Romet 727 PREMIUM vs Romet 717 2T CIECZ

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Romet 727 PREMIUM vs Romet 717 2T CIECZ

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe lisu7 lisu7 7 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)
  • Autor
    Wpisy

Kamil
    Użytkownik

Jak w tytule. Chce kupic skuter tylko niewiem ktory lepszy.. Nie chodzi tu o wygląd czy o cene. Głównie zależy mi na osiągach oraz niezawodności. Tak więc który lepszy pod tymi względami?
    Romet 727 PREMIUM
    Romet 717 2T CIECZ

Zdjęcie profilowe piter2080
    piter2080
    Użytkownik

oczywiście ze lepszy 717

Czytaj
    REKLAMA

ZONTES: Odkryj nowości w segmencie 310

Futurystyczny design i najlepsze wyposażenie w klasie. System bezkluczykowy, wyświetlacz TFT, full LED. Do tego imponujące osiągi i jakość wyrażana każdym detalem.Poznaj nową markę ZONTES. Wkrótce w salonach.

Kamil
    Użytkownik

Hm. Nie znam się wcale na technikaliach dot. skuterów, ponieważ dopiero zaczynam przygode ze skuterami (nie licząc 2 lat jeżdżenia Rometem 747 Eco 2010 bez karty) więc możesz mi powiedzieć czemu 717? Mi się wydawało że 727 prem bo ma więcej koni ale czy to ma w takim razie jakieś znaczenie? I czemu akurat 717? Wiem że strasznie uporczywy jestem ale chcę dowiedzieć się jak najwięcej…

Zdjęcie profilowe agentmb
    agentmb
    Użytkownik

Bierzesz pod uwagę skuter chłodzony cieczą (717), samo to powoduje że zapewne będzie lepszy. Chłodzenie cieczą to większa trwałość, silnik rzadziej się przegrzewa. A jeśli chodzi o moc, to dwusuw łatwo jest stuningować.

Kamil
    Użytkownik