Romet retro 7 125 łożyska na wale

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #668251 Reply
    Natalia Janusz
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 3
    • Postów: 4

    hej silnik po odpaleniu głośno pracuje, Pan z serwisu po sprawdzeniu stwierdził ze prawdopodobnie poszły łożyska na tłoku. Czy według Was opłaca się to robić ? i czy mieliście podobny przypadek czy napewno jest to to 🙂
    dzięki za odpowiedź, bo jestem w kropce co z tym robić

    #668252 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 377
    • Postów: 21 432

    czy na pewno jest to to to wie tylko „wróżka 24h całodobowo” i ten co rozłoży silnik.
    Jesteś przekonany że mechanik powiedział „łożyska na tłoku” a nie „łożyska na wale” ?
    Bo na tłoku (a w zasadzie na trzpieniu tłoka) to jest jedno łozysko i to igiełkowe.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #668258 Reply
    Natalia Janusz
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 3
    • Postów: 4

    tak łożyska na wale 😀

    #668273 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 377
    • Postów: 21 432

    ale pan mechanik zgadł czy sprawdził?

    #668311 Reply
    Natalia Janusz
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 3
    • Postów: 4

    powiedział mi ze sprawdził wszystko dookoła i po ( ” odpięciu ” silnika nie zagladał do środka nie rozbierał go), ze cos w srodku poszło prawdopodobnie łozyska na wale i ze duzo zachodu z rozbieraniem silnika i ze koszt to ok 800zł

    #668321 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 377
    • Postów: 21 432

    ale to chyba ze złotymi łożyskami z autografem Elvisa?
    Inna sprawa że nie wiadomo co sobie z cenie policzył. Robocizna to nie powinno być więcej jak 300-400zł u garażowego mechanika ale duże serwisy biorą 600-800 za samą robote

    #668328 Reply
    ZOW
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 195
    • Postów: 195

    Ostatnimi czasy inny… Janusz, drążył również ten temat: https://www.jednoslad.pl/forums/topic/zla-praca-silnika/ Motongi niewiele się różnią, a przypadłości bywają podobne. Tamten temat został jakby… ^wyczerpany^. 🙂 * W dużym 4T GY6 125…150, nie ma łożyska igiełkowego w główce korbowodu (jest w stopie korbowodu), pisałem to już kiedyś. W sensie: Nie można transpolować wiedzy z chińskich 2T na chińskie 4T, bo to zupełnie inna bajka. Łożyska igiełkowe stopy korbowodu również padają i objawy są bardzo podobne do dojechanych łożysk, tj. silnik hałasuje. Wał z dobrymi łożyskami do GY 125 (wały do GY6 150 mają nieco grubszy korbowód), to wydatek rzędu 150 zeta. Resztę buli się za ^widzimisię^ mechanikowatego. Nowy silnik z osprzętem to koszt 1100…1700 złociszy. Chłopcy-Rometowcy tanio silników nie sprzedają kolejnym maluczkim. Taka ich polityka. Wybór należy do was. Naprawiać i może to będzie już koniec problemów czy też wymienić graty na nowe, a te stare opchnąć komuś, kto to zna i może se ogarnie. Btw. Luźne zawory też hałasują, a wróżek/wróżów/mechaników z przypadku raczej unikajcie, bo popłyniecie z kasą na grubo. I to aktualnie tyle ode mnie. 😉

    #668379 Reply
    Natalia Janusz
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 3
    • Postów: 4

    Pan to mechanik garażowy, nie duzy serwis. dzięki za pomoc ! Jako ze jestem typowym januszem nie tylko z nazwiska to drąze temat 😛 jeszcze raz dzieki

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Romet retro 7 125 łożyska na wale
Twoje informacje:




Back to top button