Romet Komar.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #88294
    Speed_3
    Użytkownik
    • 1
    • 5Postów:

    Witam! Mam zamiar kupić Rometa Komara 2350. Od kolegi dostałem ciekawą ofertę: za takiego Komarka w kolorze czarnym z silnikiem s38 i wieloma dodatkami (2 silnik tzw. kwadraciak z walniętą skrzynią, cylinder, tłok i kupe innych części). Silnik ma zesputy wał. Przy wymianie klina wał wypadł z rąk i upadł na ziemie, niestety nie nadaje się do uzytku. Cena jaką proponuje to 200 zł . Oczywiście komar ma papiery, jest zarejestrowany. Rocznik 74. Proszę o pomoc. Czy to jest dobra cena za taką maszynke. Chciałbym ją wyremontowac. Zmeinić kolor na oryginalny.

    #88296
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • 988Postów:

    Jeśli jest zarejestrowany i ma opłacone OC bierz śmiało pod warunkiem że naprawdę go uruchomisz.

    Klin wymienia się bez wyjmowania wału z silnika…

    Ważne żeby w dowodzie rejestracyjnym były dane osoby która będzie widniała w umowie sprzedaży lub byś miał wszystkie umowy kupna sprzedaży od momentu ostatniego przerejestrowania.

    #88300
    Speed_3
    Użytkownik
    • 1
    • 5Postów:

    To jest pierwszy właściciel. Bo kolega go dostał w spadku od dziadka, a dziadek go na niego bardzo uważał. No tak, ale oczywiście jak ten kiln wymieniał to coś jeszcze przy nim robił i musial wał wyciagnąć nie wiem po co. Na pewno nie jest zepsuty dlatego, że zjechany.

    #88301
    Speed_3
    Użytkownik
    • 1
    • 5Postów:

    A z uruchomieniem nie powinno być problemu bo sam na nim jeździłem. Jeszcze rok temu działał ale jak klin palnął to się zabrał do naprawy i tak juz zostało.

    #88304
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • 988Postów:

    To że na nim jeździłeś to nie oznacza że go naprawisz. Może zabraknąć chęci, czasu, pieniędzy albo narzędzi. Jeśli wszystko to będziesz miał to będę trzymał za Ciebie kciuki.

    Jak dasz sobie z nim spokój w pewnym momencie to utopisz tylko kasę a problem zostanie.

    #88308
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • 1 187Postów:

    kasy dużo nie wyda, bo części tańsze niż do chinoli 🙂

    #88313
    Speed_3
    Użytkownik
    • 1
    • 5Postów:

    No właśnie. A dużo części dostane. Dziadek miał świra na punkcie tego motorku i kupę części POLSKICH ma do niego !.;p Chęci nie zabraknie ponieważ będzie to mój drugi motorek. Oba mam do naprawienia (Speedfight 3 po moim wypadku). Planuje sam oczyścić go z lakieru i samemu go pomalowac. Posiadam kompresor z pistoletem wiec nie ma problemu. Hmm. W silniku zamierzam wymienić wał, i cylinder z tłokiem, świece i wiadomo uszczelik. Nową końcówke tłumika bo ta ma wszystkie dławiki pozdjemowane i głośno chodzi.

    #88314
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • 988Postów:

    W takim razie pozostaje mi tylko życzyć Ci powodzenia jeśli się za niego weźmiesz. 🙂

    #88315
    Speed_3
    Użytkownik
    • 1
    • 5Postów:

    Dzieki; ) Jeszcze tylko jedno pytanko. Czy po renowacji mogę go dobrze sprzedać po 2-3 latach bo na razie dla siebie ale potem auto .

    #88328
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • 988Postów:

    Nie wiadomo jak będzie wyglądał rynek Polskich motorowerów za kilka lat, póki co zostało jeszcze sporo ładnych sztuk.

    #88340
    dychul
    Uczestnik
    • 8
    • 971Postów:

    200 zł za Komara z 74 roku z papierami to są śmieszne pieniądze. Niestety remonty pochłaniają kasę okrutnie. Ja ostatnio kupiłem Jawę Pancerkę (można zobaczyć w mojej galerii) w przyzwoitym stanie za 700 zł. Przestałem liczyć koszty aby nie wpaść w depresję nim zakończyłem remont. Moim zamiarem było zrobienie na 100% silnika i utrzymanie w stanie oryginalnym pozostałych elementów. Niestety kilka było zbyt zniszczonych i musiałem oddać do malowania. Liczę, że moja Jawka po zrobieniu jej na sprzęt użytkowy, a nie kolekcjonerski kosztowało mnie w sumie ponad 3000 zł. Teraz udało mi się dokupić oryginalny czeski gaźnik za 150 zł. Nie polecam zamienników chińskich i tajwańskich bo już namoczyłem d$&^ na takich części. Więc wał polecam oddać regeneracji, a cylinder do szlifu. Niestety będziesz musiał gdzieś znaleźć dobry tłok. Do wydatków dojdą nowe łożyska skf i jakieś inne detale. Jeśli myślisz o zarobku na sprzedaży nie licz na to. Samo zrobienie ekstra lakieru na wszystkich elementach, nowe chromy, tapicerowanie siedzenia przewyższy to co będziesz w stanie uzyskać od kupujących. Ceny w jakich wahają się takie sprzęty zobaczysz na allegro.

    #88385
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • 988Postów:

    Coś tam słyszałem o pancerce ale nie wiedziałem że potrzebujesz części, miałem 3 gaźniki, jeden w częściach, wystarczyło by dokupić przyzwoity zestaw naprawczy i byłby ok.

    Jeden z Ogara 200, jeden z pancerki, jeden z mustanga. Jak coś silnikowego potrzebujesz to mów, poszukam.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button