Romet 747 2T-problem z uruchomieniem.

Witam mam w/w skuterka,mam problem z uruchomieniem go.Normalnie nie odpala.Jak podam trochę paliwa do gaźnika od strony filtra powietza to odpala, chwilę pracuje ładnie, po chwili obroty rosną i gaśnie. Paliwo podaję bezpośrednio przez filtr paliwa z baku,z pominięciem zaworka podciśnienia.Założymem nowy gaźnik i jest to samo.Co jeszcze trzeba by sprawdzić,bardzo prosze za pomoc.

sprawdź ssanie, ten zaworek podciśnieniowy, poziom paliwa w gaźniku, napowietrzanie zbiornika paliwa (dziurka w korku lub obok) stan dysz gaźnika, stan rurek podciśnienia.
A jak nie pomoże to pomiar kompresji, zobacz stan zaworka membranowego.

To się stało nagle czy kupiłes to w takim stanie i usiłujesz postawić na nogi? Bo tu okoliczności na ogoł mają znaczenie

Stał całą zimę.Przewody,zawór podciśnienia ,filtr paliwa i gaźnik nowy.Jak sciągnę waż paliwa i go kręcę rozrusznikiem to paliwo nie leci.Jak pociągnę buzią to leci.Puściłem teraz bez tego zaworka podciśnienia odrazu bak-gaźnik.Też nic.Cały czas ma zdjęty filtr powietrza,bo tam podaję trochę paliwa strzykawką.

Czesc. Mialem podobny problem i tak jak Wombat Ci podpowiedzial sprawdz zawor membranowy pod kruccem. Jesli ma jakis minimalny przeswit na listkach to do wymiany bo przez to mozesz nie miec odpowiedniego podcisnienia w gazniku.

Gdzie on się znajduje?

Dziś go wykręciłem,ja go sprawdzić?

patrzysz pod światło, blaszki mają być szczelne, przylegać i nie być poszarpane

Kupiłem nowy zawór membranowy i króciec gaźnika. Czy między cylinder a zawór i zawór króciec muszę coś posmarować(jakiś uszczelniacz) czy skręcam bez niczego?
hosting

uszczelka tam powinna być

Jest taka cienka i to wszystko? Można skręcać?

jest dosyć gruba i się ją spłaszcza skręcając. generalnie kartery powinny być tak złożone że taka papierowa wystarcza

Czyli tę uszczelkę dodatkową umieszczam gdzie? Między silnikiem a zaworem membranowym, czy miedzy zaworem a króccem?

uszczelkę pod zawór miedzy zaworem a blokiem a uszczelkę pod króciec miedzy króćcem a zaworem.
to ma być szczelne

Ok dziękuję.

Wymieniłem ten zawór membranowy i dalej to samo.Zauważyłem , że ten zawór można włożyć w dwie strony. Kierunek ma znaczenie?

nie

Podsumowując wymieniłem kranik i filtr paliwa, wszystkie wężyki, gaźnik,zawór membranowy,świecę(iskra jest na 100%). Co dalej? Czy muszę kupić cylinder z tłokiem komplet, czy sam tłok i pierścienie?

Odpala tylko na kilkanaście sekund tylko po podaniu paliwa strzykawką od strony filtra powietrza bezpośrednio do gaźnika i po chwili obroty rosną i gaśnie.

ale problem jest bardziej taki że paliwo nie jest podawane do gaźnika czy w tym że z gaźnika nie może być zassane?
pomiar kompresji manometrem był?

Nie było, nie mam jak tego zrobić.