Romet Maxi 125 - jak zwiększyć moc?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #176031
    Sanczo123
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Czy są jakieś blokady w tym skuterze?

    #176035
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 102

    Nie ma.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #176045
    Sanczo123
    Użytkownik
    • Postów: 5

    A co ze zwieszeniem mocy?
    Czy warto zmienić cylinder na 150 i czy dużo zyskamy?

    #176116
    Sanczo123
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Dzięki za wyczerpujące informacje. Ktoś jeszcze może dodać to proszę bo temat pewnie nie jest wyczerpany.

    #176117
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 102

    Sanczo123 napisał:

    Czy warto zmienić cylinder na 150 i czy dużo zyskamy?

    Nie warto 🙂
    Różnica będzie nawet niezauważalna.

    #176120
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 691

    czemu każdy myśli że jak zmieni gar na większy to mu zaraz dupe urwie i pociśnie jak na 200konnym r1 najpierw uwolnij moc która dżemie w 125 czyli dolot,wylot i progcdi
    http://olx.pl/oferta/progcdi-r3-0-programowalny-mikroprocesorowy-modul-zaplonowy-cdi-2t-4t-CID5-ID2C5AZ.html
    http://olx.pl/oferta/progcdi-r3-1-2014-programowalny-modul-zaplonowy-cdi-nowa-wersja-CID5-ID5FRAl.html

    #176139
    Sanczo123
    Użytkownik
    • Postów: 5

    A czy ktoś jeszcze testował ten moduł?
    I opiszcie te doloty i wyloty.

    #176141
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 691

    boże jaka niewiedza klękajcie narody nie mam siły niech ktoś mu to wytłumaczy.porting kanałów i co to jest zmienna mapa zapłonu:)

    #176142
    H2SO4
    Użytkownik
    • Postów: 245

    Olewam taki kolejny temat. Dżozefa się o to zapytaj i ten jego Autoryzowany Serwis Obsługi (po francusku to jest coś pokroju… Żozefin ASO)

    Tak trudno jest wklepać w wyszukiwarce… Tuning GY6 152 QMI.

    Zastanawia mnie obecnie, co Maksiu ma w tej swojej kymkaczowej 250-tce? Pewnie gaźnikowy silnik pokroju… GD250.
    Fajnie, a co ma np. Romet Maxi 250 pod tą swoją kanapą? Pewnie też ma chłodzenie cieczą i gaźnik 30 mm. WOW.

    A jaki symbol ma twój kymkacz na silniku z lewej strony? Wiem, trzeba uklęknąć na prawe kolano, ale czasem nawet warto.
    Wbrew pozorom wszelakim, kiedyś naprawdę dorośniecie, ale co narozrabiacie to już zawsze będzie tylko wasze.
    Chlubne lub i niechlubne.

    #176159
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 943

    wiesz jak powiedział ten mądry gościu?
    -za 20 lat będziecie żałować tego czego nie zrobiliście a nie tego co zrobiliście głupio. Trzeba kolekcjonować wrażenia.

    #176222
    Sanczo123
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Dobra specjaliści wloty niezwężone (kraniec ssący), a wyloty rozprułem (zwężenie w kolanku wydechu i coś w stylu katalizatora)
    gładko spaliny wychodzą.
    Jest mała różnica w mocy nawet wyczuwalna.
    Jakieś jeszcze propozycje.

    #176227
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 943

    króciec jak już a nie kraniec specjalisto.
    propozycji jest tyle ile części w silniku:
    – wydech lepszy a nie pruty
    – cylinder efektywniejszy, wał lepszy i łożyska
    – wariator lepszy
    – sprzęgło lepsze
    – gaźnik jeżeli będzie trzeba

    #297623
    Berg
    Uczestnik
    • Postów: 817

    I z czerwonym lakierem chyba poleci jakieś 12km/h szybciej. Czerwony stawia mniejsze opory 😉
    .
    (sorry 🙂 )

    #297624
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    Berg to ma rok:)

    #297629
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 4 666

    Jasna cholera, biały kupiłem…
    Berg, co piłeś z rana? Podziel się :-)))

    #297658
    Berg
    Uczestnik
    • Postów: 817

    O kurna, faktycznie, rok 😀 .
    .
    PS: kumpel miał imieniny 😉

    #297660
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 4 666

    A myślałem, że sok z gumijagód o poranku :-)))

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button