Romet 717 4T - wymiana cylindra na 80 ccm.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Romet 717 4T - wymiana cylindra na 80 ccm.

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe H2O H2O 6 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #172390 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Blaszka18
    Blaszka18
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Witam otóż posiadam rometa 717 4t i zastanawiam się na włożeniem do niego chińskiej 80cc ale nie wiem czy to będzie działać bo podobno to szybko pada i czy ktoś wie jaki na tym można osiągnąć V-max?

    #172401 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    To włóż 72ccm:D
    +
    A na takim zestawie możesz zap…….ć 150 km/h:D Tylko więcej części do wymiany:D

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #172406 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe H2O
    H2O
    Użytkownik
    • Postów: 269

    Kolejny wątek na temat… zwiększania pojemności w 4T GY6 139 QMB, ale ten jest już… WYJĄTKOWY (przeca Krzychu się w nim udziela).
    Gdyby rozum był za młodu, a zdrowie na starość. Klasyka, ale nadal jakże aktualna. 🙂
    *
    Młodu człowieku, chcesz mocy, nie kombinuj zbytnio i bierz cały komplet pod daną pojemność 72 cm3 lub 81 cm3 (47 mm lub 50 mm).
    Niżej masz przykładowego linka na prawdziwe… 81 cm3 (tłok wklęsły 50 mm i głowica z naprawdę większymi zaworami niż zwykły standard).

    http://allegro.pl/cylinder-glowica-90cm-100cm-4t-gy6-139qmb-i4446207078.html
    *
    Dysza główna paliwa przy takim modzie… minimum #90-ka (jeżeli tłumik jest patroszony wskazana nawet #95-ka). Realne spalanie oscyluje w okolicach 3 litrów na 100km (paliwo 98-oktanowe). Filtrów stożkowych siatkowych nie polecam. Lepiej wsadzić gaźnik PD24J (od GY6-125 cm3) z dyszą np. #102, króccem (wskazany porting głowicy celem właściwego dopasowania) i całą puchą filtra od tego modelu (wydech musi być już wtedy wydłubany, albo wymieniony wręcz na przelotowy). I jest już… MOC.
    *
    Jak zaczniesz zbytnio kombinować (np. z samym tylko większym cylindrem), łożyska wału korbowego powiedzą dość szybko *FINITO* i wówczas robisz przyśpieszony remont całego silnika. Dlatego lepszy jest… cały zestaw do tuningu pojemnościowego, co nam daje utrzymanie stopnia sprężania na poziomie książkowego 10,5 (co znowuż się przekłada na ciśnienie sprężania przy pomiarach manometrem rzędu tych 1,3 MPa)
    *
    Bez ruszania przekładni CVT (m.in przełożenia wtórnego) prędkość maksymalna niewiele się zmieni, ale będzie się całkiem przyjemnie już odpychał jak na takie dość niepozorne, a jednak lekko dłubnięte chińskie 4T.
    Wariator (tzw. tuningowy), też żadnych wielkich cudów tutaj nie zdziała, co najwyżej będzie nieco inna charakterystyka pracy napędu jako całości.
    *
    Kliknij… *Pomógł*, albo klepnij chociaż *THX* w klawiaturkę, inaczej uznam, że piszę po kolejnej… *pustej ścianie*. 🙂

    Nie będę naprawiał twojego świata, bo mam zajęcie z naprawianiem swojego.
Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
Odpowiedz do: Romet 717 4T - wymiana cylindra na 80 ccm.
Informacje o Tobie: