Regulacja hamulca

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #63157
    Aaron
    Użytkownik
    • Postów: 46

    Chcialbym sie zapytac czy ktos wie jak wyregulowac hamulce w bassie.
    Są dość slabe.myslalem ze to wina okladzin ale wymienilem i dalej to samo.Najlepiej by bylo zeby kolo sie blokowalo.za wszystkie odp dzieki

    #63159
    mxx_rs
    Użytkownik
    • Postów: 706

    A próbowałeś tymi śrubkami przy kole ?

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #63287
    Aaron
    Użytkownik
    • Postów: 46

    jakimi srubkami??

    #63288
    Aaron
    Użytkownik
    • Postów: 46

    prosze o pomoc

    #63289
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Tam gdzie linka wchodzi jest nakrętka, którą reguluje się ile hamulec ma być ściągnięty

    #63291
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Hamulec reguluje się nakrętką która jest na końcu linki hamulcowej. Naciskaj klamkę hamulca przedniego i popatrz na przednie koło to zobaczysz wtedy która to linka się rusza a na jej końcu jest nakrętka o rozmiarze podajże 14 którą musisz kręcić tak aby koło kręciło się luźno.

    Tą śrubką musisz kręcić.

    #63293
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    Kapuchon napisał:

    Tą śrubką musisz kręcić.

    * nakrętką 😉

    #63295
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Małe przejęzyczenie ale dzięki za poprawę 😉 Dokładnie tak jak pisze Madi – nakrętką ;D

    Wyżej napisałem dobrze a podpisując zdjęcie wkradło się słowo śrubka 😛

    #63302
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Aaron napisał:

    Chcialbym sie zapytac czy ktos wie jak wyregulowac hamulce w bassie.
    Są dość slabe.myslalem ze to wina okladzin ale wymienilem i dalej to samo.Najlepiej by bylo zeby kolo sie blokowalo.za wszystkie odp dzieki

    Wymieniłeś okładziny, a nie wiesz jak wyregulować hamulec?! Nie..! to jakaś paranoja!

    #63307
    solmark
    Użytkownik
    • Postów: 49

    Jak wyregulować to na pewno wie, tylko nie może uwierzyć, że bardzo ciężko koło zablokować. Niestety a może stety ciężko zablokować. Za to hamowanie na dwa hamulce jest bardzo skuteczne, nawet w bassie.

    #99647
    Semir
    Użytkownik
    • Postów: 152

    kupie nitro jeżeli istnieje. pw

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button