Renowacja wydechu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #251375
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Będę czyścił wydech, gdyż rdza go wzięła.

    Z początku bym go przejechał Scansolem i bym jakąś tą rdzę wyskrobał, albo by sama zeszła. Następnie bym wydech przeleciał papierami:

    Na płótnie:

    -80

    -120

    -220

    -300

    Wodne:

    -500

    -600

    a później rozgrzał bym wydech opalarką od wewnątrz i nakładał kolejno warstwy lakieru bezbarwnego do 650 stopni. Bym nałożył z 8 warstw po czym po jednej warstwie znów opalarka itd…

    Dobrze myśle ? Możecie mi coś doradzić ?

    #251376
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    dobry sposób ale 8 warstw to chyba z deka dużo 🙂

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #251377
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Po scansolu to użyj Fosoulu zamiast od razu takimi grubymi papierami lecieć…

    Widzą, że i tak zamierzasz skończyć na dość grubych papierach… Będą widoczne bardzo rysy w takim przypadku…
    Ja na swoim miałem lekki osad po użyciu fosolu to skorzystałem z papieru wodnego 2000-2500 i był czyściutki :P.

    Na wydech wystarczą z 3 warstwy.

    #251378
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    To ja juz nie wiem ;/ Jasiu mowil ze takimi papiermai ty ze takimi to w koncu jakimi ? ;/

    i co to ten Fasoul i po co on i kiedy go urzyc i jaką

    NO A MOZE JECHAC GO TAKIMI PAPIERAMI: WSZYSTKIE WODNE, BO TAK JEDEN NA MIELOCH.PL ROBIL I MOWIL ZE WYSZEDL BOSKO: 320 400 600 800 1000

    #251379
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ja też mam podobnie, i sam mam dylemat. Wziąłem go najpierw scansolem tą farbę (ktoś pomalował wydech pokryty rdzą;/)
    Teraz chyba przelecę szczotą drucianą, środkiem od rdzy, później chyba papierami…

    #251380
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ja tam seryjny wydech szczota druciana na wiertarce lecialem i pokrylem 2 warstwami lakieru zaroodpornego i bylo nice…jeżeli masz dużo rdzy na nim to weź spróbuj szczota miedziana od tyłu bo w razie czego to nie będzie widać 😛 użyj jeszcze jakiegoś odrdzewiacza

    #251381
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    To jak moj pomysl jest dobry nie ebdzie rys i będzie pieknie ? i cacy ? bo nie wiem jak robic no kurde ;/ jeden mowi tak drugi tak…

    Im drobniejszy, tym mniejsze ryski zostają! Ja bym proponował do 2500 dojechać…

    #251382
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ja jechałem papierami 200 400 600 800 1500 2000 i pasta polerska i nawet fajnie wyszło

    #251383
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    kurde a po co ta pasta polerska za ile to kupie ? i jak tego urzywac i kiedy ? i po tych papierach jak ja zrobie to tez ruzyc pasty polerskiej i filcaż

    #251384
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    wupolerujesz papierami i potem pastee polersaka na to nakładasz i jak chcez to filcem na wiertare i jedziesz zeby nabłyszczyc, a jak nie to szmatką

    #251385
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    http://forum.jednoslad.pl/viewtopic.php?t=24&start=0

    tu masz jak zrobić polerkę 🙄

    #251386
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ale ja nie chce zrobixc polerki bo to jest wydech i duzo roboty bo to zelazo a nie aluminimum chyba

    no ale moze bym zrobil ta polerke ale można wydech przecież to nie aluminimum i duzo metalu schodzi i źle pewnie jest i czy można pozniej lakierem bezbarwnym ? i po pascie polerskiej mogę dac lakierbezbarwny ?

    #251387
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ale polerka/renowacja wydechu jest na takiej samej zasadzie jak polerka alu

    Czy założyciel długo jeszcze będzie zadawał pytania ??

    #251388
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    sebek, dokładnie… Dużo informacji znajduję się w temacie o polerce…

    #251389
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ale tamta polerka dotyczy aluminimum a wydech jest z zelaza i jak tak bede duzo szlifowac to wydech pewnie ucierpi na tym.. a jak bede robil tymi papierami co napisalem w 1 poscie to ebdzie ok i ladnie wyjdzie i na koniec pasta polerska i lakier bezbarwny ?

    #251390
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jak moze ucierpiec wydech?! jak będziesz tarł do bolu to mozesz dziure wytzrec ale to nierealne. a jakby z wydechem cos się działo to nikt by go niepolerował. zrob tak jak w pierwszym poscie napisałes tylko na koniec drobniejszego papieru uzyj 800 albo 1000 i jak chcesz małowac bezbarwnym to niepoleruj pasta. lakieru to max 3-4 warstwy wystarczy.

    #251391
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    czyli wedlug ciebie użyć takich papierów:

    Na płótnie:

    -80

    -120

    -220

    -300

    Wodne:

    -500

    -600 <—- ale zamiast tego 600 to dac 800 ?

    i mozesz dac glowe uciac ze nie będzie rysek i ogolnie ladnie wyjdzie ?

    i użyc tego scansolu i pozinej odtuscic benzyna ekstrakcyjna, wyczyścić szmatka i brac się za szlifowanie takimi papierami ? mozesz odp na te pytaniaż jutro chce robic sam rozumiesz chyba mnie 😉

    #251392
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jeśli chcesz zeby to jako tako wyglądało to daj jeszcze papierami 600 800 1500 2000 i będzie wporzo (sam tak mam). co do scansolu to ci nieodpowiem bo nieurzywałem tego a lakier z wydechu bez problemu zdarłem papierem 180 na sucho

    #251393
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    mozesz mi napisac jakimi papierami po kolei no kurde sam nie wiem ty psizesz inaczej inny psize ejszcze inaczej kurde ;/

    EDIT: TYLKO WIESZ JA NIE CHCE POLERKI TYLKO ZEBY LADNIE WYLGLADALO NIE TAK JAK PRZEKLADNIA ZE SWIECI NA LUSTRO.

    aha i czemu nie mogę dac pasty polerskiej i pozniej lakier slyszalem ze inni tak robia i jest miodzio

    #251394
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    paste polerska mozesz dac ale jak nia wypolerujesz to trzeba ja dokładnie wytrzec rozpuszczalnikiem albo benzyna ekstrakcyjna zeby lakier się dobrze trzymał.
    ja polerke jechałem tak: 180- 400-600-800-1500-2000 i pasta.
    a jezeli chcesz zeby wydech ładnie wyglądał jak pomalujesz to musi byc dobrze wypolerowany zeby się błyszczał bo jak bezbarwnym pociagniesz to straci trochę blasku.

    #251395
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    sluchaj to ostatnie moje yptanie chyba xd

    moze lepiej takimi papierami jechac:

    pierw bym wzial scansol lub jakis abrdzo gruby papier bym stary lakier odwalil i bym jechal takimi papierami ale wodnymi: 320 400 600 800 1000 i pozniej pasta polerska, bym go umyl wyczyscil od pasty i nalorzyl lakier. jak myslsiz który spobo lepszy i po którym lepszy efekt ? ten pierwszy co mam w poscie czy ten ?

    #251396
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    zdecydowanie lepszy jest ten sposob który odałes w poscie powyzej. rób tak jak napisałes i będzie git.

    #251397
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    dobra dziekuje ci 😛 a jak wetre ta paste oplerske dokladnie to msuze cos zrobić czy jak zebym mogl lakier nalorzyc? czy popsortu dobze go wetrzec i lakier dac ? czy moze w ogole ebz pastył

    aha i jak obslugiwac się tymi wodnymi papierami ?

    i podobno bo szlifowaniu papierami wydech odtuscic benzyna ekstracyjnaż

    #251398
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jak wetrzesz paste to przetzryj szmatka nasaczona bena ekstrakcyjna al;bo ruzpuszczalnikiem.

    wodny papier poprostu moczysz w pojemniku z woda i heja

    tak po szlifowaniu odtłusc

    czegos jeszcze niewieszł! 😛

    #251399
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ok wszystko dzieki xd

    Posty się edytuje a nie ciągle piszesz nowe. Nie rób OT. Dostałeś ostrzeżenie. Naucz się.
    PodLy

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button