Regulacja Gaźnika Peugeot vivacity 2001

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #637204
    Peugeot zią
    Uczestnik
    • 5
    • 18Postów:

    Witam, która to śrubka od regulacji mieszanki, a która od obrotów? Wydaje mi się, że ta ze sprężynką, którą oznaczyłem na czerwono jest od wolnych obrotów, a która od mieszanki ? Poza tym jak mam wyregulować gaźnik ? Z tego co czytałem w google, to trzeba rozgrzać silnik, postawić na równym terenie, zakręcić śrubkę od mieszanki na maxa i odkręcić o 1.5 obrotu, potem śrubkę od obrotów wykręcić do końca i ustawić obroty. Co o tym myślicie? Może znacie jakieś inne sposoby na regulacje? Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam !

    #637205
    Peugeot zią
    Uczestnik
    • 5
    • 18Postów:

    Tu zdjęcie gaźnika: https://scr.hu/re185w

    #637206
    Peugeot zią
    Uczestnik
    • 5
    • 18Postów:

    Poza tym, teraz gdy odpalę skuter po 3 dni postoju, to przez pierwsze 5 sekund wchodzi na wysokie obroty, że aż jedzie sam do przodu, potem jest git

    #637209
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 116Postów:

    i mieszanka jest od wolnych obrotów i ta ze srężynką jest od wolnych obrotów. Tylko tą od mieszanki ustalasz skłąd mieszanki dla wolnych a tą ze srężynką POTEM wartość wolnych obrotw

    #637210
    Peugeot zią
    Uczestnik
    • 5
    • 18Postów:

    Ale ogólnie jak mam to zrobić krok po kroku? Robię to pierwszy raz i nie wiem za bardzo jak się do tego zabrać… Mam kręcić jedną śrubką ze sprężynką, a druga to która ?

    #637211
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 116Postów:

    tak jak jest w każdym przepisie w necie. nie czuje sie na siłach tego przepisywać specjalnie dla ciebie. uzyj wyszukiwarki bo nawet tu na forum i stronie jest to wiele razy opisane

    #637212
    Peugeot zią
    Uczestnik
    • 5
    • 18Postów:

    Zerknij tylko na to okiem:
    4. Wykręcasz śrubkę od regulacji mieszanki do momentu aż skuter zacznie się dławić (przelewać – więc robisz to powoli) i wracasz z powrotem kawałek, żeby się nie dławił.
    5. Potem śrubką od regulacji obrotów wkręcasz ją aby skuter złapał większe obroty
    6. Wkręcasz o ok. 1/4-1/2 to zależy śrubkę od regulacji mieszanki i patrzysz jak skuter się zachowuje (obroty powinny spaść)
    7. Jeżeli tak się dzieje – wyłączasz skuter, zdejmujesz fajkę z przewodem wysokiego napięcia, wykręcasz świecę i sprawdzasz jej kolor.
    8. Jeżeli świeca ma kolor kawy z mlekiem – wszystko w porządku.

    Tak będzie git?
    Jeszcze jedno pytanie,
    ta na czerwono to od wolnych obrotów, a na zielono od mieszanki ? https://scr.hu/re1p7W

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button