Regulacja zaworów, a kompresja?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #263593 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 725

    Witam, w związku z tym, że nie zbyt się znam na 4T Made In China to mam pytanie. Chodzi o to, że mój brat ma rometa 747 4T 139QMB. Po 2500km mega osłabł, jak kopałem kopką to potem nie palił, kopka chodziła mega lekko jak by tracił kompresję. Został zawieziony do serwisu. Po tygodniu odebraliśmy. Koleś mówił, że to nie powinno być uznane na gwarancję, ponieważ gaźnik był zasyfiony, bo niby mój brat lał paliwo na jakimś syfie, a to nie prawda! Lał 95 na Orlenie… Jakoś dojechał do domu, wszystko jest ok, kompresję już czuć. W książce gwarancyjnej wpisali, że wymienili filtr paliwa 😆 wyczyścili gaźnik i wyregulowali zawory. W związku z tym pytam: czy zawory rozregulowane w 4T mogą wpływać na kompresję silnika i to, że nie odpalaż? Pzdr

    #263594 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 725

    Jasiu226 napisał:

    czy zawory rozregulowane w 4T mogą wpływać na kompresję silnika i to, że nie odpalaż

    Tak.
    Jeśli nie będą się domykać w momencie kompresji – nie będzie kompresji.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #263595 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 725

    zawory moga wplywac bo moga się nie domykac albo nie maja luzu i wtedy beda się nadpalac bo jak się rozgrzeja to minimalnie beda otwarte i kompresja ucieka bo wiadomo ze metal pod temp puchnie i na zaworach zawsze musi byc luz yak 0.20mm na kazdym i będzie ok szczelinomierze sprawdź jak co 🙂

    #263596 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 725

    wystarczy mu 0,05mm luzu 🙂
    zawsze tak reguluje i silniczki pracują b.dobrze

    #695999 Reply
    Darek
    Gość
    • Postów: 89 725

    Witam.
    0,05mm luzu to moim zdaniem zbyt mało. Silniki, o których mowa to nie wyroby z górnej półki a elementy (również rozrządu) zużywają się szybko. Osobiście obstawiam 0,10mm luzu dla ssania i 0,15mm dla wydechu.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Regulacja zaworów, a kompresja?
Twoje informacje:




Back to top button