Regulacja gaźnika pz27

Witam wszystkich forumowiczów. W tym roku zakupiłem sobie junaka 903 (125cc) na małe przejażdżki. Przygotowuje go do sezonu. Był trochę zdaniedbany przez poprzedniego właściciela, więc przystąpilem do prac. Wizualnie juz gotowy. Mechanicznie nie do konca. Wymienilem filtr na nowy i mój etap pracy zatrzymał się na regulacji gaznika (pz27). Ma może ktoś ten gaznik i powie mi czy da się go dobrze wyregulowac? Robię wszystko książkowo i nic z tego… Wykręciłem srube (powietrza) o 1.5 obrotu, następnie o 1/4, a obroty takie same. Nawet wkręcając do oporu nie gasnie, a chyba powinien. Lewego powietrza nie łapie dzisiaj sprawdzilem. Po rozgrzaniu i przejażdżce swieca ma lekko okopconą obwódkę a góra jasno popielowata. Aktualnie iglica na przed ostatnim rowku. Na srodkowym jak ustawilem swieca nie była wgl okopcona tylko jasna. A jak przestawilem na ostatni to zaczął kopcić a obroty miał strasznie falujące. Dysza 105 (taka byla) Ktoś cos poradzi? Proszę

a regauje na to kręcenie śrubką od składu mieszanki?
najczeście podają żeby srubke w chińczykach wykręcac o 2,5 obr a potem kręcić po trochu. Z wstępnym wykręceiem o 1,5-1,7 obr to sie na razie tylko w isntrukcji od mojego syma spotkałem

Nie reaguje właśnie. Wkręcam wykrecam i tak samo :confused:

Przed chwilą zrobiłem rundke na ustawieniach (przed ostatni rowek iglicy, dysza glowna 105). Po drodze mi kilka razy zgasł, wykrecilem swiece i jest biała czyli za uboga mieszanka. Jakim sposobem można jeszcze zwiekszyc dawke albo zmniejszyc ilość powietrza?

władować większa dysze głowną

tak też pomyslalem zamówiłem dysze o średnicy 110

https://naforum.zapodaj.net/0519f1f3f4a4.jpg.html

Co myslicie o tym kolorze? Dysze dalem wieksza 110