Romet 717 4t Maaale obroty prosze o pomoc :)

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Romet 717 4t Maaale obroty prosze o pomoc :)

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe rexor1998 rexor1998 6 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe rexor1998
    rexor1998
    Użytkownik

Witam chcialbym sie dowiedziec jak zwiekszyc maksymalne obroty skutera romet 717 4t bo obroty dochodza tylko do 5000 wiec bardzo slabo i troszke muli a powinien bardziej ‚zyc” , wie ktos moze cos na ten temat ? Jestem troche zielony w tym temacie wiec prosze o dokladne wyjasnienia co mam zrobic 🙂

rexor1998
    Użytkownik

Licznik obrotow ma do 12 000 a polowy nawet calej niema ;/

rexor1998
    Użytkownik

Czy mogłby mi ktos tez pomoc w sprawie tzw „rozowego kabelka ” ? bo slyszalem ze jest niekoniecznie rozowy i niewiem ktory uciac :

Czytaj
    REKLAMA

Odkryj Stylowe Jeansy Motocyklowe City Nomad

Polska marka, polska produkcja! Zero kompromisów. Najwyższa jakość i zaawansowane technologie. Wykonane z użyciem włókien 100% DuPont™ Kevlar®. Komplet certyfikowanych protektorów SAS-TEC® z regulacją położenia. Dopasowany krój i nowoczesny design. Poczuj styl, bezpieczeństwo i komfort!
    Zdjęcie profilowe ziom_sony
    ziom_sony
    Użytkownik

A wychodzi ci kabelek spod przekładni ?? jeśli tak to od będzie odpowiadał za blokadę modułu a jeśli nie ma to podejrzewam że może być to kabelek ten żółty lub czarny, ale nie jestem pewien…

Zapraszam do galerii moich fotek !
    rexor1998
    Użytkownik

heh no wlasnie zadnego tam nie widze , jestem troche zielony w tych sprawach tak ze mi trzeba dokladnie tlumaczac jak cos , ale wydaje mi sie ze go tam niema i dlateo pytam ktory to na module

Zdjęcie profilowe monek100
    monek100
    Użytkownik