Romet Division 125

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #148695
    wr
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Witam,
    mam chyba problem z moją maszyną. Dopiero kupiony, ma na liczniku 48 km. Nie bardzo się znam i chcę popytać tu i ówdzie, czy tak powinno być. Sprawa jest taka, moto wchodzi na obroty 3-4k, a potem spada lub nie na 1,5-2k, a czasem sobie zgaśnie na rozgrzanym silniku po zejściu na niższe obroty. Tu jest drugi problem, moto nie odpala z rozrusznika na ciepłym/gorącym silniku, trzeba je wspomóc gazem, co wydaje mi się dziwne.
    Mechanik mówił, że wyregulował obroty (z resztą rozgrzany silnik przy nim zgasł) a to odpalanie na rozgrzanym, to przez to, że jest na dotarciu.
    Jak myślicie, czy to normalne?

    #148702
    Michał
    Użytkownik
    • Postów: 280

    na rozgrzanym moze odpalać dopiero po dodaniu gazu, ssanie jest wyłączone wtedy wiec jest trudniej ;p ale moge sie mylic

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #148704
    Chinol_180
    Uczestnik
    • Postów: 638

    Jak masz nowe moto, to… zmień punkt serwisowania swojego produktu będącego na gwarancji. 😀

    Nie jest to normalne zachowanie (sądząc po takiej pracy silnika jaką przedstawiłeś w tym wpisie) i jestem też zdania, że bez ingerencji człowieka bardziej jednak obytego w temacie regulacji silnika (gaźnik, zawory, itd.), niewiele da się zrobić na korzyść Twojego zadowolenia z eksploatacji tego jednośladu.

    Możesz (dla spokoju swojego sumienia) wymienić całkowicie paliwo na takie z innej już stacji paliw, ale to jest tylko jeden z potencjalnych punktów zaczepienia.
    Bezproblemowego dalszego użytkowania jednocylindrowego silnika 4T życzę.
    Szerokości. 😀

    #148713
    wr
    Użytkownik
    • Postów: 3

    No, pojadę do innego serwisu i zobaczę, co mi powiedzą.
    Paliwo wlane z Orlenu, więc wydawałoby się dobrze, ale spróbować innego nie zaszkodzi.
    Dzięki za odpowiedź 🙂

    #148716
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    Polecam zalogować się tu: http://www.romet125.pl

    #148749
    wr
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Mam już tam konto hehe, ale dzięki

    #148801
    eadem
    Uczestnik
    • Postów: 2 328

    U mnie było tak, że od samego początku (od nowości) miałem problemy z odpalaniem. Serwis autoryzowany robiłem przez pierwsze 2 tys km i objawy miałem takie jak opisałeś. Tyle tylko, że nie gasł i się dusił. Ale falował jak skur… Mówiłem, żeby mi w tym serwisie na gwarancji to ogarnęli ale 3 przeglądy i bez zmian. Wziąłem w końcu olałem ich i wymieniłem gaźnik na podciśnieniowy WM motor. Jak ręką odjął! Pali od strzała i nie dusi się jak wcześniej. Myślę, że mógłbyś reklamować gaźnik i zobacz jaki będzie efekt po zmianie (w ramach gwarancji).

    #148847
    DamianRysiekSr
    Użytkownik
    • Postów: 323

    A kiedyś chciałem kupić tego Division’a …

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button