Romet Arrow Fly/ RR50/ Barton FR/ Zipp Pro 50/ Zipp Pro Gt- co wybrać?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #176313
    oloj
    Użytkownik
    • Postów: 115

    Hej 🙂
    Doszedłem do wniosku, że chciałbym przesiąść się na „biegi” 😀 Z dotychczasowym skuterkiem pewnie ciężko będzie się rozstać, ale postanowiłem, że go sprzedam.
    I teraz pytanie co wg was byłoby z tych motorowerów najlepszym wyborem?
    Zaznaczam, że musi on być duży.. Chciałbym żeby, jeśli nie byłoby to rzeczywiście konieczne, rozglądać się nad tymi tańszymi (Pro 50, Pro Gt, RR50), ale na pierwszym miejscu stawiam na jakość wykonania i spasowanie plastików, coby mi się podczas jazdy sam nie rozwalał (pękał, rozkręcał itp.)
    Proszę o nie polecanie mi „używanego markowca” jest napewno 100 razy lepszy, ale ma taki kaprys że musi to być nowy sprzęt. Może macie jakieś doświadczenia z tymi „chinolkami” wymienionymi w tytule.
    Dzięki wielkie za odp. i pozdrawiam 😉

    #176315
    Kristop
    Uczestnik
    • Postów: 1 164

    Jaki masz wzrost? Jak chcesz dużego to wątpie żeby któryś ci podszedł.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #176316
    oloj
    Użytkownik
    • Postów: 115

    183cm

    #176317
    oloj
    Użytkownik
    • Postów: 115

    Słyszałem, że Pro jest większy od RR-a, ale nic o Arrow Fly-u i Bartonie Fr 🙁

    #176321
    oloj
    Użytkownik
    • Postów: 115

    Jeździłem na zetce i była troszkę dla mnie przy mała.

    #176323
    Kristop
    Uczestnik
    • Postów: 1 164

    Jak zetka była mała to tych co wymieniłeś niebrałbym za nic

    #176339
    oloj
    Użytkownik
    • Postów: 115

    To znaczy co mi doradzasz? ma być nowy do 4,5 koła 😉
    Pozdrawiam.
    PS. wydaje mi się że Pro i Arrow Fly są większe od zetki 🙂

    #176344
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    Na Ws50 śmiga Madi i pisał, że jest ok, a jest wyższy o kilkanaście cm.

    #176346
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 691
    #176348
    oloj
    Użytkownik
    • Postów: 115

    Ale Junak 901 wcale nie jest duży.. 🙁 poza tym jest strasznie wąski
    901 sport mi się nie podoba, a 903 race to to samo co Romet Arrow Fly i Barton Fr50 😉 i są strasznie drogie..
    Osobiście optuje przy Zippie nie wiem czy Pro 50 czy Pro GT, jednak chętnie poznam zdanie innych o wszystkich modelach 🙂
    Fajnie by było również jeśli odpowiedziałby jakiś właściciel jednego z tych modeli.
    Dzięki i pozdrawiam.

    #176351
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    Prosta podpowiedź…. Jedź do salonu jednego, drugiegi i się przymierz…

    #176353
    oloj
    Użytkownik
    • Postów: 115

    A jak z jakością plastików itp.
    Który model będzie pod tym względem najlepszy?
    Napiszcie.. Wziąłbym taki, bo…
    Dzięki 🙂

    #176355
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    Z chińskich motorowerów wziąłbym Zetkę lub WS50 byle do 3 tys. zł. Więcej bym nie dał za chiński motorower. Pseudościgacze odrzucam od razu, wyglądają może i nieźle dla młodego chłopaka, ale czar pryska po wyjechaniu na drogę…

    #176356
    oloj
    Użytkownik
    • Postów: 115

    Ale ws50 wg mnie jest znacznie mniej solidnie wykonany, przynajmniej wizualnie (wąskie opony, kiepskie przełączniki, wąska kanapa).
    Zetki nie chcę bo ma piona silnik i dużo pitolenia przy ew. zakładaniu kita 72 lub 88cm.
    Czemu mówisz że czar pryska po wyjechaniu na drogę? Zetka lepiej jeździ? Nie wydaje mi się 🙂

    #176357
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    Te pseudościgacze też są wąskie i mają cienkie oponki – to są motorowery, bliżej im to roweru niż ścigacza. Jeśli nie przeszkadza Ci pyrkanie z prędkością rowerową na takiej „rasowej” maszynie to bierz to co Ci się bardziej podoba, wielkich różnic nie ma. Arrowa masz też w 2T, ale znacznie przekracza Twój budżet.

