ROMET 727 RECENZJA I MOJA OPINIA

Witam, wiec tak mam rometa 727 premium wizualnie jest serio sliczny:D
ocena 10na 10 ,napocztaku bylem nie adowolony z teog motoru bo mialem pecha! po 30 km i odblokowywaniu stacyji poprostu stacyjka wyleciala:D ale to tylko moj pech teraz jest nowa solidna:D naraize mam zrobione 100 km wiec to wstepna renenzja czasem ni chce mi odpalic ale to daltego ze jest nie wyregulowany gaznik po 300 km jest 1 przeglad tam mi wszystko zrobia
plusy:
-wyglad
-zrywny mam 2t
-wszedzie wejdzie
-pali malo

Minusy
-cos z tym gaznikiem ale chyba to tylko do wyregulowania
-male kola
- niskie zawieszenie z przodu

Ja też posiadam Rometa 727 Premium 10, tyle że 4t. Mało pali, zwinny, ładny wygląd i łatwy do tuningu :) Przebieg mam 370 km ;)

a miales jakiejs problemy z odpalaniem? jak stal np cala noc i rano nie chcial?

Po 300 kilometrach jak ci zrobią przegląd to będzie dobrze jak do domu wrócisz. Niedouczona ciemnota mi zrobiła przegląd zerowy pozrywane gwinty hm właściwie to śruby krzywo poprzykręcane na chama, te od schowka na kask i tym samym zpierdzielone gwinty, poprzytrzaskiwane kable od kierunków w lusterkach i ciagłe palenie bezpiecznika, brak większości śrub od pokrywy paska łącznie z barkiem połowy uszczelki jednym słowem do czego sie dotknęli to to zjeb...li. Dlatego olałem gwarancję bo wszyscy prawie psioczą na chińskie sprzęty ale prawda jest taka że 90% awarii i problemów spowodowana jest tępym serwisem dla mnie ci specjaliści z autoryzowanych serwisów to to nawet nie mozna ich nazwać dnem, to gorzej niż dno, to już dwa mety mułu

enter1978 napisał:

Po 300 kilometrach jak ci zrobią przegląd to będzie dobrze jak do domu wrócisz. Niedouczona ciemnota mi zrobiła przegląd zerowy pozrywane gwinty hm właściwie to śruby krzywo poprzykręcane na chama, te od schowka na kask i tym samym zpierdzielone gwinty, poprzytrzaskiwane kable od kierunków w lusterkach i ciagłe palenie bezpiecznika, brak większości śrub od pokrywy paska łącznie z barkiem połowy uszczelki jednym słowem do czego sie dotknęli to to zjeb...li. Dlatego olałem gwarancję bo wszyscy prawie psioczą na chińskie sprzęty ale prawda jest taka że 90% awarii i problemów spowodowana jest tępym serwisem dla mnie ci specjaliści z autoryzowanych serwisów to to nawet nie mozna ich nazwać dnem, to gorzej niż dno, to już dwa mety mułu

człowieku nawet nie strasz... dziś mojego dałem na przegląd po 300 km :D

Cuz oby moj byl juz bez wiekszych szfankow moze komus sie to przyda jak niechce odpalic juz nawet z kopa to robi sie go na nozki i kopie kilka razy tak o , bez wlazonej stacyjki wtedy masz tam cisnienie i odpali potem normalnie:D
Wiara pisze cos o slabej jakosci plastikow ja mysle ze to plaskitk jak kazdy inny:D warzne zeby sie nie wyrucic.

hiorimaru napisał:

a miales jakiejs problemy z odpalaniem? jak stal np cala noc i rano nie chcial?

miałem... ale w moim przypadku to była wina bezpiecznika. Pogrzebałem trochę przy nim i teraz pali na dotyk :)

romet727p10 Hm ja mam zippa z media expert a główny mechanior kilka niesięcy wczesniej był specjalistą od odkurzaczy suszarek i lokówek do włosów :)

Tak jak serwisant mojej kosiarki do trawy.. ale nie zbaczajmy z tematu skuterów :)

ja naraznie na swojego nie narzekam POZNAN KRAUTFOCHERA gosc jest spoko i zawsze pomoze stacyjke to mi w domu na miejscu pan zrobil

lepiej samemu rób przeglądy, w serwisie jeszcze coś uszkodzą a i tak będziesz musiał im zapłacić. Za koszt wszystkich przeglądów masz pół nowego skutera

madi napisał:

lepiej samemu rób przeglądy, w serwisie jeszcze coś uszkodzą a i tak będziesz musiał im zapłacić. Za koszt wszystkich przeglądów masz pół nowego skutera

Ja swojego dałem tylko na ten pierwszy po 300 km bo mama się uparła ;) ale następny robię już sam. :)

To samo ja - ale jak zaśpiewali 270zł praktycznie za wymianę oleju i spasowanie włącznika kierunkowskazów to zacząłem wszystko sam robić. Moto do tej pory jeździ jak nówka czyli warto samemu zrobić dobrze. A za zaoszczędzoną gotówkę z "przeglądów" miałbym już drugi nowy silnik nawet odliczając cenę wszystkich części które zmieniłem na markowe i cenę najlepszego oleju do silnika.

