Rex RS 450 4T - zamula

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #310247 Reply
    ilukasz
    Uczestnik
    • 9
    • Postów: 29
    • Postów: 38

    Witam, otóż mam taki problem: Zapaliłem skuter (zimny) czekam chwike i dodaje gazu – odkręcam manetke szybko na maxa i wtedy jest taki spadek mocy, tak jakby chciał a nie mógł. To może być przez źle wyregulowany gaźnik? A może dostaje lewego powietrza?
    Z góry dzięki za pomoc

    #310256 Reply
    deveno3991
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 53
    • Postów: 54

    Cześć.
    mam takie pytanie czy robiłeś mu jakieś tuningi i jak tak to co wymieniałeś ?? a i jak byś podał firmy wymienionych części

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #310262 Reply
    ilukasz
    Uczestnik
    • 9
    • Postów: 29
    • Postów: 38

    Nie robilem żadnych tuningów, bo osobiście uważam, że tuning skutera nie ma sensu. To jest moje osobiste zdanie i nie musisz się z tym zgadzać. Może nie ma to dla mnie sensu bo przesiadam sie na enduro już niedługo. Jedynie co to kupiłem nowy akumulator i świece 😛

    #310264 Reply
    deveno3991
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 53
    • Postów: 54

    oczywiście to jest twój wybór, i ja go szanuje, wyczyść mu filtr powietrza myślę że będzie lepiej na pewno mu nie zaszkodzi gaźnik też może być przytkany więc też bym wyczyścił i jak już będziesz miał cały gaźnik zdemontowany sprawdź czy nie ma gdzieś rozszczelnień myślę że to wystarczy dla lepszego efektu podniósł bym iglice tak o jeden ząbek do góry powinno być ok

    #310271 Reply
    ilukasz
    Uczestnik
    • 9
    • Postów: 29
    • Postów: 38

    Filtr niedawno w sumie czyściłem, gaźnik wyczyszczę, iglice ostatnio przestawiałem na środek (moja ma 5 ząbków). A króciec ssący u mnie wygląda na popękany, ale nie jest dziurawy czy coś. A i jeszcze pytanie: przy pokrywie głowicy jest taki wylot, który prowadzi wężykiem do tej rury, która wbiega od filtra powietrza do gaźnika to co to jest? Kiedyś wyczytałem, że ktoś napisał, aby to zaspawać.

    #310272 Reply
    deveno3991
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 53
    • Postów: 54

    to jest właśnie zwrot spalin do filtra powietrza można go zaspawać ale nie widzę sensu porostu go odkręć i zaślep jakąś cienką blaszką ale nie za cienką by jej nie przepaliło a sprawdź czy filtr paliwa nie jest przytkany może dostaje za mało paliwa jak by dostawał lewe powietrze to raczej by gasł przy dodaniu gazu i sprawdź czy kranik membranowy nie jest zepsuty, a i mam pytanie ruszałeś śrubkę do mieszanki przy gaźniku? zapomniał bym ta zwrotnica spalin też przymula

    #310273 Reply
    ilukasz
    Uczestnik
    • 9
    • Postów: 29
    • Postów: 38

    Tak ruszałem tą śrubkę, raz udało mi się uzyskać kolor świecy prawidłowy czyli tą kawę z mlekiem, a teraz jest brązowa + czarny mat

    #310274 Reply
    deveno3991
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 53
    • Postów: 54

    brzmi jak by mieszanka była za słaba spróbuj wyregulować go od nowa masz tu link do typka który reguluje sobie gaźnik ja się stosowałem do jego podpowiedzi i mi się udało https://www.youtube.com/watch?v=07vE6idApeQ może i tobie się uda. Odrazy mówię że to inny motocykl więc to są tylko podpowiedzi

    #310278 Reply
    ilukasz
    Uczestnik
    • 9
    • Postów: 29
    • Postów: 38

    Postępowałem zgodnie z tym co mowił i do tego zrobilem iglicę na 2 ząbek od góry (mam pięć ząbkow) i świeca jest brązowa – co to oznacza? Mogę dać fote http://ifotos.pl/z/apawqss

    #310283 Reply
    deveno3991
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 53
    • Postów: 54

    z tego co widzę to świeca ładnie przepalona tak ma wyglądać , no a jak z tym muleniem ustało? normalnie się zachowuję przy dodawaniu gazu ?

    #310284 Reply
    ilukasz
    Uczestnik
    • 9
    • Postów: 29
    • Postów: 38

    Zrobiłem na najwyższy ząbek, bo troche na tym 2gim mulił i teraz jest gicior, zapala za pierwszym na gorącym, zobacze jeszcze potem/jutro jak, czy odpali czy obniżyć tą iglice do 2giego ząbka, czy nie musze tego robić. Martwi mnie troche spalanie, będzie uciekało paliwo szybciej z baku? Tak jak to mój tata ujął 😛 A jeszcze jedno, jak ruszam to jest taki metaliczny dźwięk, to nie czasem sprzęgło?

    #310288 Reply
    deveno3991
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 53
    • Postów: 54

    nie masz się co martwić ponieważ to jest cylinder 50 nic nie zmieniałeś nic nie powiększałeś po podkręceniu iglicy nie znacznie będzie pobierać paliwo mówisz metaliczny hmm ile ma przebiegu ten skuter i czy konserwujesz przekładnie napędową ?

