Regulacja zaworów, a kompresja?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #263593 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    Witam, w związku z tym, że nie zbyt się znam na 4T Made In China to mam pytanie. Chodzi o to, że mój brat ma rometa 747 4T 139QMB. Po 2500km mega osłabł, jak kopałem kopką to potem nie palił, kopka chodziła mega lekko jak by tracił kompresję. Został zawieziony do serwisu. Po tygodniu odebraliśmy. Koleś mówił, że to nie powinno być uznane na gwarancję, ponieważ gaźnik był zasyfiony, bo niby mój brat lał paliwo na jakimś syfie, a to nie prawda! Lał 95 na Orlenie… Jakoś dojechał do domu, wszystko jest ok, kompresję już czuć. W książce gwarancyjnej wpisali, że wymienili filtr paliwa 😆 wyczyścili gaźnik i wyregulowali zawory. W związku z tym pytam: czy zawory rozregulowane w 4T mogą wpływać na kompresję silnika i to, że nie odpalaż? Pzdr

    #263594 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    Jasiu226 napisał:

    czy zawory rozregulowane w 4T mogą wpływać na kompresję silnika i to, że nie odpalaż

    Tak.
    Jeśli nie będą się domykać w momencie kompresji – nie będzie kompresji.

    #263595 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    zawory moga wplywac bo moga się nie domykac albo nie maja luzu i wtedy beda się nadpalac bo jak się rozgrzeja to minimalnie beda otwarte i kompresja ucieka bo wiadomo ze metal pod temp puchnie i na zaworach zawsze musi byc luz yak 0.20mm na kazdym i będzie ok szczelinomierze sprawdź jak co 🙂

    #263596 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    wystarczy mu 0,05mm luzu 🙂
    zawsze tak reguluje i silniczki pracują b.dobrze

    #695999 Reply
    Darek
    Gość
    • 4 479
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 755

    Witam.
    0,05mm luzu to moim zdaniem zbyt mało. Silniki, o których mowa to nie wyroby z górnej półki a elementy (również rozrządu) zużywają się szybko. Osobiście obstawiam 0,10mm luzu dla ssania i 0,15mm dla wydechu.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Reply #695999 in Regulacja zaworów, a kompresja?
Twoje informacje:




Back to top button