Romet crs50 zmiana cylindra na 125

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Romet crs50 zmiana cylindra na 125

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 7 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #202979

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam. Tak jak w temacie. Co o tym myślicie?. Zakupiłem Rometa crs50 i pojeździłem na nim rok i powiem szczerze że jest strasznie ospały, no ale nic dziwnego patrząc na jego wagę i silniczek. Motor jest enduro i w terenie brakuje mu mocy. Naprawdę wolno przyspiesza. Nigdy nie zmieniałem cylindra i nie wiem jakie w to wchodzą koszty. Chciałbym włożyć do niego cylinder 125. Słyszałem że to możliwe i może kosztować około 400zł?! Ponieważ nie wiem czy to prawda chciałbym się od was dowiedzieć ile taka zmiana by kosztówała i czy to na pewno jest możliwe, oraz jakie części musiałbym zmienić razem z cylindrem? Z góry dzięki.

    Waga 118kg
    Silnik 49,5 cc, 4t
    Vmax 75km
    Motor z 2008 roku

    Na wszystkie pytania odnośnie motoru postaram się szybko odpowiedzieć!

    Zdjęcie

    Więcej informacji
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Romet_CRS-50

    #202980

    Anonimowy
    • Postów: 0

    1. Nie opłaca się
    2. Jest chiński
    3. Nie wiadomo jaki cylinder by podpasował
    4. Kasy by trzeba było włożyć mnóstwo, a nie wiadomo jak z przyrostem mocy
    5. Wytrzymałość i bezpieczeństwo nadal byłyby na niskim poziomie

    Co w związku z tym ?
    Ja i na 100% zdecydowana większość tego forum i ogólnie cała społeczność znających się na tym polecam Ci:
    – sprzedanie tego czegoś zanim jeszcze masz możliwość (nie jest stary)
    – ewentualne dozbieranie tysiąca albo dwóch
    – kupienie używanego markowego sprzętu takiego jak Derbi Senda czy Yamaha DT 50 w tej samej kasię lub właśnie z tymi dodatkowymi tysiącami 🙂

    Złota zasada: MARKOWA UŻYWKA > CHIÑSKA NÓWKA

    Było już takie coś wałkowane miliard razy 🙂
    Każdy kto sprzedał chinola i przesiadł się na markową używke (lub jeszcze lepiej – nówke – ale to wiadomo – koszta większe) był w 100% bardziej zadowolony 🙂

    Sam miałem chinolca, podowiadywałem się co i jak, poczytałem – sprzedałem i kupiłem DT 125 … Niebo, a ziemia (nie mówię o samej mocy bo chinol to była 50 ale same wykonanie, wytrzymałość, dostęp części i tak długo wymieniać 🙂 )

    Pozdro 🙂

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Zimowy przegląd w ASO Honda do 25% taniej

    Nie czekaj w kolejce na serwis wiosną. Skorzystaj z zimowego przeglądu w ASO Honda i zyskaj do 25% na olej, części i serwis.W akcji biorą udział wszystkie autoryzowane stacje obsługi Honda. Umów się na wizytę u lokalnego dealera pomiędzy 14 października, a 21 grudnia 2019.
    #202981

    Anonimowy
    • Postów: 0

    RudY napisał:

    a i na 100% zdecydowana większość

    należe do tej większosci 🙂

    a tak wgl cylinder 125 wejdzie w karter 50 cc ?? możliwe to jest ?

    nawet jeżeli to większy gaźnik inny filtr powietrze cały nowy rozrząd ( to 4t tak ? )
    przypuszczam że nawet wydech byłby inny potrzebny bo ten by go dusił
    połowa wartosci pier.dolota

    #202982

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Dobra dzięki za szybką odpowiedz nie wpakuje się w jakieś bagno ;p myślę że pójdę za twoją radą i sprzedam go jak najszybciej. Kupiłem go za śmieszne pieniądze od znajomego aby nauczyć się jeździć. Jeszcze raz dzięki.

    #202983

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Miałem podobnie 🙂
    Nie znałem się – kupiłem używanego chinolca w 50 (kasy było mało) – nauczył mnie jeździć – zmądrzałem za ten czas no i później kupiłem to co trza po uzbieraniu konkretniejszej kasy 😉

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #202984

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Tak jak wyżej – próbuj sprzedać, ale jeżeli już to ew. SWAP na 125 nie będzie taki ciężki do zrobienia bo to zwykły chinol, a oni najczęściej produkują 1 ramę i wkładają tam silniki 50-125 (a może i nawet 250).

    Ale nie opłaca moim zdaniem bawić w to, już lepiej pójść za radą Rudego, chyba, że rzeczyście ani tego nie sprzedasz, ani nic, można próbować się bawić…

    #202985

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Cylinder 125 bez problemu by tam wszedl bo 50ccm i 125 niczym się z wygladu nie roznia. 125 jest tylko bardziej rozwiercony przez co scianki ma ciensze

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie