Rieju rs1 nie wchodzi na wysokie obroty

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #204840 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Witam. Rieju kręci maksymalnie 8 tys. obrotów i zaczyna przerywać, gdy jest ciepły. Jednak jeśli jest nie rozgrzany to kręci na niskich 6 tys a na wysokich do 13k. Ma założony cylinder 80 tnt i gaźnik dellorto 17,5 mm. Motorek odpala na rozrusznik jak i na pycha bez żadnych problemów, ale niestety nie mogę jechać na wyższym biegu niż na czwórce bo poprostu nie daje rady. Jakieś pomysły.

    To jest mój pierwszy post, więc proszę o jak największą wyrozumiałość.

    #204841 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    to stało ci się tak nagle czy jak założyłeś ten cyl?
    na moje to będzie za mała dysza główna (za mało paliwa dostaje)

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #204842 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Kupiłem go za 1000zł i już taki był od początku. Wymieniłem gaźnik na dellorto i wsadziłem wydech od suzuki gsxf 600, zobaczę czy jest jeszcze blokada na membranie.

    #204843 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Gaaaaaaaahahaha wydech z 600tki do 50tki aaaaahahahhha 😀 Nie no to się uśmiałem

    #204844 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Po wyminie (całe kolanko zostało) o dziwo osiągi się poprawiły, więc myślę, że to nie to. Żeby nie było zrobiłem to ze względów wizualnych.[/u]

    #204845 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Dobra dobra no to tak …

    Jak wchodzi ładnie do 13k to masz go na ssaniu czy już bez ssania tylko, że zimny ?

    #204846 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Taa… poprawiły się osiagi sam siębei oszukujesz 😀

    #204847 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Co, od Hayabusy nie pasował wydech, taką :573:

    #204848 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Ssania obecie nie ma i tylko kręci dobre obroty jak jest ziny później właśnie spadają.

    #204849 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Odpalasz go bez ssania i odpala normalnie ? (jak jest zimny)
    A później zaczyna zdychać ?

    1. Napraw ssanie
    2. Zmniejsz dawke paliwa (odkręć trochę śrubkę od regulacji)
    3. Jak nie naprawisz ssania to po zmniejszeniu dawki paliwa moto będziesz odpalał 10minut 🙂

    #204850 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Oke. A co do tego wydechu to naprawdę może dużo szkodzić? Może i jest od 600 ale te suzuki ma dwa wydechy czyli tak jakbym wsadził od 300.

    #204851 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    😯

    #204852 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Kupiłem ten motor za 1000 zł i to nie była zła cena, liczyłem się z tym, że trzeba coś w nim zrobić. Zacząłem od wydechu a akurat, że znajomy ma parę części do ścigaczy to mi jeden użyczył. Prędzej był jakiś od 4t, był cały zaczadzony i się przez niego dławił, więc jakby nie było nie miałem wyboru. Zrobię zdjęcia i zobaczyć jak fajnie wygląda, ale nie o to tu chodzi. Gdybym wszystko wiedział to bym tu nie pisał, i dlatego się pytam czy ma to bardzo duże znaczenie na osiągi motoru?

    #204853 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Bardzo duze ma znaczenie

    #204854 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Mógłbym prosić o jakieś wyjaśnienie, dlaczego (?) a nie jakieś zdawkowe odpowiedzi. Dziękuję.

    #204855 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Dwu suwy maja tak ze bez dyfuzora maja mniejsza moc bo dyfuzor wraca spaliny do silnika jakos tak sam za bardzo nie wiem ale bez dyfuzora jest masakryczny spadek mocy wiem jak w swoim rieju mialem rozwalony dyfuzor a jezeli ty masz wydech od jakieś 600setki czy cos to pewnie dyfuzor rozjebany jak w hondzie mialem pol ucietego

    #204856 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Spójrz na tę animację.

    Jak zastosujesz wydech zwykły (od czterosuwa) nie będzie efektu odbicia spalin.

    Po więcej info odsyłam tu.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_dwusuwowy

    #204857 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Ale mi się zdaje, że on pisał gdzieś tam na początku, że samą końcówkę wrzucił od 600tki a dyfuzor zostawił ?
    Nie wiem niech napisze jeszcze raz ;P

    #204858 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    no więc tak tłumik był jakiś od skutera i nie kojarzę tego a żeby był tam dyfuzor… mam co prawda początek rury wydechowej od tego modelu ale resztę dorobiłem sam i nie ma tam na pewno dyfuzora… ale od początku bo trochę wsadziłem w nim pracy.. Obecnie mam w nim gaźnik 17,5, kruciec ssący większy na pewno od tego co był sądze że jest on od 14-17,5mm bądz od 17,5-21 mm zdiołem również jak mi radziliście tą blokadę z membrany, była tam owszem ale no niestety nic to nie dało rieju oczywiście pali duzo więcej sądze żę regulacja też nie jest zła, już wcześniej ktoś wsadził tam cylinder RMS 50cc i jakiś tuningowy Wał.. No nie wiem już serio co zrobić tuning jak patrzę jest dośc dobry a moto czasem jak zimny wkręci się na 12-13 tys ale dość szybko spada jak już jadę to nie więcej niż 7-8 tys czuję jak by się dusił, lecz rozmawiałem z 1 panem który powiedział że nie jest powiedziane że blokada z modułu jest zdięta bo czasem są takie dekle które wymieniają cyl i wał a potem się dziwią czemu moto nie ciągnie a to że na wolnych zasem wyciągnie 12 to nie świadczy że blokady nie ma… co o tym sadzicie proszę o szybko odp ludzi którzy wiedzą co to jest nie chce bowiem kupować nowego modułu tylko po to żeby sprawdźić a sam dyfuzor to 60zł jak na allegro POZDRAWIAM

    #204859 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    pawel-kobiela napisał:

    mam co prawda początek rury wydechowej od tego modelu ale resztę dorobiłem sam i nie ma tam na pewno dyfuzora…

    Czyli skuter ma niekompletny silnik… Bez dyfuzora 2T nigdy nie osiągnie pełnej mocy i obrotów przewidzianych dla danego cylka.

    #204860 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Nie masz od kogoś pożyczyć kompletnego wydechu na sprawdzenie ?

    Bo za dużo coś pokombinowane z tym wydechem masz …

    #204861 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    dobra macie racje ja własnie sprawdzałem tłumik od kumpla co prawda od skutera leovince tt ale mimo że spaliny uciakały przez cyl bo ten tłumik tylko trzymałem w ręce to i tak moc na prawdę wzrosła tłumik sprawdzałem tylko chwilę ponieważ od razu stał się ciepły i go odłożyłem ale tak moto wgl ledwo ciągną jak ogar a wtedy palił gume bez problemu na asfalcie więc wielkie dzięki gościom którzy poświecili troszkę czasu na pomoc mi WIELKIE DZIÊKI

    #204862 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Spoko luz od tego jest forum 😀

    Kup od razu lepiej jakiś sport bo później będziesz żałował ;}

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Rieju rs1 nie wchodzi na wysokie obroty
Twoje informacje:




Back to top button