regulacja tylnego amora (new dink 50)

ruszał ktoś z pozycji fabrycznej ustawienie tylnej sprężyny?, da się to zrobić nie dysponując spec-kluczem bez kaleczenia metalu?, jakieś patenty znacie?

Hej.
Ten klucz powinieneś mieć w zestawie podstawowych narzędzi w bagażniku. Ja przynajmniej miałem...

mnie widocznie ograbili z klucza (sprzedawca) tak samo jak zresztą z dyszy i rolki :(

zapytałem w moto-land ile chcą za klucz.
odp: NRT000401 - KLUCZ REGULACJI AMORTYZATORÓW - 40 zł + 24 zł wysyłka.
No więc wziąłem i złapałem dłonią w rękawicy za ten pierścień i przekręciłem dwie pozycje w lewą stronę, czyli maksymalnie uwolniłem sprężynę, może teraz będzie tyłem lepiej wybierał nierówności, a zaoszczędzone 64 zł odłożymy na cylinder 80cc :)

Nie chce offtoopicować, ale znam takich co wsadzali do tego 80 ccm i vmax wzrósł o 10km/h.

Leszek napisał:

znam takich co wsadzali do tego 80 ccm i vmax wzrósł o 10km/h.

cylinder + sport.rozrząd + przełożenie pierwotne, to pierwszy etap "uszlachetniania", stawiam głównie na moc, v-max to przy okazji

ja mam 80ccm i lece o 15km/h wiecej ale ma też bardzo duzą mocc.