Romet 747 4t problem

Witam, posiadam skuter Romet 747 4t. Mam małego v maxa, 65km/h (na długiej prostej 70). W skuterze mam cylinder airsal 80, gaźnik 19mm (dysza 85), wariator top racing sv1 (rolki 5g), sprzęgło stage6 SportPro, sprężyna centralna +22%. Jak na taki setup to mało ;( Czy wiecie co może blokować ten skuter? Moduł jest taki jaki przy zakupie skutera(założyłem odblokowany od kumpla i różnicy nie było- czyli mam odblokowany), Czy jak podniosę iglicę w gaźniku,zdemontuję zawirowywacz spalin i założę filter stożkowy to skuter będzie w pełni odblokowany i wykorzysta moc cylindra? Może ktoś miał podobny problem i może coś doradzić.

spróbuj wymeinic głwoicę na nowa bo to dużo daje, i filtr powietrza jaki masz? dławi się jak dasz mu na starcie do końca?

Głowica od zwykłej 50, kumpel ma taką samą przy airsalu 80 i jest ok, filt powietrza standardowy "pudło", jak odkręcę to się nie dławi

wyrzuć dopalacz spalin, takie plastikowe pudełko, zaślep wszytkie wężyki i najkepoiej kup byle jaka glwoice na allegro. Są z zaspawanym takim badziewiem a w oryginale masz dziure do zaworów przewierconą i chyba nie ma takiego sprezenia sam nie wiem, moj skuter po wymianie glowicy dostal strasznej mocy.

odkręć mu benzyne w gaźniku tak żeby go aż zalewalo i powoli się nim rozpędzaj sprawdź czy Ci na v-max przybyło. dobrze go dotarłeś?

Kolega, który ma oryginalną głowicę przy airsalu 80 nie miał wogóle zawirowywacza spalin w skuterze.

A Ty masz? jak tak to zrób jak mówie odepnij szlaugiki od dekla nad głowicą odkręć taka ponilkowana rurke i ja wyrzuc a reszte szlaufikow zaslep jakimis srubkami i do tego sylikon zeby szczelnie było. JAk coś zawsze możesz wysztko skrecic tak jak było.

W instrukcji było napisane, aby przez 35-55 minut jeździć nie otwierają więcej niż połowa manetki,a po tym czasie cylinder jest dotarty. Ja zrobiłem 70 km nie przekraczając 40 km/h, rozpędzałem się powoli, nie jeździłem stale z tą samą prędkością. Przed gaszeniem silnika dałem mu pochodzić na wolnych, co 10 km wyłączałem, żeby sobie odpoczął.

fabryczny cylek tzreba docierac 1000-1500km, Tłok jaki masz? patrzyles sprezenie w cylindrze? może coś z pierścieniami

Airsal 80 jest aluminiowy, powłoka chrom-nicasil, więc docieralem wedle zaleceń producenta, tłok był w komplecie od cylka(http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?products_id=3788&osCsid=dd494ddcc25015e14f0b37395c732d35) Dodam też, że skuter kupilem z cylkiem chinskim 90 od nowości, airsal jest troszkę lepszy, na tamtym leciał tak samo, ale podczas jazdy we 2 czuć różnicę, Coś musi go blokować, bo kumpla skuter leci 85, a ma to samo co ja + przełożenia naraku, sprężania nie sprawdzałem

mój na fabrycznej 50 leci kolo 100... fakt ze glowica, lepszy pasek i tlok nowy, tlyko ze ja swojego przez 4.5tys docieralem dopiero wtedy zdejmowalem blokady. Sprobuj zamienic gazniki, wz gaznik od kolegi:)

Zapomniałem napisać, pasek też mam wzmacniany, średnica nowego wariatora jest też większa od standardowego.

niby wszytko ok, musi być coś z filtrem, albo gaźnikiem, innej przyczyny nie widze, słyszałem też że są jakieś dodatkowe bloakdy gdzieś przy tym kole magnesowym, ale nie wiem czy to prawda, może koledzy Ci będą wstanie więcej pomóc niż ja, na tym moja wiedza się kończy, pozycz gaźnik od koelgi i sprawdz na nowym, tak samo z iltrem mpowietrza.

witam a zdejmowałeś blokadę z manetki ?? bo jat ja se zdjałem tylko tą i mi leci 75 do 80 i i ma piedzdziesiątke popytaj w salonie jak go kupowałes z zaslonu