Regulacja gaźnika Dellorto PHBG 19 mm.

Wyświetla 31 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #175850
    H2SO4
    Użytkownik
    • Postów: 245

    Fajnie, że jednak nie odpuszczasz. OK. Literatura fachowa na zachętę dla ciebie i dla innych…

    http://www.scootershack.co.uk/threads/two-stroke-tuners-handbook-by-gordon-jennings-pdf-manual.25450/

    Ogarnij silnik w pierwszej kolejności, ma się wkręcać pod założone obroty maksymalne (duży gaźnik do danej pojemności, dysza, filtry, wydech oraz odpowiednia świeca, itd.). Jeżeli już to ogarniesz, pójdziesz sobie dalej (lekkie rolki w wariatorze, sprężnki sprzęgła, sprężyna centralna, ewentualnie wymiana przełożeń w przekładni). Jeżeli opiszesz co aktualnie masz tam zasadzone (wystarczy krótka/długa lista oraz symbole włożonych tam gratków), będzie to wartościowy wkład edukacyjny dla wszystkich innych ostro grzebiących w swoich 2T. Dziabaj ostro tego temata.

    #175859
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 911

    dzięki za spam reklamowy. pomogłeś. a teraz idź sie utop.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #175864
    H2SO4
    Użytkownik
    • Postów: 245

    I zaraz kolega. Fajnie. Szacunek. Zdrowy sobie rośnij za powyższe stwierdzenie.

    Ale we Wiśle się ma on utopić czy jednak w Bystrzycy? Poza tym wiosenne topienie marzanny już było dość dawno temu.
    To jakaś nowa, aczkolwiek jesienna już tradycja? Hmm?
    Niestety, ale nie jestem teraz za bardzo z tym na czasie, bo dość dużo jeżdżę chińsko-francuskim truchłem. Co to za bida, panie, co to za bida jest. Bida, a jednak jedzie. Normalnie nie pojmuję tego zjawiska, a nawet światowy jestem.

    I fajnie, bo mam jakby wywalone na całe to konsumpcyjne społeczeństwo, ale jak znaczek lwa na czaszy robi jednak zasadniczą różnicę co poniektórym to mnie to teraz lata. W rzeczy samej. Mam ci ja chińskiego PEUGEOTA. SPIDER-FIGHTERA nawet.
    Winkle ze strachu same uciekają w szczere pole, razem z całymi domami. Ujeeeeeee.

    Czy jest jakiś sensowny postęp u ciebie? Zrób coś kreatywnego wedle wszelakich tuningowych prawideł i jednak zrób to samodzielnie. I raportuj.

    #175867
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 911

    Nie ma postępu bo muszę popracować a do tego pada i warsztat mi na trawniku zalało.
    Z postępu to rozpuściłem wici na forum mielocha i skz – może ktoś składał bardzo zbliżony setup i zna rozwiązanie znikąd czyli z głowy.
    Na chłopaków którzy to składali nie liczę że sie odezwą.
    Jakoś idea kupowania i podmienia po jednej części mnie nie pociąga a zakup całości od nowa i użycie jednej części też nie jest za fajny. Budowac kuchnie żeby jeden raz zagotować wode na herbatę – słaba opcja.
    Pamiętaj też jaki był cel. Zbudować lekko mocniejszą serie z lepszych cześci. To nie ma być monster i król hamowni tylko daily driver. Dlatego nie ma wydechu na 12.000 tylko taki co jest skuteczny około 9500, nie ma stożka tylko airbox.
    Nie bede liczył dolotów, rezonansów, długości kanału dolotowego i nie bedę piłował okien pilnikiem żeby wygrać jeszcze 0.8KM bo zamysłem kupiłem cylider żeliwny i na dzieńdobry słabszy od swego aluminiowego braciszka.
    Zasadniczo wiem czego nie bede robił ale nie bardzo wiem co robić będe 🙂 – życie.
    Zamysł był zrobić dobrze silnik z zapasem na 12-14 tyś żeby na co dzień korzystać z 2/3 możliwości.
    95% części w nim jest właściwa i sprawna i wiadomo że może jechać na nich lepiej- albo po prostu normalnie, adekwatnie do setupu. Ja już nie walczę o dodatkowe konie tylko o skorzystanie z tych co są wiec wiesz -Grahamy Belle i inne biblie o performance tjunik to nie moje potrzeby.

    Ale zapewne chyba skończy sie wydaniem kolejnych 5 stów na korektor, talerz i spręzynę i złożenie tego od początku. Nie mam zdrowia podchodzićdo tego na 4 razy

    #175873
    H2SO4
    Użytkownik
    • Postów: 245

    Troszku lipa z tym, ale co wydałeś to już wydałeś i tego pewnie nigdy jednak nie zapomnisz, zwłaszcza przy zwykłym/niezwykłym, a i tak bardzo popularnym nadal silniku 2T. Nawet po takich ostrych modyfikacjach.

