! Forum Serwis Rolki i wariator

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe soprano soprano 9 lata temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #3893
    Zdjęcie profilowe simicz
    simicz
    Użytkownik
    • Postów: 20

    Siema a wiec mam takie zapytanie (znowu ;p ) zamierzam zmienic rolki i wariator w skuterze bo po blokadach mi 65 ciagnie doradzcie mi ewentulanie co mam jeszcze zmienic procz tlumika za duza inwestycja tak by chociaz zamykal sie ten licznik prosze o w miare szybka odpowiedz

    #3895
    Zdjęcie profilowe qazwsxedc
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • Postów: 3 027

    Może większa dysza w gaźniku? Albo najlepiej od razu większy cylinder?
    Po wymianie czegokolwiek trzeba pamiętać o porządnej regulacji gaźnika.
    Bierz pod uwagę, że skuter po tym przeróbkach będzie żarł więcej wachy.

    _____________________________________________
    KYMCO New Dink 200i
    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22807] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/22807/icon3.png[/IMG][/URL]

    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22806] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/22806/icon4.png[/IMG][/URL]

    #3901
    Zdjęcie profilowe soprano
    soprano
    Użytkownik
    • Postów: 60

    ogólnie „tuning” 2t powinno zaczynać się od tłumika, później zabawy w wariatory i sprzęgła, a na sam koniec cylinder, tylko przy zmianie cylindra na większa pojemność należy pamiętać o zmianie wału na wzmocniony inaczej długo „tuningiem” się nie nacieszysz.

    Zresztą sama zmiana cylindra na większy nie umożliwi Ci osiagniecia pełni „mocy” takiego zestawu bez „tunigowego” tłumika.

    —————————-
    Moja historia motoryzacyjna:
    Motorynka ROMET 50ccm
    Gilera DNA 50ccm
    Yamaha FZR 600ccm
    Suzuki GS 500ccm
    Yamaha FZR 1000ccm
    Kymco Grand Dink 250ccm
    Rover 216i cabrio
    Rover 827 coupe
    —————————-
    Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Unported.
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Odkryj Stylowe Jeansy Motocyklowe City Nomad

    Polska marka, polska produkcja! Zero kompromisów. Najwyższa jakość i zaawansowane technologie. Wykonane z użyciem włókien 100% DuPont™ Kevlar®. Komplet certyfikowanych protektorów SAS-TEC® z regulacją położenia. Dopasowany krój i nowoczesny design. Poczuj styl, bezpieczeństwo i komfort!
Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie