Renowacja sprzęgła <<by damian1322>>

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 11 lata, 6 miesiące temu.

  • Autor
    Wpisy
  • #237713 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    *************************************************************************

    Nie jestem autorem tego tekstu. Znalazłem go na innym forum. Autorem jest „damian1322”.
    Mam nadzieję że się przyda.

    *************************************************************************

    Elo w tym temacie opisze co zrobić żeby sprzęgło miało lepszą reakcję i poprawiło v/mah przynajmniej mi poprawiło o 6 km

    Do tego będą nam potrzebne takie rzeczy jak :

    Wiertarka
    wiertło 3,5mm
    klucze do odkręcenie sprzęgła
    Mi jeszcze był potrzebny papier 320 do oczyszczenie sprzęgła i benzyna ektrakcyjna do wymycia

    Krokiem pierwszym jest wykręcenie sprzęgła,

    po wykręceniu sprzęgła zaczynamy znaczyć dziurki do wywiercenia w moim przypadku było ich 5.

    Po wywierceniu Przetarłem wszystko papierem 320 „okładzinę i dzwon od środka”. Po tym wszystkim należy wszystko ładnie poskręcać i oczywiście sprawdźić czy zadziałało

    Uwaga: nie ponoszę odpowiedzialności za zniszczone sprzęgło, i nie zalecam robić tego przy sportowych sprzęgłach.

    Prawa autorskie damian1322

  • #237714 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Tuningowiec napisał:

    mi poprawiło o 6 km

    buhahaha to nawet najlepsze sprzęgła nie dają 6 km

    a po za tym nie rozumiem jak dziurki mogą poprawić reakcje sprzęgła ;/ i z kad koles wpadł na taki debilny pomysł

  • #237715 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Może chłodzenie, chociaż jak. Nie wiem jak to możliwe żeby to coś dawało.

  • #237716 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ja mam sprzęgło do wymiany to jak coś to na starym wypróbuje jak kupie nowe 😀

  • #237717 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Tuningowiec, a nie widziałeś w tym temacie jakichś odp. czy zadziałało komuś?

  • #237718 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    bym sprawdźil na starym sprzegle ale ma niecale 1mm okladzin ;/ a na nowym to szkoda 😉 ale co to daje? jest mniejsza powierzchnia trzymania ;/ chyba ze te dziurki chlodza i dzieki temu nie slizga się wcale

  • #237719 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a może zamiast dziurek porobić takie rynienki na całą szerokość okładzin?
    Chyba jest tak w niektórych sprzęgłach.

  • #237720 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Widziałem odpowiedzi. Pomogło. Tutaj jest taki mały błąd chyba bo sprzęgło w prędkości nie pomoże ;] jak już to w starcie(przyspieszeniu). Ja robiłem tak wczoraj bo też mam już sprzęgło na dojechaniu tylko że nie wierciłem dziurek tylko nacinałem w 3 miejscach na każdej okładzinie po skosię i żeczywiście nawet fajny efekt bo dzwon ma lepszą przyczepność i poprawił mi się start. ;]

  • #237721 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Te dziurki mają na celu poprawienie tarcia. Tak mi się bynajmniej wydaje. Bo raczej na prędkości nic nie dadzą. Możliwe ze polepszy się minimalnie start, ale wtedy trzeba mieć zabrudzone okladziny, bądź też już lekko podtarte.

  • #237722 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Syf który się zbiera na sprzęgle jest po prostu (zgarniany) jeśli można tak powiedzieć do tych rynienek,dziurek zalezy kto co zrobił.

    W efekcie sprzęgło mniej się ślizga (to logiczne)

    Widziałem jak w 4t (kingway) tak zrobiono w serwisie ponieważ sprzęglo piszczało złożyli no i pierwszy start i sprzęgło nie piszczy.

    Jeśli komuś w 4t tak się dzieje to polecam tak zrobić tylko np. kątówką taką rynienkę.

Odpowiedz do: Renowacja sprzęgła <<by damian1322>>
Informacje o Tobie:




Back to top button