Remont silnika kilka pytań

  • This topic has 7 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 12 years temu by Anonim.
Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #247800
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam. Jako iż mój skuter (silnik min hor) miał 5atm. kompresji zdecydowałem zrobić szlif cylka+nowy tłok. Tak też zrobiłem oddałem stary cylinder do punktu gdzie wykonują takie rzeczy, wszystko ładnie pięknie, jednak nie pamiętam jak był założony tłok. Strzałką do góry (czyli jakby w stronę gaźnika), czy na dół (w stronę tłumika). Następne pytanie brzmi : kupiłem w salonie uszczelki pod cylinder i głowice, uszczelka pod głowicę ma jakby taką rynienkę, czy jest obojętne jak ją założę, czy ma to jakieś znaczenie? I jeszcze jedno ; czy jak skuter stał nie odpalany ok października 2008r. to dozownik mógł się w jakiś sposób zablokować, czy zastać? Pytam, bo chciałbym uniknąć ewentualnego zatarcia nowego cylindra. Bardzo proszę o szybką odpowiedz. Z poważaniem maroxxx

    #247801
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    1. Tłok zakładasz strzałką do wydechu, czyli w dół w przypadku minarelli.
    2. Uszczelka pod głowicę jest wyprofilowana tak żeby pasowała i nie ma takiej opcji, żebyś źle ją włożył (tylko w jednej pozycji będzie pasować)
    3. Dozownik się nie zatkał raczej, możesz dla pewności do baku do benzyny dodać ok. 10ml oleju na litr benzyny albo nawet na 1.5 litra 🙂

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #247802
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Koks, dzięki za odpowiedz, jutro będę działał 🙂 a powiedz mi jeszcze jak sprawdźić, czy wydech nie jest przypadkiem zatkany?

    #247803
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Hmmm. Przedmuchaj go kompresorem 🙂

    #247804
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Koks, Wielkie dzięki za pomoc, jak dmuchałem „ustami” 😀 to przelatywało bez problemu. Wciskam odpowiedni przycisk 🙂

    [ Dodano: 28-03-2009, 17:42 ]
    Panowie… Mam następny problem. Otóż wszystko się pięknie składało itd.. aż do pewnego momentu-dokręcania szpilek od cylka. Ładnie pięknie dokręcam sobie. Aż tu nagle jedna się u*ebała. i z tego co patrzyłem to przy samym karterze :-/ I moje pytanie: co z tym zrobić ? rozwiercać w jakiś sposób śrubę? Kupować nowe uszczelki pod głowice i cylinder? dodam tylko iż skuter normalnie odpala, tylko tak jakby trochę koło głowicy wylatywało paliwa :-/ Proszę o pomoc. Pozdrawiam

    #247805
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Jeżeli się jedna szpilka urwał a i niemozesz jej złapać obcążkami zeby wykrecić to musisz kupić sobie taki zestaw który jest na lewy gwint i go w nia wrecic i wtedy wykrecic no i musisz zamówic sobie nową szpilke

    #247806
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    a nie łatwiej w tej szpilce nie da rady wywiercic malego otworku i w tym otworku nagwintowac na lewo ze wkrecajac srobke do szpilki wykrecasz owa szpilke ja tak robiłem ale z ojcem w ciagniku

    #247807
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    To jest i tak juz chyba do wyrzucenia (lepiej kupić nową) to wygnij tą szpilke w kształecie litery „L” i w reke mocno przekręć (tylko w dobrą stronę) i wsadz nową i powinno być git a jak nie chcesz kupować nowej to spróbuj żabą hydrauliczną dużą to złapać i wykrecić (tylko nie łap za gwint)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button