Rolki i wariator

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #3893
    simicz
    Użytkownik
    • Postów: 20

    Siema a wiec mam takie zapytanie (znowu ;p ) zamierzam zmienic rolki i wariator w skuterze bo po blokadach mi 65 ciagnie doradzcie mi ewentulanie co mam jeszcze zmienic procz tlumika za duza inwestycja tak by chociaz zamykal sie ten licznik prosze o w miare szybka odpowiedz

    #3895
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • Postów: 3 026

    Może większa dysza w gaźniku? Albo najlepiej od razu większy cylinder?
    Po wymianie czegokolwiek trzeba pamiętać o porządnej regulacji gaźnika.
    Bierz pod uwagę, że skuter po tym przeróbkach będzie żarł więcej wachy.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #3901
    soprano
    Użytkownik
    • Postów: 60

    ogólnie „tuning” 2t powinno zaczynać się od tłumika, później zabawy w wariatory i sprzęgła, a na sam koniec cylinder, tylko przy zmianie cylindra na większa pojemność należy pamiętać o zmianie wału na wzmocniony inaczej długo „tuningiem” się nie nacieszysz.

    Zresztą sama zmiana cylindra na większy nie umożliwi Ci osiagniecia pełni „mocy” takiego zestawu bez „tunigowego” tłumika.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button