Romet 700 2T – gdzie znajdę blokady i jaka jest jego v-max?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #123493
    Glazes
    Użytkownik
    • 9
    • 23Postów:

    Od kilku dni posiadam Skuter Romet 700 2t i zastanawiam się gdzie znajdują sie w nim blokady.Pewnie ma dużo blokad bo jeździ do 30km/h.

    #124500
    Glazes
    Użytkownik
    • 9
    • 23Postów:

    Ref

    #134608
    imburek
    Użytkownik
    • 11
    • 88Postów:

    To posiadasz znacznie zablokowany ,mysle zeby go odblokowac do 45 to w gazniku dokrec srubke, na dekielku ale nie calkiem poniewaz moze sie cos uszkodzic jesl masz maly przebieg

    #134617
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • 1 620Postów:

    imburek napisał:

    To posiadasz znacznie zablokowany ,mysle zeby go odblokowac do 45 to w gazniku dokrec srubke, na dekielku ale nie calkiem poniewaz moze sie cos uszkodzic jesl masz maly przebieg

    Dobrze Ci kolega @imburek radzi. I poluzuj fafelkę od trybulatora, ale tylko trochę, bo możesz stracić gwarancję 🙂

    #136767
    Glazes
    Użytkownik
    • 9
    • 23Postów:

    A co należy zrobić,żeby jechał nw,np. do 60km/h ??

    #138164
    klopsik
    Użytkownik
    • 1
    • 15Postów:

    kolego Glazes..i jak zrobiłeś coś z tym skuterkiem? mam taki sam model…

    #138544
    Glazes
    Użytkownik
    • 9
    • 23Postów:

    Jeszcze narazie nic nie robię,bo musze go dotrzeć jeszcze 30km,więc jak dotre to później coś z tym zrobię 🙂

    #138552
    ziom_sony
    Użytkownik
    • 19
    • 250Postów:

    wychodzi kabelek spod przekładni ?

    #138570
    Glazes
    Użytkownik
    • 9
    • 23Postów:

    No jakiś wystaje.Chyba 🙂 bym musiał rano sprawdzić ale kabelek jakiś jest nie przyczepiony.

    #139230
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • 495Postów:

    Główną blokadą w romet 700 jest zablokowany moduł u mnie po zmianie lata 50, 55 z bólem a 60 z górki.

    #139231
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • 495Postów:

    Lecz nw. gdzie reszta blokad jak coś proszę o info 🙂

    #139232
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • 1 103Postów:

    To jest 2t więc napewno jest blokowany wydech.

    #139234
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • 495Postów:

    Ale wątpię że zmiana wydechu doda mi prędkości w tym momencie. Bo skuter po prostu nie może przekroczyć 60 do tego pryz takiej prędkości dziwnie dostaję wysokich obrotów aż czuć że się trzęsie.

    #139236
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • 495Postów:

    Wiem że są jakieś blokady bo dziwne że na prostej prawie na min. gazie wyciągam 50 a 55 ledwo na full gazie a 60 tylko z dużej góry.

    #139248
    zielonek
    Użytkownik
    • 1
    • 5Postów:

    Mam ten sam problem z moim Romet 757 2t. Tak samo na min.gazie 50 a te prawie 60 na full gazie, nie mam pojęcia co jest przyczyną.

    #139282
    miiilosz
    Użytkownik
    • 2
    • 6Postów:

    Mam ten sam skuter (romet 700 2t) narazie serwisant powiedział że blokad najlepiej nie zdejmować, narazie docieram, jak będzie 300 przebiegu to może… Do tego czasu ktoś z was pewnie dowie się jak zdjąć wszystkie blokady. ;D Pozdrawiam. 😉

    #139526
    Glazes
    Użytkownik
    • 9
    • 23Postów:

    Ja po dotarciu 300km koleś powiedział,że nie ma żadnych blokad tylko wymienić moduł tylko to. Więc nie wiem…

    #139898
    klopsik
    Użytkownik
    • 1
    • 15Postów:

    siema.. też mam romet 700.2T. narazie mam 200km.. przy ilu go odblokowac? i ciekawe gdzie sa te blokady. Wogole gdzie w 700 jest ten moduł cały?

