Romet 747 nowy gaźnikj
- This topic has 15 odpowiedzi, 5 głosów, and was last updated 12 years, 2 months temu by
Szczepano3.
- AutorWpisy
- 19 maja 2011 dnia 20:45 #29911
Witam ;]
Jestem posiadaczem skutera Romet 747 4t.Zepsuł mi się gaźnik więc kupiłem nowy i go zamontowałem. Zrobiłem na nim ok.20km i skuter dziwnie reaguje na gaz(bądź w ogóle nie reaguje).Odpalam i chodzi normalnie daje lekko gazu, skuter rusza ale potem gdy dam odrobinkę więcej gazu zamula go i staje(silnik nie gaśnie). Proszę o waszą pomoc
w ogóle nie wiem co mogę zrobić. Proszę o porady.P.S gaźnik sprawdzałem. Wszystko podłączone prawidłowo.
20 maja 2011 dnia 06:36 #29918Sprawdź jaką miałeś dyszę w poprzednim gaźniku i jaka jest tu, iglica na środkowy ząbek. Sprawdź połączenia pucha powietrza – gaźnik i gaźnik – króciec czy dobrze jest skręcone.
20 maja 2011 dnia 10:22 #29926Regulacja kolego…nowy gaźnik musisz wyregulować, czyli obroty i skład mieszanki.
20 maja 2011 dnia 12:12 #29937Posłucham waszych rad i wieczorem dam Wam znać jak mi poszło ;]
20 maja 2011 dnia 15:23 #29949Witam ;]
Motorek naprawiony , gaźnik ustawiony ;].
Z godzinę bawiłem się z gaźnikiem aż w końcu go ustawiłem,ale gdy dawałem gazu znów zamulał.Odłączyłem gaźnik i starannie podłączyłem na nowo.Nic to nie dało więc zabrałem się za filtr paliwa. Wyciągnąłem go i zdjąłem z gaźnika iglice . Wtedy odpaliłem i prze gazowałem. Zamulał ale już nie tak bardzo. Iglica wróciła na swoje miejsce i zamknąłem gaźnik. Odpaliłem bez filtra, prze gazowałem i działa!!! 😀 Przez filtr wyleciało odrobinę paliwa i potem skręciłem wszystko ;] Śmiga zajefajnie ;] Dziękuje bardzo za pomoc ;]
21 maja 2011 dnia 12:50 #30027no i znowu to samo . Macie jeszcze jakieś pomysły . Czy może to być wężyk który robi podciśnienie ?
21 maja 2011 dnia 19:06 #30066Pływak, zawór pływakowy. Tam szukaj przyczyn. Dziś właśnie czyściłem i poprawiałem gaźnik w takim skuterze.
22 maja 2011 dnia 10:44 #30112Opanowałem ten problem z duszeniem na wysokich obrotach(obniżyłem iglicę, dostawał za dużo paliwa) ale … przejechałem dosłownie 1 km i z filtra powietrza wyciekło paliwo.. już mam dość. Jeszcze raz proszę o pomoc.
22 maja 2011 dnia 15:24 #30135Ja obstawiam zawór membranowy 🙂
22 maja 2011 dnia 18:14 #30151Jaki zawór membranowy? Chodzi Ci o kranik podciśnieniowy? Nawet jeśli to zawór w gaźniku powinien odciąć paliwo. W Chińskich gaźnikach jest regulowany więc zaglądałbym tam.
22 maja 2011 dnia 19:54 #30176chodzi mi o taki zawór,łączący gaźnik z silnikiem
23 maja 2011 dnia 13:21 #30220Rozwiązaniem była dysza. Zmieniłem ją i znowu trochę pośmigałem. A teraz znowu mam problem. Gdy daje gazu zamula go. Jedzie tylko wtedy gdy zatkam tą gumową rureczkę z filtra powietrza która zasysa powietrze. Skuter dostaje jakiegoś “lewego” powietrza. Tylko teraz moje pytanie. Gdzie mam szukać ? Na pewno sprawdzę filtr ale potem co dalej ?
P.S Jeszcze jedno pytanie. Chcę zamontować stożkowy filtr powietrza.Czy w moim skuterze on się sprawdzi? i czy muszę coś oprócz filtra jeszcze wymienić?
23 maja 2011 dnia 13:30 #30221Jeżeli dostaje za dużo powietrza bo musisz powędroweć po całym układzie dolotu, bo ciężko coś doradzić. Nieszczelność może być wszędzie. Sprawdź dokładnie wszystkie łączenia, opaski muszą łączyć pewnie.
Nie, stożkowy filtr powietrza to strata pieniędzy i proszenie się o kłopoty z regulacją.5 czerwca 2011 dnia 10:11 #31632Problem już rozwiązałem . Motorek śmiga bardzo ładnie.
Chcę założyć cylinder 80. Czy wymiana cylindra wiąże się z wymianę jeszcze jakiejś innej części ? np.wał.
5 czerwca 2011 dnia 10:15 #31635Po zmianie cylindra na większą pojemność, musiałbyś zamontować większą dyszę główną.
15 lipca 2011 dnia 12:55 #36031Znowu to samo …. Benzyna ucieka przez filtr powietrza. Miał ktoś taki problem ???
ROMET 747 4T
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.