regulacja gaznika, ktorą srubą krecic

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) regulacja gaznika, ktorą srubą krecic

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #243345

    Anonimowy
    • Postów: 0

    dam fotkę gaźnika, i proszę mi powiedziec ktora sruba mam krecic, iglice ustawilem na sam srodek.
    http://img408.imageshack.us/my.php?image=zdjcie0159.jpg

    z gory dzieki

    #243346

    Anonimowy
    • Postów: 0

    obiema 😛

    ta wystająca wkręc do końca i wykręc o 0.5 obrotu
    ustaw tą drugą wolne obroty i zobacz jak jeźdz 🙂

    reguluj na ciepłym silniku 🙂

     
    Czytaj
    REKLAMA

    ZONTES: Odkryj nowości w segmencie 310

    Futurystyczny design i najlepsze wyposażenie w klasie. System bezkluczykowy, wyświetlacz TFT, full LED. Do tego imponujące osiągi i jakość wyrażana każdym detalem.Poznaj nową markę ZONTES. Wkrótce w salonach.
    #243347

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a czy przypadkiem ta wystajaca ( 1 od gory) nie jest od obrotów ?

    edit; jak odkrece lekko ta srube na samym dole to z tej rurki leci paliwo…

    caly czas myslalem, ze reguluje się ta srodkowa srubka

    #243348

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ta na góze jest od mieszanki
    ta na dole od wolnych obrotów

    klikszen napisał:

    jak odkrece lekko ta srube na samym dole to z tej rurki leci paliwo…

    to kręc w druga stronę bo go wtedy zalewa

    #243349

    Anonimowy
    • Postów: 0

    kalin napisał:

    ta na góze jest od mieszanki
    ta na dole od wolnych obrotów

    klikszen napisał:

    jak odkrece lekko ta srube na samym dole to z tej rurki leci paliwo…

    to kręc w druga stronę bo go wtedy zalewa

    po 1. ta na górze jest od obrotów!!!!!!!!
    po 2. ta pośrodku jest od powietrza (mieszanki)
    po 3. ta na samym dole jest od spuszczania paliwa z komory pływakowej, nią się nic nie reguluje, ona ma być zakręcona, jak odkręcisz to leci paliwo bo z gaźnika spływa, taki zawór. Kalin, jak nie masz zielonego pojęcia to nie pomagaj… bo skutera nie zalewa tylko tą śrubką paliwo się spuszcza i wszystko jest ok…

     
    Czytaj
    REKLAMA

    -10% na wszystko. Dostawa w 24h bez wychodzenia z domu

    Ponad 30 000 części w Sklep Jednoślad.pl z rabatem 10% przy użyciu kodu K8GI6-Q1DVC-4OJH3. Darmowa dostawa od 290 złotych i ekspresowa realizacja z bezpłatnym zwrotem.
    #243350

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Dokładnie tak jak Mafioz mówi 😉

    Więc tą środkową wkręcasz na maxa i odkręcasz co 0,5 obrotu.

    I bez filtra nie jeździj bo Ci się zrobi większy problem niż regulacja gaźnika 😛

    #243351

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a jak to jest w keeway ?
    ta na górze wystająca od czego jest ?
    a ta przy filtrze powietrza od czego ?

    #243352

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Sosen napisał:

    Dokładnie tak jak Mafioz mówi 😉

    Więc tą środkową wkręcasz na maxa i odkręcasz co 0,5 obrotu.

    I bez filtra nie jeździj bo Ci się zrobi większy problem niż regulacja gaźnika 😛

    hehe wieeem 😛 zdljalem do zdjec, bo on zaslania caly gaźnik

    dzieki za odp wszystkim, tym co pomogli dal +

    #243353

    Anonimowy
    • Postów: 0

    kalin napisał:

    a jak to jest w keeway ?
    ta na górze wystająca od czego jest ?
    a ta przy filtrze powietrza od czego ?

    wystająca od obrotów, koło filtra od powietrza (mieszanki)
    a na spodzie gaźnika na tej pokrywce która trzyma się na 4 śrubach jest śruba od spuszczania paliwa.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie