Romet 700 2T – gdzie znajdę blokady i jaka jest jego v-max?
- This topic has 113 odpowiedzi, 21 głosów, and was last updated 8 years, 10 months temu by
Kutaz.
-
AutorWpisy
-
29 maja 2013 dnia 11:44 #123493
Od kilku dni posiadam Skuter Romet 700 2t i zastanawiam się gdzie znajdują sie w nim blokady.Pewnie ma dużo blokad bo jeździ do 30km/h.
1 czerwca 2013 dnia 10:22 #124500Ref
11 lipca 2013 dnia 15:45 #134608To posiadasz znacznie zablokowany ,mysle zeby go odblokowac do 45 to w gazniku dokrec srubke, na dekielku ale nie calkiem poniewaz moze sie cos uszkodzic jesl masz maly przebieg
11 lipca 2013 dnia 16:03 #134617imburek napisał:
To posiadasz znacznie zablokowany ,mysle zeby go odblokowac do 45 to w gazniku dokrec srubke, na dekielku ale nie calkiem poniewaz moze sie cos uszkodzic jesl masz maly przebieg
Dobrze Ci kolega @imburek radzi. I poluzuj fafelkę od trybulatora, ale tylko trochę, bo możesz stracić gwarancję 🙂
20 lipca 2013 dnia 18:39 #136767A co należy zrobić,żeby jechał nw,np. do 60km/h ??
28 lipca 2013 dnia 12:35 #138164kolego Glazes..i jak zrobiłeś coś z tym skuterkiem? mam taki sam model…
29 lipca 2013 dnia 19:10 #138544Jeszcze narazie nic nie robię,bo musze go dotrzeć jeszcze 30km,więc jak dotre to później coś z tym zrobię 🙂
29 lipca 2013 dnia 19:33 #138552wychodzi kabelek spod przekładni ?
29 lipca 2013 dnia 20:48 #138570No jakiś wystaje.Chyba 🙂 bym musiał rano sprawdzić ale kabelek jakiś jest nie przyczepiony.
4 sierpnia 2013 dnia 09:49 #139230Główną blokadą w romet 700 jest zablokowany moduł u mnie po zmianie lata 50, 55 z bólem a 60 z górki.
4 sierpnia 2013 dnia 09:53 #139231Lecz nw. gdzie reszta blokad jak coś proszę o info 🙂
4 sierpnia 2013 dnia 09:56 #139232To jest 2t więc napewno jest blokowany wydech.
4 sierpnia 2013 dnia 10:04 #139234Ale wątpię że zmiana wydechu doda mi prędkości w tym momencie. Bo skuter po prostu nie może przekroczyć 60 do tego pryz takiej prędkości dziwnie dostaję wysokich obrotów aż czuć że się trzęsie.
4 sierpnia 2013 dnia 10:06 #139236Wiem że są jakieś blokady bo dziwne że na prostej prawie na min. gazie wyciągam 50 a 55 ledwo na full gazie a 60 tylko z dużej góry.
4 sierpnia 2013 dnia 11:31 #139248Mam ten sam problem z moim Romet 757 2t. Tak samo na min.gazie 50 a te prawie 60 na full gazie, nie mam pojęcia co jest przyczyną.
4 sierpnia 2013 dnia 13:29 #139282Mam ten sam skuter (romet 700 2t) narazie serwisant powiedział że blokad najlepiej nie zdejmować, narazie docieram, jak będzie 300 przebiegu to może… Do tego czasu ktoś z was pewnie dowie się jak zdjąć wszystkie blokady. ;D Pozdrawiam. 😉
5 sierpnia 2013 dnia 19:54 #139526Ja po dotarciu 300km koleś powiedział,że nie ma żadnych blokad tylko wymienić moduł tylko to. Więc nie wiem…
7 sierpnia 2013 dnia 21:06 #139898siema.. też mam romet 700.2T. narazie mam 200km.. przy ilu go odblokowac? i ciekawe gdzie sa te blokady. Wogole gdzie w 700 jest ten moduł cały?
12 sierpnia 2013 dnia 21:11 #140578Witam też jestem posiadzaczem Rometa 700 dzisiaj przy jeździe 35-40km chyba coś się stało bo głośniej chodzi chyba wata spalona xD 😀 bo po jeździe 10km zaczyna mi dymić z tłumika, a wasze maszyny ile wam palą ?
13 sierpnia 2013 dnia 09:39 #140617Wczoraj zajrzałem do wario i tam nie ma blokady, wyciąłem również blaszkę i wsadziłem pomiędzy tłumik a zawirowywacz. Po tym zabiegu trochę lepiej przyspiesza. Na tygodniu jadę do mechanika bo reszty blokad nie dam rady zdjąć. A i mi pali jak przycisnę 50-60 nawet 4l.
13 sierpnia 2013 dnia 09:40 #140619W 700 moduł jest po prawej stronie pod bagażnikiem.
13 sierpnia 2013 dnia 10:44 #140628ej a wymienialiście już moduły w swoich bo ja się zastanawiam jaki zamówić bo znalazłem dwa ale niewime jaki
1.http://allegro.pl/modul-cdi-2t-racing-z-radiatorem-zipp-romet-jog-i3457765807.html
2.http://allegro.pl/modul-zaplonowy-romet-700-2t-cdi-tuning-i3444771752.html
Znacie się mże na tym ? jaki lepszy13 sierpnia 2013 dnia 20:37 #140743To jest to samo. Ja mam ten 1 w 700, bierz śmiało.
14 sierpnia 2013 dnia 19:48 #140847Korgulec a powiedz mi ile masz zrobione km? ja mam niecałe 300 i nie wiem czy odblokowac. Mój jedzie mi 42;/
14 sierpnia 2013 dnia 19:55 #140848ej a co chcesz odblokować bo jak moduł to jeszcze nie zmieniaj, dobij do 700km chociaż bo wał ci nie wytrzyma obrotów .
Mój jedzie 40km/h i spala 4l/100km14 sierpnia 2013 dnia 19:59 #140851to może tak zrobie…a serwisujecie swoje sprzety? bo jak sie sciagnie blokady traci sie gwarancje prawda?
14 sierpnia 2013 dnia 20:38 #140855Nie wiem jak oni ale ja serwisuje bo już dzisiaj coś zaczeło mi przerywać, padł czujnik oleju dzwiękowy bo ciągle wyje , i nie wiem co jest ale teraz głośniej chodzi
15 sierpnia 2013 dnia 08:22 #140890martin ale jak zmienisz moduł to tracisz gwarancje!
15 sierpnia 2013 dnia 09:44 #140898Wiem ale narazie nie wymieniam a tak tak mamy tylko gwarancje na 12 miesięcy w Karcie Gwarancyjnej jest podane
15 sierpnia 2013 dnia 10:17 #140909Nie rozumiecie że przy gwarancji nie można: nic zmieniać,polepszać,wymieniac, polepszać wizułalnie jak że estetycznie np. różnego rodzaju naklejki typu „monster” itp..;,.,dla własnego dobra i skutera nie wymieniajcie nic do 1600km do tego czasu trwa docieranie skutera 4t i 2t więc nic nie zmieniajcie do 1600km lub do gwarancji bo po jakimś czasie przyjdziecie z płaczem na forum że drobnom żecz zmieniliśćie i straciliście gwarancje .,., takie jest moje zdanie na ten temat.,,.,
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.