romet 767 4t przy 50km/h zwalnia i gasnie

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #67982
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 199

    Witam. Jestem posiadaczem tegoz oto skutera. Ostatnio mialem problem z odpalaniem … i z jazda bo zwalnial i sie zalewal. . Oddalem tydzien temu do serwisu i wczoraj juz go odebralem . Wstawili nowy gaznik i nowy modul. Problem jest taki : Gdy jade na prostej i wyciagam 50 to skuter zaczyna zwalniac dlawi sie i gasnie . Gdy odczekam 15 sekund to zapalam i znowu wyciagam 50 i gasnie…. v max wczesniej wynosil 70 nie 50… prosze o pomoc

    Edit: sry za 2 posty ale pisalem z telefonu

    #68096
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 102

    Może wystarczyło wymienić dyszę i wyregulować gaźnik a nie od razu go wymieniać 🙂
    Moduł też nie potrzebnie wymienił.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #68178
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 199

    Nie wymieniać?… przecież gaznik byl praktycznie pusty ..brak czesci ktora trzymala igle … nic ja nie podtrzymywało i przelatywała…i w dodatku byla calkiem pokrzywiona … modul tez dobrze ze wymienili bo w skuterze nie było pradu…

    #68180
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    romet4t7x7 napisał:

    70 nie 50… prosze o pomoc

    Jak jest nowy gaźnik to pewnie masz na nim blokadę. Śrubkę blokowania przepustnicy lub złotą śrubkę w gaźniku.

    Co do dławienia się, masz blokadę w filtrze powietrza?
    Wyreguluj też gaźnik.

    #68192
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 199

    Blokada w filtrze powietrza – chodzi Ci o taką mala rurke? tak wyciagnięta jest… gaznika nie dam rady wyregulowac po prostu nie da rady odkrecic sruby od mieszanki (sruba obrabia się) od obrotow jest ok.Srubka mieszanki jest inna od obrotow…(potrzeba srubokręta krzyżaka).Co do tej blokady w gazniku – mam nowy gaznik i boje sie rozkrecac 🙂 jak cos uwale? a czy to cos da , ze odkrece srubke w gazniku? skuter nie bedzie zwalnial? czy tylko zwiekszy sie v max? zalezy mi bardziej na tym by skuter nie zwalniał i nie gasł.

    #68195
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    romet4t7x7 napisał:

    chodzi Ci o taką mala rurke? tak wyciagnięta jest…

    Jest to przyczyna dławienia się. Też tak miałem gdy wyjąłem tą rurkę.
    Jedzie 10km/h muli, muli potem się rozpędza. Włóż tą rurkę do filtra powietrza i będzie git.

    #68215
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • Postów: 484

    lub też wstaw większą dyszę i odetnij kabel cdi ( ten od czujnika) i usuń rurkę od filtra ( tę na zewnątrz i wewnątrz też .

    Bratu tak zrobiłem i rozpędza się do 75, niekiedy 80 ( dysza 98 NARAKU i nic po za tym )

    ja MAM podobny skuter jeszcze Baotian bt49qt-9 znany pod naklejkami maver action mój jedzie do 73, ale ma dużo mocy – palenie laczka na moim to pikuś ( dysza 90 Naraku filtr polini air box i dużooo optyki z tyłu – ona też coś daje XD)

    #68226
    hiorimaru
    Użytkownik
    • Postów: 90

    dzis jak robilem trase z kolegam ial tak samo.rozkrecil filtr powietrza wyczyscil i juz ok.

    #68248
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 199

    izdebski12 napisał:
    Włóż tą rurkę do filtra powietrza i będzie git.

    Włożylem tą rurke i powiem Ci , ze teraz wyciągnąłem 65km/h… Ale nadal wystepuje ten problem… Jade 65km/h puszczam całkiem gaz i hamuje a potem sam gasnie..i odczekuje 5 sekund i potem znowu zapala (po 5 sek).

    Edit : sorry za 2 posty jeden pod drugim

    #68250
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 199

    izdebski12 napisał:
    Włóż tą rurkę do filtra powietrza i będzie git.

    Włożylem tą rurke i powiem Ci , ze teraz wyciągnąłem 65km/h… Ale nadal wystepuje ten problem… Jade 65km/h puszczam całkiem gaz i hamuje a potem sam gasnie..i odczekuje 5 sekund i potem znowu zapala (po 5 sek).

    #68290
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • Postów: 484

    -POST DO KASACJI-

    #68291
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • Postów: 484

    a zobacz jak będzie chodził z odkręconą pokrywą filtra , ewentualnie bez filtra, ale nie za długo ( szkoda silnika)

    -/- to tak w ramach testu a na codzienną jazdę wyreguluj gaźnik – podwyższ obroty minimalne na śrubie obrotów, o nie dużo ( 0,5 obrotu, obrót) po prostu żeby sprzęgło nie łapało – jak to nie pomoże to niestety będziesz musiał regulować na śrubie mieszanki

    #68301
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 199

    Srubke od obrotow mam ustawiona na max (na najwyzsze obroty) to o ile przekrecic?ale to i tak nic nie zmieni … a 2 opcja odpada. Po 1 zeby odkrecic srube mieszanki musialbym sciagnac caly gaznik i dopiero odkrecac bo inaczej jest trudne dojscie to tej sruby…

    #68458
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 199

    Czy ma ktos jescze jakieś pomysly co moze byc przyczyna?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button