Regulacja zaworów, a kompresja?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Regulacja zaworów, a kompresja?

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Darek 2 tygodnie, 6 dni temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #263593 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam, w związku z tym, że nie zbyt się znam na 4T Made In China to mam pytanie. Chodzi o to, że mój brat ma rometa 747 4T 139QMB. Po 2500km mega osłabł, jak kopałem kopką to potem nie palił, kopka chodziła mega lekko jak by tracił kompresję. Został zawieziony do serwisu. Po tygodniu odebraliśmy. Koleś mówił, że to nie powinno być uznane na gwarancję, ponieważ gaźnik był zasyfiony, bo niby mój brat lał paliwo na jakimś syfie, a to nie prawda! Lał 95 na Orlenie… Jakoś dojechał do domu, wszystko jest ok, kompresję już czuć. W książce gwarancyjnej wpisali, że wymienili filtr paliwa 😆 wyczyścili gaźnik i wyregulowali zawory. W związku z tym pytam: czy zawory rozregulowane w 4T mogą wpływać na kompresję silnika i to, że nie odpalaż? Pzdr

    #263594 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jasiu226 napisał:

    czy zawory rozregulowane w 4T mogą wpływać na kompresję silnika i to, że nie odpalaż

    Tak.
    Jeśli nie będą się domykać w momencie kompresji – nie będzie kompresji.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #263595 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    zawory moga wplywac bo moga się nie domykac albo nie maja luzu i wtedy beda się nadpalac bo jak się rozgrzeja to minimalnie beda otwarte i kompresja ucieka bo wiadomo ze metal pod temp puchnie i na zaworach zawsze musi byc luz yak 0.20mm na kazdym i będzie ok szczelinomierze sprawdź jak co 🙂

    #263596 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    wystarczy mu 0,05mm luzu 🙂
    zawsze tak reguluje i silniczki pracują b.dobrze

    #695999 Odpowiedź

    Darek
    • Postów: 0

    Witam.
    0,05mm luzu to moim zdaniem zbyt mało. Silniki, o których mowa to nie wyroby z górnej półki a elementy (również rozrządu) zużywają się szybko. Osobiście obstawiam 0,10mm luzu dla ssania i 0,15mm dla wydechu.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
Odpowiedz do: Regulacja zaworów, a kompresja?
Informacje o Tobie: