Romet Radical 717 2T ściąganie blokad

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Romet Radical 717 2T ściąganie blokad

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Deep_Nothingness Deep_Nothingness 4 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #179733

    Dawid Zroślak
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Witam serdecznie!
    Zakupiłem skuter Romet Radical 717 2T z 2010 roku.
    Chciałbym jednak aby jego V-MAX wynosił więcej. To mój pierwszy skuter i nie bardzo się znam dlatego proszę o pomoc. Słyszałem o tym ,że są blokady ale nie za bardzo wiem o co w tym chodzi.
    Skuter obecnie jedzie 60 km/h

    Widziałem filmiki na youtube gdzie ten model skutera jedzie 80 a nawet 90 km/h i teraz moje pytanie brzmi co muszę zrobić żeby też tyle jechał?

    Pozdrawiam

    #179734
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 113

    zmienić cylinder, wariator, pasek, wyregulować lub wymienić gaźnik na większy, może zmienić sprzęgło

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Pokochaj całą rodzinę Suzuki GSX-S

    Sezon w Suzuki trwa przez cały rok. Dlatego już teraz skorzystaj z wyjątkowej oferty na zakup dowolnego motocykla z rodziny GSX-S z rabatem do 5000 zł!Przyjmij zaproszenie do naszego grona dzięki GSX-S 125 na prawo jazdy B. Polub inspirowanego sportowymi emocjami GSX-S 750. Pokochaj bezkompromisowego GSX-S 1000.Advertisement
    #179735

    Dawid Zroślak
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Wombat napisał:

    zmienić cylinder, wariator, pasek, wyregulować lub wymienić gaźnik na większy, może zmienić sprzęgło

    Na jaki cylinder? Jaki wariator ? Jaki pasek? Jaki gaźnik ?

    #179737
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 113

    cylinder na większy dający 8-10KM, zapewne i wał, wariator na lepszy, pasek też na lepszy i ew gaźnik też na większy bo jak kupisz lepszy cylinder to wymiana dysz w standardowym może nie wystarczyć.
    Wtedy zbliżysz sie do realnych (nie licznikowych) 90km/h

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #179743
    Zdjęcie profilowe kargulec12
    kargulec12
    Użytkownik
    • Postów: 495

    Jak nie ruszałeś żadnych blokad to masz na module na pewno, kup sportowy. Masz też blokadę na wario, taki pierścień. Ew. może go nie być i blokadą morze być mała średnica wariatora i jego odlanie jak u mnie. Jak chcesz z niego jeszcze coś wyciągnąć to kup leovinca zx lub tecnigasa next r, sportowe wario z rolkami 4,5g i załóż sprężynę centralną +1000 i sprężynki sprzęgła +2000.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #187192

    Dawid Zroślak
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Cylinder wymieniłem na 70
    Wymieniłem Głowicę
    Kupiłem sportowy moduł niebieski C.D.I

    Wszystkie części kupiłem w sklepie Rometa aby nie kupić z allegro złych niedziałających części.
    Nie oszczędzałem.

    Obecnie tak jak chodzi mój skuter to porażka.

    V-max to 60 km/h
    Przyśpieszenie jest tragiczne.
    Są chwile kiedy skuter dalej jedzie 45kn/h rzadko kiedy uda mi sie uzyskać to 60 km/h
    Może to dlatego ,ze nie wymieniłem gaźnika na większy.
    Czy ten będzie dobry?
    Czy będzie pasował do mojego skutera?
    I czy cena nie jest zbyt niska?

    http://allegro.pl/gaznik-odblok-skuter-2t-keeway-kingway-romet-zipp-i5132840074.html

    #187290

    Dawid Zroślak
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Pomoże mi ktoś ?
    Bardzo proszę

    #187294
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 113

    gaźnik i wydech a potem regulacja wariatora
    Na jaki cylinder wymieniłeś? Jakiś bez nazwy czy coś lepszego?

    Jak osiąga te 60km/h? i co potem? wyje, prycha, gasnie? nie reaguje na manetkę?

    te 60km/h to powinien i na 12mm seryjnym gaźniku lecieć.
    Mój na 19mm gaźniku i przy mocno ograniczonnych rolkami obrotach (do 8300 obr a można go nawet na 11000 zakręcić.. ale ja nie jestem 17letnim stunterem lub DJem) te 75 dość lekko osiaga i raczej dość szybko.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #187300

    Dawid Zroślak
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Jak osiągnie te 60 km/h to silnik wyje, generalnie głośno chodzi,czuje bardzo pracę silnika mam wrażenie ,że zaraz wyskoczy, gdy jechałem z górki i zaczął przekraczać te 60km/h to przy 65km/h mi go hamowało. Kiedy jechałem te 60 km/h przez jakiś 1-2 km ciągle to było czuć smród spalenizny.

    Cylinder kosztował około 250 zł ale nie podano żadnej firmy.

    Tylko ,że jestem raczej zielony. Czy ten gaźnik będzie odpowiedni do mojego skutera ?
    http://allegro.pl/gaznik-odblok-skuter-2t-keeway-kingway-romet-zipp-i5132840074.html

    Pozdrawiam 🙂

    #187302
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 113

    wyje – to niestety określenie subiektywne. Dla kogoś kto przyzwyczaił się do silnika kręcącego się do 7500 to „wyje” będzie już przy 9000obr. Dla kogoś innego to dopiero początek zabawy.
    Jak jesteś zielony to niestety dużo sam nie zdziałasz. Skoro silnik wyje to się kręci i jeżeli nie przerywa to już dobrze. Zapewne nie wiesz do ilu się kręci?
    Większy gaźnik pomoże mu się lepiej chłodzić i zapewne na wysokich obrotach dostarczy odpowiednio dużo paliwa – ciężej go przegrzać.
    Teraz pozostaje ci wyregulować napęd. Wycie to oznaka że rolki są za lekkie w stosunku do sprężyny centralnej.
    Smród spalenizny jest niepokojący – jest kilka opcji a wszystkie opierają sie o zbyt wysoką temperaturę cylindra co zapewne jest skutkiem zbyt ubogiej mieszanki na wysokich obrotach.
    Pytanie czy to tylko wypalają się złogi w wydechu czy przegrzewasz silnik.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie