odpada, bo jak postawię na centralnej i odkręce mu to nic go nie blokuje..

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie