Remont Inca Street

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #64976
    nygus
    Użytkownik
    • Postów: 37

    Witam 🙂

    Ostatnio moja inca mnie mocno zdenerwowała swoim zachowaniem i postanowiłem zrobić jej operację. Teraz pytanie: Jaki kupić cylek?
    Nie chodzi mi żeby to był jakiś przefantastycznie markowy cylem.
    Zwykły chiński tylko powyżej 65ccm. jakieś linki chętnie przyjmę.

    Pozdrawiam.

    #64997
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Kwota do wydania ?

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #65037
    nygus
    Użytkownik
    • Postów: 37

    100-200-300 zł

    Na pewno nie chce jakiegoś markowego 🙂 Zwykły chiński tylko większy od 65 ccm.

    #65041
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Po jakim przebiegu to się stało? Na jakim oleju mieszankowym jeździłeś?

    #65044
    nygus
    Użytkownik
    • Postów: 37

    Przebieg? 13 tyś coś tam.

    PO prostu denerwuje mnie już słabe przyśpieszenie przy mojej masie (100kg+) dlatego zdecydowałem się na zmianę.

    #65123
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Acha. No, wiadomo. Po pewnym czasie 4 KM przestają wystarczać. A przebieg już 4000 km wyższy od mojego.

    #65208
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • Postów: 2 166

    nygus jatam nie narzekam a mam ponad 26700km

    #65209
    yamaha97
    Użytkownik
    • Postów: 66

    Kup sobie tec eco. Nie są drogie, a dobre w wykonaniu. Jak zostanie Ci budżet to weź jakies sprzęgło nawet „sportowe” chińskie z allegro.

    #66192
    nygus
    Użytkownik
    • Postów: 37

    Witam.
    Cylinder kupiony założony itp.
    Odpalił wszystko pięknie tylko jest parę spraw.
    Jakie kupić dyszę? bo mam seryjne a zapomniałem kupić jak byłem po cylek.
    Obudowę paska również trzeba kupić bo pękła.
    hmm o czymś zapomniałem?

    Pozdrawiam.

    #75801
    matekzgr
    Użytkownik
    • Postów: 7

    mam do was pytanie tez mam ince street 50 i przebieg w niej 9800 mechanik powiedział zebym lepiej ją sprzedał bo nie robi sie remontó silnika w chniczykach tylko kupuje sie nowe silniki ale na to mnie nie stac jeszcze silnik jest do przyspawania bozaczepy dwa sie urwały i 3 plastiki do wymiany jak uważacie zrobic ją czy sprzedac ale jak ją sprzedam to co dostane za nia 700zł ?? a przywiąłem sie do niej i nie chce jej sprzedawac dzieki za wszystkie odpowiedzi pozdrawiam matek

    #75803
    Bartolini
    Użytkownik
    • Postów: 373

    Jak to silnik do przyspawania? Jak to sobie wyobrażasz, przecież on się trzyma z przodu na kołysce a z tyłu na amorach… Opisz lepiej problem.

    #75936
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • Postów: 2 166

    matek pochwal sie jakzes Ty urwał te zaczepy? chyba dobrze skoczyles lub walnoles tylnim kolem o kraweznik. Bartolini dobrze mówi z tym mocowaniem a po za tym caly silnik ma obudowe z mieszalni duralu wiec jest jednoczesnie lekki jak i wytrzymaly na cieplo przez szybkie jego odprowadzanie. Sam jeżdżę streetka od 2 lat i sie dziwie jak mozna w niej zerwac tak stabilne zawieszenie

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button