ROMET 727 Help me God!…

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) ROMET 727 Help me God!…

Ten temat zawiera 15 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #245871

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam. Tutaj nowy użytkownik jednoslad.pl
    Jestem również znajomym userów: DesiRe/AoMi.
    Niestety popełniłem wielki błąd kupując chińczyka, w dodatku 4T.
    Jest to ROMET 727:

    Piszę tutaj gdyż planuje lekki tuning, nie mam opcji ani sprzedania ani wymienienia tego syfu.

    Może ktoś z was będzie w stanie mi coś doradzić, pomóc w związku z tuningiem mechanicznym jak i optycznym.
    Prosiłbym nie dawać mi linków do części po 500-1000 zł ,gdyż nie mam na razie żadnych większych funduszy. Jak na razie planuje wymienić tłumik gdyż się rozlatuje xD

    1dą cześć tuningową już mam i dość nawet poprawiła osiągi, jest to wariator
    Polini speed control.

    Co byście jeszcze polecili do 4ro suwałWiem że najlepiej od razu za cylinder się brać ale no money no fun.

    Dzięki z Góry za pomoc, Pozdrawiam^^

    Zamiećszczam jeszcze parę zdjęć:

    ___________________________________________________________________


    ___________________________________________________________________

    #245872

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ja zrobil bym swap na jakis orginalny silnik … Najtansza i najlepsza opcja poprawienia osiagow ..

     
    Czytaj
    REKLAMA

    MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

    Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.
    #245873

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A jeśli nie chcesz wymieniac silnika to po wymianie wario zainwestuj w cylinder wiekszy, potem sprzeglo i powinien ci juz latac ladnie… Kolegi 727 town z wiekszym cylkiem i warie naraku na kolo wchodzi xD sam się zdziwilem 😛 i oczywiscie odblokuj 😛

    #245874

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Niektóre blokady już ściągnąłem (filtr itd.) jednak mój maks speed z tym wario to ok. 65 km/h :-/ . Nad cylkiem też myślałem (80 cc), ale to droga impreza, bo na fabrycznym gaźniku i wale daleko nie zajedzie z takim mocnym sprzętem, więc będę musiał kupować nowe, a to wydatek w granicach 1000zł więc na razie nie wchodzi w grę.
    Może Wy byście mi polecili jakiś tłumik (przydał by się sportowy xD) w granicach 350zł.
    Czekam na propozycje (niekoniecznie dotyczące tylko tłumika).
    Pozdrawiam DextRim 😉

    #245875

    Anonimowy
    • Postów: 0

    komina sportowego się do 4t nie opyla bo bardzo mało podnosi :-/

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #245876

    Anonimowy
    • Postów: 0

    jak masz 350 zł to poszukaj silnika p/g zapytaj się tu typa ile by chciał http://allegro.pl/item604216816_malaguti_aprilia_piaggio_gilera_czesci_wszystko.html , i wtedy to będzie opłacalny tuning , bo sam dobrze wiesz ze nie warto pakować w hinskie 4t, a jak włożysz silnik p/g to będzie petarda bo te romeciki są leciutkie . A na końcu możesz zrobić custom , bo seryjny jest brzydki ale uważam ze to ładna baza do tuningu optycznego (mam na myśli przód)

    #245877

    Anonimowy
    • Postów: 0

    DextRim to mój kumpel i już nie raz zastanawialiśmy się co by z tym rometem wykąbinować. Ale ten pomysł z wymianą silnika to nie jest taki zły.

    Ale co też myślicie jakby kupić zestaw cylkowy, widziałem takie po 400zł około właśnie do 4T. Efekt nie byłby taki zły. 😉

    #245878

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Po 1. w 4t nie trzeba wymieniac walu do wiekszego cylka, po 2. gaźnika tez nie musisz wymieniac. Mialem kiedys w koyocie 80ccm a reszta seria i przez 4 tys km nic nie walnelo (potem nie wiem bo sprzedany)

    #245879

    Anonimowy
    • Postów: 0

    albo kupić od razu większy cylinder albo inny silnik wsadzić, byle 2T i markowy przy czym 2 opcja zdecydowanie bardziej opłacalna.

    #245880

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No tak, z tym cylkiem to nie głupi pomysł, tylko że ja czytałem na necie, że z tym romkiem sam cylinder mało daje więc trzeba zmienić resztę (przynajmniej tak ktoś napisał).
    A co byście mi polecili na optykę? Zastanawiam się jak mu tył podnieś, bo to jest strasznie niski skuter i jak na nim jadę to niezbyt dobrze to wygląda 😀
    I oczywiście dalej czekam na propozycje tuna mechanicznego 😉

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie