Romet 747 ECO Limited Edition – Jak zwiększyć moc

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #83828
    Kamil
    Użytkownik
    • 7
    • 27Postów:

    Witam. W przyszłym sezonie chciałbym podrasować mojego romka 747 Eco limited edition 4T z 2010r. Blokada jest zdjęta. Chciałem go przerobić na 80ccm i jeszcze coś dodać dla zwiększenia V-MAX i przyspieszenia. Co należy kupić wymienić i ile to mniej więcej bd kosztowało?

    #84058
    bercik
    Użytkownik
    • 12
    • 47Postów:

    Witam też mam Rometa 747. Ja w swoim mam sportowy wariator top racing, cylinder airsal 80, sprzęgło stage6, gaźnik 19mm. Ale najważniejsze to będzie cylinder 80 (polecam airsal dobrze wykonany docieranie tylko 100km-aluminium) do cylindra oczywiście gaźnik 19mm i dysza 90 + regulacja mieszanki, sportowe przełożenia bo bez nich nie pojedziesz więcej niż 70km/h. Za to wszystko wydasz jakos 420 zł + 200 zł za przełożenia nowe (ale lepiej kupić używane 11obrotów dzwona/1 obrót koła) z przełożeniami zmieścisz się w 100 zł na pewno. Później kup wariator najlepiej malossi multivar jest drogi bo 250 zł, ale warto zbierać lub nieco tańszy polini speed control. Oba mają większą średnicę(więc pasek wyżej się wkręca i zwieksza to v maxa) niż podstawowy lub “tuningowy” firmy Wm. Do dobrego wariatora dokup pasek, lecz nieco dłuższy, aby zamykał wariator.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button