ROMET 727 Help me God!…

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #245871
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Witam. Tutaj nowy użytkownik jednoslad.pl
    Jestem również znajomym userów: DesiRe/AoMi.
    Niestety popełniłem wielki błąd kupując chińczyka, w dodatku 4T.
    Jest to ROMET 727:

    Piszę tutaj gdyż planuje lekki tuning, nie mam opcji ani sprzedania ani wymienienia tego syfu.

    Może ktoś z was będzie w stanie mi coś doradzić, pomóc w związku z tuningiem mechanicznym jak i optycznym.
    Prosiłbym nie dawać mi linków do części po 500-1000 zł ,gdyż nie mam na razie żadnych większych funduszy. Jak na razie planuje wymienić tłumik gdyż się rozlatuje xD

    1dą cześć tuningową już mam i dość nawet poprawiła osiągi, jest to wariator
    Polini speed control.

    Co byście jeszcze polecili do 4ro suwałWiem że najlepiej od razu za cylinder się brać ale no money no fun.

    Dzięki z Góry za pomoc, Pozdrawiam^^

    Zamiećszczam jeszcze parę zdjęć:

    ___________________________________________________________________


    ___________________________________________________________________

    #245872
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ja zrobil bym swap na jakis orginalny silnik … Najtansza i najlepsza opcja poprawienia osiagow ..

    #245873
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A jeśli nie chcesz wymieniac silnika to po wymianie wario zainwestuj w cylinder wiekszy, potem sprzeglo i powinien ci juz latac ladnie… Kolegi 727 town z wiekszym cylkiem i warie naraku na kolo wchodzi xD sam się zdziwilem 😛 i oczywiscie odblokuj 😛

    #245874
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Niektóre blokady już ściągnąłem (filtr itd.) jednak mój maks speed z tym wario to ok. 65 km/h :-/ . Nad cylkiem też myślałem (80 cc), ale to droga impreza, bo na fabrycznym gaźniku i wale daleko nie zajedzie z takim mocnym sprzętem, więc będę musiał kupować nowe, a to wydatek w granicach 1000zł więc na razie nie wchodzi w grę.
    Może Wy byście mi polecili jakiś tłumik (przydał by się sportowy xD) w granicach 350zł.
    Czekam na propozycje (niekoniecznie dotyczące tylko tłumika).
    Pozdrawiam DextRim 😉

    #245875
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    komina sportowego się do 4t nie opyla bo bardzo mało podnosi :-/

    #245876
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    jak masz 350 zł to poszukaj silnika p/g zapytaj się tu typa ile by chciał http://allegro.pl/item604216816_malaguti_aprilia_piaggio_gilera_czesci_wszystko.html , i wtedy to będzie opłacalny tuning , bo sam dobrze wiesz ze nie warto pakować w hinskie 4t, a jak włożysz silnik p/g to będzie petarda bo te romeciki są leciutkie . A na końcu możesz zrobić custom , bo seryjny jest brzydki ale uważam ze to ładna baza do tuningu optycznego (mam na myśli przód)

    #245877
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    DextRim to mój kumpel i już nie raz zastanawialiśmy się co by z tym rometem wykąbinować. Ale ten pomysł z wymianą silnika to nie jest taki zły.

    Ale co też myślicie jakby kupić zestaw cylkowy, widziałem takie po 400zł około właśnie do 4T. Efekt nie byłby taki zły. 😉

    #245878
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Po 1. w 4t nie trzeba wymieniac walu do wiekszego cylka, po 2. gaźnika tez nie musisz wymieniac. Mialem kiedys w koyocie 80ccm a reszta seria i przez 4 tys km nic nie walnelo (potem nie wiem bo sprzedany)

    #245879
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    albo kupić od razu większy cylinder albo inny silnik wsadzić, byle 2T i markowy przy czym 2 opcja zdecydowanie bardziej opłacalna.

    #245880
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No tak, z tym cylkiem to nie głupi pomysł, tylko że ja czytałem na necie, że z tym romkiem sam cylinder mało daje więc trzeba zmienić resztę (przynajmniej tak ktoś napisał).
    A co byście mi polecili na optykę? Zastanawiam się jak mu tył podnieś, bo to jest strasznie niski skuter i jak na nim jadę to niezbyt dobrze to wygląda 😀
    I oczywiście dalej czekam na propozycje tuna mechanicznego 😉

    #245881
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Mechaniczny to tak:wario naraku,cylek 80ccm naraku, nie musisz ani walu ani gaźnika zmieniam ewentualnie wieksza dysza i stozek bo seryjny chyba nie wyrobi… A z optyki ? 😀 hmm podwyzke daj na tyl zrob nadkole polerka felg i przekładni, przedni błotnik bym wywalil i kiera bmx i lampe np. od f12 wkleic w czache przednia

    #245882
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Dzięki wielkie za wszystkie rady, chyba zdecyduję się na cylinder 80cc Naraku :-> .
    I mam kolejną prośbę dotyczącą tuna mechanicznego. Otóż jak już pisałem, mój sqt V-maxa ma na poziomie 65-70km/h (po prostej) – to 70km/h to wyciąga tylko jak jest baaaaaaaardzo długa i w miarę prosta droga 😛 i stąd moje pytanie: co mógłbym zrobić, żeby zyskać choć trochę na przyśpieszeniu, a nie stracić tej prędkościę I nie chodzi mi tutaj o części, które kosztują na przykład 300 zł, tylko takie pierdułki jak stożek czy coś w tym stylu, żebym nie musiał wydawać „fortuny”, a mieć lepszy efekt…
    Czekam na propozycje
    Pozdro 🙂

    #245883
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    DextRim napisał:

    że z tym romkiem sam cylinder mało daje więc trzeba zmienić resztę (przynajmniej tak ktoś napisał).

    Nie miał racji. W każdym chinolu jest ten sam silnik, nie ma tak, że w jednym dobrze podniesie osiągi 80ccm, a w Twoim wcale… Ale i tak bym robił SWAP na P/G. Mocowania pasują.

    #245884
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Witam ponownie 🙂
    Mam pewien problem dotyczący blokad, a mianowicie zastanawiam się czy sprężynka, która znajduje się pod dekielkiem gaźnika jest potrzebna ❓ Wykręciłem już stamtąd śrubkę, ale ta sprężynka mnie męczy.
    Druga sprawa to gumowa nakładka w filtrze, czy to w ogóle coś pomorze jak ją ściągnę?
    Cierpliwie czekam na wasze komentarze
    Pozdrawiam ^^

    #245885
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Sprężynka powinna chyba zostać, a ta gumowa nakładka jest w kształcie rurki od wlotu filtraż jeśli tak to blokada. Ona ogranicza dostęp powietrza i możliwe, że będzie potrzebna regulacja gaźnika jak ją zdejmiesz.

    #245886
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Sprężynka musi zostać!! Bo dzięki niej chyba linka odbija… Jak się myle niech mnie ktoś poprawi.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button