Regulacja gaźnika pod 4t 90cc KEIHIN 24mm

Witam !
Mam problem ponieważ nie mogę wyregulować gaźnika Keihin 24mm w Kymco Super 8 90cc 4t.
Problem polega na tym, że na wysokich obrotach na chwile spada z obrotów a potem znowu wchodzi i tak w kółko.
Próbowałem na dyszach #102, #105 i jest to samo, testowałem na każdej pozycji iglicy i nic to nie daje.
Co mam z tym zrobić aby działało tak jak ma być ? Na seryjnym v-max był 80km/h i przy tej prędkości strzelało z tłumika,a na 24mm tylko 70km/h i występuje sytuacja którą opisałem wyżej.

Tutaj nagrałem zjawisko: http://w931.wrzuta.pl/audio/5Wxn3n7dObI/rec_20-10-09 - z początku to ja się "bawię" obrotami. Na końcu słychać jak traci obroty.

A moduł blokowany? To mi na odcięcie wygląda...

AraS napisał:

Witam !
Mam problem ponieważ nie mogę wyregulować gaźnika Keihin 24mm w Kymco Super 8 90cc 4t.
Problem polega na tym, że na wysokich obrotach na chwile spada z obrotów a potem znowu wchodzi i tak w kółko.
Próbowałem na dyszach #102, #105 i jest to samo, testowałem na każdej pozycji iglicy i nic to nie daje.
Co mam z tym zrobić aby działało tak jak ma być ? Na seryjnym v-max był 80km/h i przy tej prędkości strzelało z tłumika,a na 24mm tylko 70km/h i występuje sytuacja którą opisałem wyżej.
Tutaj nagrałem zjawisko: http://w931.wrzuta.pl/audio/5Wxn3n7dObI/rec_20-10-09 - z początku to ja się "bawię" obrotami. Na końcu słychać jak traci obroty.

Czy montując cylinder 90cc, założyłeś głowicę z kompletu z większymi zaworami? Jaki masz filtr powietrza?

Przede wszystkim czym rozgrzałeś silnik przed regulacją ?

dodge, aż tak głupi nie jestem. CDI odblokowane. Cylinder kit mam kompletny głowica też jest - NIE CHINA. Filtr stożkowy.
Włożyłem dysze #90 i v-max mam 80km/h ale przy 80km/h szarpie i nic więcej nie idzie ;/

Może ten stożek miesza, ja co prawda mam seryjny gaźnik przy cylku 90ccm i seryjny filtr, ale na samym wlocie mam taki kapsel z czterema dziurami, te otwory sa całkiem spore ale jak wyjmę ten kapsel na wlocie do filtra, to silnik cienko się zbiera obroty falują w czasie jazdy. Przez stożek powietrze lekko przepływa i nie ma w gaźniku wystarczającego podciśnienia. Może spróbuj z seryjnym filtrem zamiast stożka.

Na seryjnym gaźniku przy seryjnym filtrze bez zwężki odcinał mi obroty przy 60km/h. Na ten gaźnik nie założe filtra seryjnego bo mam większy dolot.

Może spróbuj wyjąć (tak na próbę) przepustnicę podciśnieniową i spróbuj bez tej przepustnicy, jak sie poprawi to znaczy że coś z podciśnieniem. Podobno nie każdy gaźnik chce chodzić bez tej przepustnicy, ale obecnie mam gaźnik seryjny z którego wyjąłem tą przepustnicę i silnik lepiej sie zbiera nawet na seryjnym gaźniku, ale ma dwie dolegliwości jedna to taka że przy ruszaniu trzeba gwałtownie dodać gaz bo na 4tys obr nie chodzi i gaśnie więc jeśli dodaję spokojnie gaz i silnik spokojnie nabiera obrotów to po dojściu do 4 tyś zgaśnie, więc muszę gwałtownie przekręcać manetkę żeby przekroczyć te 4 tyś (do 3500 jest elegancko i płynnie , po przekroczeniu 4 tyś też elegancko a równo na 4 tyś mówi nie i koniec) ale wkreca się jak szalony, a drógi problem to to że przy 8200 obr na minutę leciutko zaczyna falować ale to leciuteńko i po przekroczeniu 8500obr dalej równiutko sie kręci. Ale za to dynamika sie poprawiła napędza go dysza 85 i nie ma mowy o dławieniu mimo ze nie ma zwężki w filtrze , nie ma tego kapsla na wlocie do filtra z czterema dziurami jest wolny przelot jak na stożku, tylko bez tej przepustnicy nie ma problemów z podziśnieniem. Niestety jak wyżej pisałem pojawiły sie inne niedogodności, ale na próbe możesz ta przepustnicę wyjać i zobaczyć czy nic się nie poprawi,jak tak to będziesz musiał temu gaźnikowi zorganizować podciśnienie.

Jak zrobić to podciśnienie ?

Podłączę się pod ten temat. Jak regulować gaźnik keihin 24 mm, co do czego służy i od czego są te dwa dodatkowe wężyki (np. w oplocie metalowym) ?