    #140578
    martin1996a
    Użytkownik
    • 47
    • 546Postów:

    Witam też jestem posiadzaczem Rometa 700 dzisiaj przy jeździe 35-40km chyba coś się stało bo głośniej chodzi chyba wata spalona xD 😀 bo po jeździe 10km zaczyna mi dymić z tłumika, a wasze maszyny ile wam palą ?

    #140617
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • 495Postów:

    Wczoraj zajrzałem do wario i tam nie ma blokady, wyciąłem również blaszkę i wsadziłem pomiędzy tłumik a zawirowywacz. Po tym zabiegu trochę lepiej przyspiesza. Na tygodniu jadę do mechanika bo reszty blokad nie dam rady zdjąć. A i mi pali jak przycisnę 50-60 nawet 4l.

    #140619
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • 495Postów:

    W 700 moduł jest po prawej stronie pod bagażnikiem.

    #140628
    martin1996a
    Użytkownik
    • 47
    • 546Postów:

    ej a wymienialiście już moduły w swoich bo ja się zastanawiam jaki zamówić bo znalazłem dwa ale niewime jaki
    1.http://allegro.pl/modul-cdi-2t-racing-z-radiatorem-zipp-romet-jog-i3457765807.html
    2.http://allegro.pl/modul-zaplonowy-romet-700-2t-cdi-tuning-i3444771752.html
    Znacie się mże na tym ? jaki lepszy

    #140743
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • 495Postów:

    To jest to samo. Ja mam ten 1 w 700, bierz śmiało.

    #140847
    klopsik
    Użytkownik
    • 1
    • 15Postów:

    Korgulec a powiedz mi ile masz zrobione km? ja mam niecałe 300 i nie wiem czy odblokowac. Mój jedzie mi 42;/

    #140848
    martin1996a
    Użytkownik
    • 47
    • 546Postów:

    ej a co chcesz odblokować bo jak moduł to jeszcze nie zmieniaj, dobij do 700km chociaż bo wał ci nie wytrzyma obrotów .
    Mój jedzie 40km/h i spala 4l/100km

    #140851
    klopsik
    Użytkownik
    • 1
    • 15Postów:

    to może tak zrobie…a serwisujecie swoje sprzety? bo jak sie sciagnie blokady traci sie gwarancje prawda?

    #140855
    martin1996a
    Użytkownik
    • 47
    • 546Postów:

    Nie wiem jak oni ale ja serwisuje bo już dzisiaj coś zaczeło mi przerywać, padł czujnik oleju dzwiękowy bo ciągle wyje , i nie wiem co jest ale teraz głośniej chodzi

    #140890
    klopsik
    Użytkownik
    • 1
    • 15Postów:

    martin ale jak zmienisz moduł to tracisz gwarancje!

    #140898
    martin1996a
    Użytkownik
    • 47
    • 546Postów:

    Wiem ale narazie nie wymieniam a tak tak mamy tylko gwarancje na 12 miesięcy w Karcie Gwarancyjnej jest podane

    #140909
    imburek
    Użytkownik
    • 11
    • 88Postów:

    Nie rozumiecie że przy gwarancji nie można: nic zmieniać,polepszać,wymieniac, polepszać wizułalnie jak że estetycznie np. różnego rodzaju naklejki typu „monster” itp..;,.,dla własnego dobra i skutera nie wymieniajcie nic do 1600km do tego czasu trwa docieranie skutera 4t i 2t więc nic nie zmieniajcie do 1600km lub do gwarancji bo po jakimś czasie przyjdziecie z płaczem na forum że drobnom żecz zmieniliśćie i straciliście gwarancje .,., takie jest moje zdanie na ten temat.,,.,

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button