Romet c1 problem z odpalaniem jak jest zimny

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #158288 Reply
    stasiup3
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 25
    • Postów: 28

    Siemanko!
    Jest to mój pierwszy temat na forum w sprawie motorowerów i od razu dodaję że w tych sprawach średnio się znam.
    Problem w moim romecie c1 polega na tym, że jak jest zimny to na starter elektryczny prędzej rozładuje akumulator niż odpalę, na kopkę trzeba kopać z 5 min, a na pych odpala praktycznie od razu. Jak się dostatecznie rozgrzeje to odpala nawet ze startera bez problemu. Dodam że gaźnik był czyszczony, świeca, filtr powietrza i olej były wymieniane.

    #158890 Reply
    stasiup3
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 25
    • Postów: 28

    Odświeżam;o

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #158902 Reply
    specops
    Uczestnik
    • 6
    • Postów: 123
    • Postów: 129

    ja tak miałem jak mi cylek siadał ,ale równie może to byc zła regulacja gażnika

    #159016 Reply
    stasiup3
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 25
    • Postów: 28

    Cylinder raczej na pewno nie. Poprzedni właściciel bardzo dbał o cały motorower, ja też dosyć;p ma juz 4000km przejechane. hmm zła regulacja? Jak już odpali to bez problemu wkręca się na obroty i w ogóle. A i jeszcze chciałem sie spytać o v-max. Rzekomo jako blokada jest tylko moduł który już wymieniłem a wyciągnie max 58km/h licznikowe a prawdziwe to z 54km/h. Moje pytanie brzmi, jak polepszyć ten wynik?;p

    #159018 Reply
    guliwer55
    Użytkownik
    • 28
    • Postów: 718
    • Postów: 746

    Zła regulacja gaznika

    #159058 Reply
    stasiup3
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 25
    • Postów: 28

    Zła regulacja chodzi o v-max czy o odpalanie?

    #159080 Reply
    kamildre
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 27
    • Postów: 31

    Sprawdzałeś kolor świecy?, jak nie to warto to zobaczyć, jak jest inny niż brązowy, albo siwy to źle wyregulowany (za dużo albo za mało paliwa),jak jest taki jak pisałem (czyli dobrze wyregulowany) możesz spróbować też odkręcić świecę i wlać paliwo strzykawką przez otwór od świecy, w tedy z powrotem przykręcić świecę i próbujesz odpalić-przez wlanie samemu paliwa do cylindra sprawdzisz czy układ elektryczny jest sprawny, czy świeca działa prawidłowo

    #159081 Reply
    kamildre
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 27
    • Postów: 31

    Na tym forum masz cały opis jak powinna wyglądać świeca, co zrobić jak ma inny kolor niż powinien być :
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2497560.html

    #159287 Reply
    stasiup3
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 25
    • Postów: 28

    Świeca ma idealny kolor. Ceglany, kawa z mlekiem. Świeca firmy NGK jak coś.

    #159291 Reply
    stasiup3
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 25
    • Postów: 28

    Może być jakiś związek ze słabą iskrą od małych obrotów jak się używa kopki? A jak na pych to są wyższe i mocniejsza iskra? Czy to nie ma nic do rzeczy;p

    #159292 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 0
    • Postów: 2
    • Postów: 2

    zrobić komuś loda??

    #159709 Reply
    stasiup3
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 25
    • Postów: 28

    Dzięki za odpowiedzi. Problem rozwiązany. Chodziło jedynie o wyregulowanie zaworów. Temat do zamknięcia.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Romet c1 problem z odpalaniem jak jest zimny
Twoje informacje:




Back to top button