    #310305 Reply
    ilukasz
    Uczestnik
    • 9
    • Postów: 29
    • Postów: 38

    9100 z groszami ma. Nic tam nie zmieniałem i nie naprawiałem oprócz kopnika, który dość ciężko chodził.

    #310307 Reply
    deveno3991
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 53
    • Postów: 54

    ten metaliczny pogłos może być przez nie konserwowanie sprzęgła tam masz łożyska mechanizmy ruchliwe i tp taki przegląd robisz co 2000km inaczej będzie się tam psuć a co do rolek to część kturą musisz kupić bo to są części które się zużywają rolki się robią kwadratowe i ciulowo się rozpędzają albo ogóle nie śmiga

    #310309 Reply
    deveno3991
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 53
    • Postów: 54

    mam 2 filmiki które bym chciał byś zobaczył jak to się konserwuje (1) https://www.youtube.com/watch?v=a04PCicXkEM (2) drugi film jest o skuterze 125 ale na to nie zwracaj uwagi tylko na to co mówi o wariatorze bo w każdym skuterze do 125 wariator działa tak samo https://www.youtube.com/watch?v=3me2t2sSdKI

    #310316 Reply
    ilukasz
    Uczestnik
    • 9
    • Postów: 29
    • Postów: 38

    No to super, pewnie w przekładni jest sucho i to bardzo. Z tego co wiem nic tam nie było robione. Obejrzałem obydwa filmy i mam nadzieję, że niedługo się zabiorę za smarowanie tego 🙂 A te sprężyny musze zmienić na twardsze? Czy może zostawić? 🙂

    #310319 Reply
    kubas123
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 17
    • Postów: 18

    mogą zostać,bo twardsze się wstawia po to aby szybciej wystartował.

    #310325 Reply
    deveno3991
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 53
    • Postów: 54

    mogą zostać ale to zależy od ciebie jak chcesz każda sprężyna jest inna i każda ma jakiś plus osobiście założyłem czerwone co rozciągają się od 3000obr/m +

    #310326 Reply
    kubas123
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 17
    • Postów: 18

    są jeszcze chyba żółte nawet słyszałem,że są jakieś co rozciągają sie przy 4000tyś ale to jakięś chińskie gówno

    #310328 Reply
    ilukasz
    Uczestnik
    • 9
    • Postów: 29
    • Postów: 38

    W sumie fajnie by miał „lepszego kopa” :>
    http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5948897838 te będą dobre?

    #310331 Reply
    kubas123
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 17
    • Postów: 18

    osobiscie myslę,że nie warto a gaznika byś nie musiał regulować tylko jak ruszasz przypuszczalnie przy 1500obr to byś ruszył przy 3000obr z nieco większym kopem,ale to tego byś musiał zdjąć dzwon,bo te sprężyny są założone na sprzęgło podobnie jak na hamulcach bębnowych

    #310332 Reply
    ilukasz
    Uczestnik
    • 9
    • Postów: 29
    • Postów: 38

    A no to spoko to w wolnej chwili rozkręcam i smaruję 🙂

    #310334 Reply
    kubas123
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 17
    • Postów: 18

    nie zapomnij sprawdzić łożyska,bo pewnie by się też nadawały już do wymiany i zobacz stan paska.

    #310335 Reply
    ilukasz
    Uczestnik
    • 9
    • Postów: 29
    • Postów: 38

    Oki, dzìęki bardzo 🙂

    #310336 Reply
    kubas123
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 17
    • Postów: 18

    proszę;)

    #310340 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 377
    • Postów: 21 432

    kubas123 – co ty pieprzysz chłopaku? jak ma ruszać przy 1500 obr jak skuter ma wolne 1700
    tak patrze na ten twój dorobek postowy i się zastanawiam czy kasowac w całości te ^porady^ czy jednak wyjdziesz na ludzi

    #310343 Reply
    kubas123
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 17
    • Postów: 18

    a doczytałeś ze zrozumieniem,że napisałem przypuszczalnie,czyli dałem przykład a nie zprecyzowałem się konkretnie

    #310344 Reply
    kubas123
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 17
    • Postów: 18

    bo za dużo było by pisać to podałem przykład najprostrzy aby zrozumiał nie pisałem,że akurat przy tylu puszy bo wiem,że nie ruszy

    #310367 Reply
    ilukasz
    Uczestnik
    • 9
    • Postów: 29
    • Postów: 38

    Nasmarowałem wszystko co potrzeba było oraz dowiedziałem się dwóch rzeczy 😛
    Na początku kiedy skuter był kupiony trafił do mechanika na naprawe i tam mechanik zamontował czerwone sprężynki sprzęgła. Teraz nawet koło się kręci kiedy jest na stopce centralnej, a wcześniej się nie kręciło, oraz lepiej troszke się zbiera. Teraz kolejny problemik bo kiedy odkręce manetkę na maxa to wchodzi na te najwyższe obroty i spada z tych najwyższych na troche mniejsze, nie do zera tylko troszeczke – jest to słyszalne. Ale już dzięki wam wszystkim, którzy mi tu odpisywali za pomoc! 🙂 A może się gaźnik rozregulować? Bo jest gorzej niż było wczoraj po regulacji.

    #310377 Reply
    deveno3991
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 53
    • Postów: 54

    jak gorzej, to znaczy co sie dzieję ?

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Rex RS 450 4T - zamula
Twoje informacje:




Back to top button