Rejestracja motoroweru z niemiec

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #151152 Reply
    belebele
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 239
    • Postów: 258

    Hej 🙂
    Chciałem zapytać czy nie wiecie jakie są koszty rejestracji motoroweru sprowadzonego z niemiec?
    Choćby na przykładzie czegoś takiego http://tablica.pl/oferta/suzuki-rg80-CID5-ID3LVtN.html#549c320873 🙂

    #151153 Reply
    Montecjusz
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 144
    • Postów: 155

    Piękna maszyna 🙂 Ciekawi mnie tylko ta ,,możliwość rejestracji na 50″ skoro to fabryczna 80?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #151166 Reply
    belebele
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 239
    • Postów: 258

    Trzeba załatwiać u tłumacza żeby wpisał 50, tak mi się przynajmniej wydaje 🙂
    A w motorku się zakochalem…

    #151167 Reply
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 1 609
    • Postów: 1 620

    Żaden tłumacz przysięgły nie podłoży Ci się z tłumaczeniem świadectwa homologacji.
    Całkowite koszty rejestracji to nawet 1tys. z.
    Zależy, czy motorower jest wyrejestrowany w Niemczech, jak był sprowadzony, na kołach czy na lawecie, koszty tłumaczeń, koszty czasowych tablic rejestracyjnych, koszty skarbówki, koszty cła, koszty ubezpieczenia, koszty przeglądu technicznego, koszty rejestracji w wk….

    #151169 Reply
    Montecjusz
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 144
    • Postów: 155

    Jakoś nie wyobrażam sobie tej rejestracji o obstawiałbym właśnie to jako powód sprzedaży tej maszyny 🙂 Po prostu to w papierach już ma wbite 80. Ale może ktoś coś takiego robił i się wypowie?

    #151193 Reply
    DamianRysiekSr
    Użytkownik
    • 10
    • Postów: 313
    • Postów: 323

    Raczej wątpię, żeby udało Ci się zarejestrować to na 50-tkę. Jak już ma w dowodzie wbite 80 ccm, to już tego nie zmienisz. Żaden tłumacz również nie zmieni 80 na 50…

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Rejestracja motoroweru z niemiec
Twoje informacje:




Back to top button