Fajny skuter mam go. Przestawiłem własnie iglice na eko spalanie bo mi zarł 4.5l ok na sto, ale po zmianie iglicy szok mniej zrywny ale predkosc ta sama i dzis zamknąłem licznik :D wcześniej mi się to nieudawało ależ nie do tego dążę chciałbym się dowiedziec gdzie są w nim blokady ponieważ u mnie była tylko srubka złota przy gazniku(pod deklem dyszy brak, wario nieumiem odkrecic). Mysłe ze jest na module mam 6 pinów i wszystkie zajęte niewiem w którym pinie jest blokada, a niechciałbym wszystkich po kolei wyjmowac (niechce mi sie)
na dzien dzisiejszy przebieg 860kilosów brak usterek, a co najważniejsze silnik nieodmawia dawania mu w dupekę :D
pozdro dla uzytkowników skutrów, a w szczególności romków 727

duzo mi spalil silnik 139qmb(50ccm)
iglica na eko a spalil 4.5l na setke
pomocy!
piszcie na nr gg
42081304

Poznań Krauthofera - nie polecam tego serwisu ;)
Kompletna fuszerka, zostalem skasowany 500 zlotych za wyczyszczenie gaznika,dokrecenie plastikow i za zawor membranowy.
Nie potrafili odkręcić tablicy rejestracyjnej.
Pozdrawiam i raczej zmień kolego serwis albo lepiej rób wszystko sam.

Mam od niedawna ten skuterek. Chciałbym się dowiedzieć mniej więcej z jakimi kosztami trzeba się liczyć podczas przeglądu po 300 km oraz kolejnych ?

Pozdrawiam

Kajoj na forum od Bassy jest rozwiązanie, trzeba zmienić dysze.

Witajcie po długiej przerwie .. (ok. 8 mieś )
Powracam do was na forum ...

---
Więc co do tematu to powiem tak .. :
Osobiście nie pojechałem na 1 przegląd .. i jakoś nie ma z tym jakiś problemów (coś szwankuje bądź nie działa). Zasadniczo jedyne co w tych skuterach może się zepsuć to jakieś błahostki które naprawić można samemu .. Widzę że ładne rzeczy dzieją się na tych przeglądach .. Wolę samemu naprawiać skuter niż jechać na przegląd i wrócić bez połowy skutera bądź rozsypać się w połowie drogi .. I nie róbcie offtopu na temat skuterów bo to raczej nie ten temat ; )) Sam posiadam Rometa 727 w wersji premium "12" i spisuje się bardzo dobrze ... ( 391 km na liczniku ) Żadnych problemów .. Poza jednym który zdarzył Mi się wczoraj.. Zjechałem paliwo do końca i zapowietrzyłem skuterek... po wcześniejszym przedmuchiwaniu bawieniu się w strzykawki i tym podobne skuterek nie dość że odpalił ( A nie chciał .. ) To jeszcze bardzo nabrał na mocy .. Widocznie fabryka Romet Motors lubi sprzedawać " Zapowietrzone " skuterki .. Co do samego skutera mogę się wypowiedzieć że mam go w kolorze (Biało - Pomarańczowym) nie wiem czy są inne w wersji Premium "12" .. Trafiłem na egzemplarz świetny żadnych problemów z użytkowaniem bądź jazdą . Skuter jest świetny co prawda tylko ( 1,60 m ) Ale jest na prawde zrywny i zwinny .. Wyróżnia się a dodatkowo jak na silnik ( 4T ) jest bardzo szybki bez problemu po prostej wyciągam prędkość 60 km ( A skuterek jest zablokowany ) A zjeżdżając z górki spokojnie ( Zamykam licznik ) .. Od samego początku nie miałem z nim żadnych problemów .. I jeśli miał bym polecać skuter z marki "Romet" Polecił bym właśnie wersję " 727 " Osobiście za skuterek zapłaciłem " 2600 PLN " W komplecie miałem 2 pary kluczyków .. Dwie pary pilotów .. Alarm .. Dwa kaski .. Kufer .. Szybę .. Komplet kluczy i śrubokrętów .. Jeśli ktoś chciałby czegoś więcej się dowiedzieć o tym skuterku proszę śmiało piszcie .. Dodam też że 2 dni temu odebrałem Tablice Rejestracyjne i stałem się pełnoprawnym uczestnikiem Polskich dróg . ; - ))))

A orientuje się ktoś jaki jest koszt rejestracji skutera wraz ze wszystkimi opłatami we wydziale ? Nie mówię o ubezpieczeniu