    Co mogłem to pomogłem, a że niewiele mogłem to i niewiele pomogłem. W rzeczy samej. Sprzedaj i zapomnij o tym swoim 2T. Kiedyś musisz. Najpierw sprzedać, a potem zapomnieć.

    #175875
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 691
    #175876
    H2SO4
    Użytkownik
    • Postów: 245

    On tego nie kupi. Zapomnij.
    Czy ty nie widzisz, że mistrzu ma już solennie dość tych wszystkich modyfikacji. Ja to jednak widzę. Ma już tego dosyć. Tak normalnie. Tjunik 2T się jemu już przejadł i mamy już finał sprawy.

    A mógł się turlać taką zwykłą odblokowaną chińską pięćdziesiątką w 2T i nawet rozczulać nad kolejnym promocyjnym wypustem olejowym dla swojego silnika 2T, czyniąc to wzorem legendy tego forum, czyli Kisio-Rysio-Sprawnej Rączki.

    #175878
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 911

    turlać sie 50tką to moge za cene zestawu dobrego sprzęgła 🙂 . To akurat jest najprostsze wyjście.
    Snajper, wejście do namiotu jest po skosie wiec siedząc przy skuterze nie byłbym osłonięty. Potrzebny jest taki z daszkiem na palikach albo w formie kostki 🙂
    Nie mam dość modyfikacji. Mam dość sytuacji i ludzi.

    #175880
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 691

    nie łam się przełam się:) ja peugeota już zrobiłem wszystko pięknie tylko tjunery założyli pasek 755 a nie 765 i leci 60-65 i rolki założyli 10g zamiast standard 5,5. curwa co za h.. takie dzieci płodzi co za pipa takie dzieci rodzi:) już go wystawiłem na olx.

    #175949
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 911

    tak sobie pomyślawszy że jeżeli szkuteł na lżejszych rolkach ma siłę się wkręcać na wyższe obroty a jedzie 50km/h wyjąc to znaczy że spreżyna centralna daje za duży opór i mimo obrotów wariator sie nie schodzi. Wiec nie twardsza centralna tylko miększa centralna..
    przecież ta co jest teraz niekoniecznie jest miękka- może własnie jest dość twarda i stąd wsadzili mu cięższe rolki żeby jakkolwiek mogły z nią walczyć

    #175961
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 691

    no to załóż soft i po sprawie,zazdroszczę ci tej bliskości sklepu z częściami ja do sklepu z gratami (do firmowych) mam 50km a w „pobliżu 20km” tylko china gy6 i fmb.

    #175964
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 911

    jeden ma sklep blisko a drugi ma gdzie robić :). Każdemu po trochu 🙂

    #175991
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 691

    no prawie salon-serwis 2m na 5m

    #175995
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 911

    no mówie że luksus 🙂

    #176010
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 911

    kompresja 10 bar z kawałkiem na rozgrzanym silniku w połowie docierania (~500km przebiegu)

    #176029
    H2SO4
    Użytkownik
    • Postów: 245

    I znowu zwykły pech. Widzisz, tak to już bywa. Dziki nasz kraj i dzikie nadal tutaj są ludzie.

    #176032
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 691

    #176033
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 691

    ładny peugeocik:) opomke maxxis już kupiłem i lustereczka/sory za pustego coś sie pier..
    http://olx.pl/oferta/peugeot-ludix-snake-okazja-niemal-jak-nowka-CID5-ID74vnd.html

    #176034
    H2SO4
    Użytkownik
    • Postów: 245

    A nie mówiłem, że jednak dzikie?

    #176037
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 691

    kto jest dziki no chyba nie ja a rozumiem mówisz o sobie jak coś to dzidę ci zrobię łuk i jakaś skóra z dzika dla ciebie też sie znajdzie:)

    #176061
    H2SO4
    Użytkownik
    • Postów: 245

    Droczę się, ale ja się zawsze droczę i trzeba się do tego przyzwyczaić. Rób ten łuk.

    Na jakiej dyszy głównej latał ten kolejny nowy cylek? I co się znowu stało z tym twoim silnikiem 2T? I co napisali ci na innych forach?
    Pytam z czystej ciekawości.

    #176066
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 911

    tak zasadniczo to nic nie napisali oprócz porad typu: załóż stożek, wydech za 500 i wtedy wyciśniesz..itd

    Cylek lata na dyszy 75 i iglicy max opuszczonej i jest ciut za bogato- pali zresztą jak mały smok, prawie 6. Na każdej większej sie zalewa.

Wyświetla 31 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button