Regulacja mieszanki paliwowo powietrznej

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #301141
    Maniusx
    Uczestnik
    • Postów: 25

    Siema. Mam takie pytanie.Posiadam skuter 2t i Jak wkrecam srubke od regulacji mieszanki to co się zmienia? i jak wykrecam to tez co się zmienia?

    #301142
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    skład mieszanki

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #301152
    Maniusx
    Uczestnik
    • Postów: 25

    No ale wkrecajac zwiekszam paliwo w mieszance czy zwiekszam powietrze?

    #301153
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 947

    to zależy od gaźnika. w większości regulujesz powietrze więc wkręcając zmniejszasz ilość powietrza (mieszanka robi się bogatsza).
    Tylko ogarnij fakt że nie zwiększasz ilości paliwa w mieszance (ta jest stała i wynika ze średnicy dyszy wolnych obrotów) tylko zmniejszasz lub dodajesz powietrza – w efekcie mieszanka jest bogatsza w paliwo lub uboższa ale nie dlatego że dolałeś paliwa tylko dlatego że zabrałeś powietrze.
    liczy się procentowy udział tych dwu składników – a ty regulujesz tylko jeden z nich.
    Dużo ludzi tego nie łapie i jest masa nieporozumień bo ^ przykręć śrubke to dodasz paliwa^. Nie. Przykręcasz śrubke to zabierasz powietrze a nie dodajesz paliwa. Paliwa dodajesz zwiekszając dysze, podnosząc poziom paliwa w gaźniku lub kombinując z iglicą.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button