Rolki w wariatorze a obroty silnika

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Rolki w wariatorze a obroty silnika

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe ZippPRO50 ZippPRO50 9 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #32828 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Memory
    Memory
    Użytkownik
    • Postów: 46

    Witam. Napisze w skrócie. Byłem u mechanika wymienic sprzeglo na nowe, bo przy starym skuter ruszal przy 5 000 obrotów :), wymienił mi na nowe , usiadłem , dodałem gazu patrze yeaa 😀 3500 i rusza z miejsca. Po przyjechaniu z powrotem do niego , powiedziałem mu zeby zobaczyl jak wyglada u mnie wariator i w jakim stanie technicznym jest on oraz rolki, mechanik wyciagnal wariator przy czym wysypały sie jemu rolki na podloge, spr powiedział ze wariator najlepiej wymienic na sportowy bo ten jest zjechany. A co do tych rolek to wsadzil je spowrotem ale na 100% nie na to samo miejsce. Skrecil obudowe , odpalam skuter, ruszam a tu ku**** obroty 6000 jak ruszam z miejsca…. Przy 50 km/h obroty mam ponad 10 000 gdzie od 8 000 na moim obrotomierzu zaczyna sie ta czerwona kreska …. Pytanie teraz moje jest takie czy zmiana polozenia rolek miala tak mocny wplyw na obroty silnika? Jak temu zaradzic ? Czy musze kupic teraz nowy wariator z rolkami 5,5g ? ? Prosze o pomoc … Skuter palil w trasie 2,5 l / 100km a teraz chyyba z 3,5 bo caly czas mam prawie na fulla obroty 🙁 HELP ! ! !

    [url=http://userbars.pl/Komputery-i-technologie/Userbar/27087,Vista,user.htm][img]http://img.userbars.pl/136/27087.jpg[/img][/url]
    [url=http://userbars.pl/Komputery-i-technologie/Userbar/32599,Nokia,6300,user.htm][img]http://img.userbars.pl/163/32599.jpg[/img][/url]
    [url=http://userbars.pl/Firmy-i-marki/Userbar/16112,Nvidia,user.htm][img]http://img.userbars.pl/81/16112.png[/img][/url]
    #33876 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Rafal_151
    Rafal_151
    Użytkownik
    • Postów: 51

    Witam mam ten sam problem co kolega i dolanczam filmik swój z tym problem masz tak samo kolego? tylko ja mam stare sprzęgło wariator a pasek nowy i cylek już dotarty pomóżcie nam:)

    http://www.youtube.com/watch?v=A4OwUpEVTdM

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #34392 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Memory
    Memory
    Użytkownik
    • Postów: 46

    Tak , to samo ale juz sobie poradziłem , wystarczo dobrze wyregulowac gaznik , aby swieca miala kolor kawy z mlekiem

    [url=http://userbars.pl/Komputery-i-technologie/Userbar/27087,Vista,user.htm][img]http://img.userbars.pl/136/27087.jpg[/img][/url]
    [url=http://userbars.pl/Komputery-i-technologie/Userbar/32599,Nokia,6300,user.htm][img]http://img.userbars.pl/163/32599.jpg[/img][/url]
    [url=http://userbars.pl/Firmy-i-marki/Userbar/16112,Nvidia,user.htm][img]http://img.userbars.pl/81/16112.png[/img][/url]
    #34599 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe MichalWujak
    MichalWujak
    Użytkownik
    • Postów: 596

    Memory najpierw piszesz, że problem pojawił się po rozłożeniu wariatora a teraz, że była to kwestia gaźnika? Chyba coś nie halo.

    Rafal_151 z takiego zapisu samego dźwięku to co mamy wywnioskować? Słychać wyraźnie, że albo pasek piszczy albo w sprzęgle już siadły okładziny i przy ruszaniu trze metal o metal. Sprawdź rolki, jeżeli są OK to pewnie sprzęgło jest do wymiany – z powodu zużytych okładzin. W ekstremalnych przypadkach w wariatorze może wytrzeć się próg ograniczający ruch paska lub „rynienki” do rolek mogą się wytoczyć, przez co zmieni się charakterystyka wariatora – wtedy pozostaje tylko wymiana.

    A co do rolek ogólnie – mają być w dobrym stanie i wszystkie. Nie ma czegoś takiego jak odpowiednie ułożenie, bo wszystkie zużywają się w takim samym tempie. Rolki mają mieć jednakową wagę i leżeć w „rynienkach”, pokrywka wraz ze sprawnymi ślizgami zamyka wariator. Środek musi być czysty i suchy. I to wszystko.

    #34622 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe ZippPRO50
    ZippPRO50
    Użytkownik
    • Postów: 34

    bedzie wolniej sie rozpedzał z nowymi ale da to jakies 5-10km szybciej koszt wymiany robek od30zł do50zł na serwisie lepiej samemu godzina grzebania przy przekładni ale15-35zł taniej a przy najmiej czegs sie nauczycie gdzie co jest bo niema czego tam rozwalac trzeba miec tylko głowe komlet nowych rolek 15zł sportowe 25zł-40zł

    OTIS 2T
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
Odpowiedz do: Rolki w wariatorze a obroty silnika
Informacje o Tobie: