Romet 727 PREMIUM vs Romet 717 2T CIECZ

Jak w tytule. Chce kupic skuter tylko niewiem ktory lepszy.. Nie chodzi tu o wygląd czy o cene. Głównie zależy mi na osiągach oraz niezawodności. Tak więc który lepszy pod tymi względami?
Romet 727 PREMIUM
Romet 717 2T CIECZ

oczywiście ze lepszy 717

Hm. Nie znam się wcale na technikaliach dot. skuterów, ponieważ dopiero zaczynam przygode ze skuterami (nie licząc 2 lat jeżdżenia Rometem 747 Eco 2010 bez karty) więc możesz mi powiedzieć czemu 717? Mi się wydawało że 727 prem bo ma więcej koni ale czy to ma w takim razie jakieś znaczenie? I czemu akurat 717? Wiem że strasznie uporczywy jestem ale chcę dowiedzieć się jak najwięcej...

Bierzesz pod uwagę skuter chłodzony cieczą (717), samo to powoduje że zapewne będzie lepszy. Chłodzenie cieczą to większa trwałość, silnik rzadziej się przegrzewa. A jeśli chodzi o moc, to dwusuw łatwo jest stuningować.

Hmmm. Ja nie robię wypadów na jakieś 3-4 godziny ciągłej jazdy ;) więc raczej nie patrze czym jest chłodzony, bo sporo trzeba dopłacić. Ale zainteresował mnie Romet 767 podobno sportowy a odblokowany zamyka szafe poza skale. Jak myślicie warty jest kupna jeszcze w tym lub w następnym roku? Mi zależy na tym żeby chociaż dało się na koło wyrwać po odblokowaniu bez zabawy w tuning. To warty jest ten 767 czegoś?

to kup 717 na powietrze(10r 3500zł) ale 767 ma z tyłu bęben a 717 ma tarcze.767 ma licznik LCD są awaryjne więc 717 to lepszy wybór i też zamknie ci licznik a na jedno koło to ci żaden chińczyk nie pójdzie na 1 koło bez tuningu.Jak chcesz to kupuj ale pamiętaj że ci się na pewno zepsuje licznik i nowy kupić oraz z tyłu bęben(gorzej hamuje.Tu masz testy tych obydwu modeli.
http://www.skuterowo.com/romet-767-test-wideo/
http://www.skuterowo.com/romet-717-ciecz-test-wideo/

zamknie mi licznik 717? Bo chce mieć dobre przyśpieszenie i v-max. W takim razie jak myślisz odblokowany 717 da rade szybko szafke zamknąć? bo głównie na tym mi zależy.