Rejestracja motoroweru kupionego od wdowy po mężu.

Wyświetlanie 8 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
      snajper061
      Użytkownik

Witam wszystkich mam ciekawy zgryz.dziś kupiłem łosia od wdówki mąż sie wykopytną został jej w spadku spisałem z nią umowę (na nią opłacony) w komplecie dostałem też odpis (ksero) ze sprawy spadkowej że ona dziedziczy wszystko z całym inwentarzem i tu moje pytanko w dowodzie rej, widnieje nieboszczyk czy będą problemy z rejestracją?Odpowiedzcie jak najprościej nie linkami z prawniczym pierdo… jestem prosty mechanik.

Wombat
      Moderator

nie bedzie kłopotów.
      masz całą dokumentacje

Anonim
      Nieaktywny

to kto jest wpisany w dowód nie ma znaczenia jeżeli jest ciąg umów/dokumentów stwierdzających, że ostatecznie kupiłeś od prawowitego właściciela. Przykład kumpel kupił auto od 3 właściciela, a w dowodzie był 1, przedstawił wszystkie wcześniejsze umowy k-s i nie było żadnego problemu.

snajper061
      Użytkownik

w takim wypadku tak jest jak piszesz tylko te hu,, w sadzie nie napisali że wdówka nabywa prawem spadku pojazd taki o takich numerach nadwozia itd, tylko cyt, z całym inwentarzem.Do urzędu mam spory kawałek (70km) a z tymi hu.. przez tel. nic nie załatwisz a szkoda czoperka jak mial bym z tego powodu go na części rozebrać dałem tylko 700zl więc nie majątek a zadbany jak to po dziadku

Anonim
      Nieaktywny

Kolego snajper061 masz nietypową sytuację i sugeruje kontakt z wydziałem komunikacji, najlepiej drogą mailową. Będziesz musiał trochę poczekać, ale powinieneś dostać wyczerpującą odpowiedź. Kilkukrotnie korzystałem z tej drogi komunikacji z urzędem i zawsze odpowiedź otrzymałem. Skoro masz daleko to nie ma co jeździć bez sensu, a jak wiadomo z urzędnikami różnie bywa.
      .
      Moim zdaniem nie powinno być problemu, jeśli było postępowanie spadkowe miało miejsce i wdowa dostała cały dobytek to jesteś wstanie udowodnić, że kupiłeś od prawowitej właścicielki.

snajper061
      Użytkownik