    #176358
    oloj
    Użytkownik
    • Postów: 115

    Niestety.. Arrow Fly był zapowiadany że bd w 2t ale nie wypuścili go jeszcze..
    Pro 50 ma dwie 16-tki o szerokości przód 110 a tył 140mm
    WS dla przykładu ma 2.75 i 3.0 cala.
    Więc jest różnica.

    #176359
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    Właśnie! Szersza opona – większe opory toczenia – wolniej jeździ…

    #176360
    oloj
    Użytkownik
    • Postów: 115

    No niby tak..
    Ale ja nie potrzebuje się ścigać.. chyba ;p
    A i tak, tak jak pisałem na wiosnę chcę włożyć cylinder z tłokiem 51mm więc wtedy to już tym bardziej mi nie będzie przeszkadzać.

    #176361
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    Wtedy będą Ci przeszkadzać wibracje :p

    #176362
    oloj
    Użytkownik
    • Postów: 115

    Haha na zwykłej 50-tce też mi przeszkadzały..
    Jeździłem trochę zetką 🙂
    Ale jest to kwestia przyzwyczajenia, bo po jakimś czasie już się tego aż tak nie odczuwa przynajmniej wg mnie 🙂

    #176363
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    Dobra nie będę Cie zniechęcał, wybierz ten, który w największym stopniu wizualnie Ci pasuje. Nie szukaj wielkich różnic, bowiem ich tam nie ma.

    #176365
    oloj
    Użytkownik
    • Postów: 115

    A ktoś inny mógłby się jeszcze wypowiedzieć?

    #176370
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 891

    kiedy w zasadzie lucek71 wyczerpał temat.

    #176372
    oloj
    Użytkownik
    • Postów: 115

    Wyczerpał, ale chciałbym poznać opinie innych, głównie ujeżdżaczy tych motorowerków 😉

    #176373
    Kristop
    Uczestnik
    • Postów: 1 164

    Nikt nie przepłaca na te złomy:P

    #176376
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 691

    Widzę że ewidentni chodzi ci o gabaryty,więc największy z 50 jakim miałem okazję hulać to xt50-18 ale czy znajdziesz jeszcze nowy?Może jakiś importer jeszcze ma buda i rama w nim jest od 50 do 200cm jest faktycznie locha jak na 50.wizualnie do oceny używany w linku.Był pod kilkoma nazwami;iguana,sprinter,rapido,windbel.

    http://allegro.pl/kinroad-xt-sprinter-50-18-i4585473548.html

    #176378
    oloj
    Użytkownik
    • Postów: 115

    Kurde.. ale nie podoba mi się 🙁
    Teraz się tak rozglądam i wydaje mi się że po prostu nie ma co kupić, bo Pro ma tandetne plastiki, RR50 jest z tych co podałem najmniejszy, Arrow i FR50 to cena z kosmosu. W granicach 4500zł można go niby znaleźć od ręki, ale i tak sądzę że to dużo.. 🙁

    #176379
    oloj
    Użytkownik
    • Postów: 115

    A polecanej przez dużo osób zetki nie chcę, bo też nie jest ogromna, poza tym kolega ją ma..

    #176381
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    To kup używaną Yamahę…

    #176383
    Kristop
    Uczestnik
    • Postów: 1 164

    oloj napisał:

    A polecanej przez dużo osób zetki nie chcę, bo też nie jest ogromna, poza tym kolega ją ma..

    To co z tego że ma? Weźmiesz jakieś paski na koła, szprajem co machniesz i już masz inną;)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button