Reklama w innych sewisach

Witam.
Jako leszcz na tym forum proponuję temat: Reklamy w innych serwisach.
Jestem zielonką w temacie skuterów ale fajnie aby kto może wlepił buttona 160x70 na swoich stronkach.
Strona jest ok - szybka odpowiedź na problem i zapytanie - Polecam.
W ramach rewanżu proponuje Leszkowi reklamę w postaci buttona na paru stronach. Friko - za normalność. (około 4 tys uniq. dziennie na wszystkich www)

Pozdrawiam

To bardzo miłe WODZU, przyczyniasz się do rozwoju społeczności skuterowej i dzięki temu więcej osób zdecyduje się przesiąść na dwa kółka:)

Pomysł jest bardzo dobry!
Jednak niektóre fora o podobnej tematyce zabraniają reklamy konkurencji np. s.net.

Witam.

Leszek - linki zapodane na tych stronach co żeśmy uzgodnili.

qazwsxedc - jest to dla mnie śmieszne.....

Śmieszne, jak śmieszne- poprostu boją się konkurencji:)

qazwsxedc - można wiedzieć jak masz na imię?

Co do tematu - to nie konkurencja - to dzieciństwo:)

Oczywiście, nazywam się Jacek:)

Masz racje, że to dziecinne zachowanie, ale cóż...

Miło mi - Piotrek z tej strony.

Taki off top o dziecinadzie - zapodałem temat na pewnym forum miejskim (mojego miasta) zjedli mnie. Fakt - jestem leszcz w temacie skuterów - mam skuter od 2 dni - ale chciałem zainteresować tematem i co? :) Ja nie mam pierdzikółka tylko woza itp...

łosie:)

Mi również bardzo milo:)

Taka jest najczęstsza reakcja jeźdzących katamaranami;p nie masz się co przejmować!
Do póki nam nie szkodzą to jest wszystko ok, ale przybywa coraz więcej hamów, którzy z pełną premedytacją utrudniają nam życie- zajeżdzając droge w korku, pokazując fakacze itp.

WODZU wrote:

Witam.
Leszek - linki zapodane na tych stronach co żeśmy uzgodnili.
qazwsxedc - jest to dla mnie śmieszne.....

Naprawdę śliczne dzięki!

Witam!