Regulacja gaznika Am6 z cylindrem malina i tłokiem meteor

Witam mam problem w mojej Am6. (aprilia rx50) motor nabyłem z zatartym cylindrem 50cc. Założyłem nowy malinę z tłokiem meteora nowy zawór membranowy oraz gaźnik tec19mm nowy filtr oraz tarcze sprzęgła. I tu zaczynaja się schody mianowicie mam aktualnie założoną dysze 80 motor jeździ ale jak już wejdzie na obroty. Pod górkę ciężko ruszyć bo przerywa w dolnym zakresie obrotów a jak dodam szybko gazu strzela w wydech. Iglice też opuszczałem i podnosiłem. Jak dałem dysze pozyzej 80 do 105 też strzela ale już wgl nie chce jeździć. Doradźcie mi jakie macie dysze może ktoś z was ma podobny setup. Świeca jak coś nowa br9es. Wydech seria. Czy może być to wina zaworu membranowego bo jest twardszy… Dodam że na dyszy 80 nie reaguje na krecenie śruba od składu mieszanki jak i na żadnej innej… Czy może dysza od wolnych obrotów jest za duża bądź za mała. Jak coś mam też gaźnik 16mm dellroto. Więc może ktoś coś mądrego doradzi.

Skoro przerywa Ci już na dyszy 80 to po co próbujesz dawać większą ? Daj 70-75 do tego przeróbka lub wymiana puszki filtra i tyle

Czyli mam rozumieć że może być mniejsza dysza. W sumie nie próbowałem bo myślałem że 80 to takie minimum przy większym cylindrze… Puszkę przerobić czy stożek?

Jeżeli masz stożek to zmień go na puszkę i przerób puszkę. Zasada jest taka, że jak masz mały gaźnik to potrzebna jest większa dysza bo powietrze szybciej przepływa, przy większym powietrze przepływa wolniej i wystarczy mniejsza dysza aby wzbogacić powietrze w paliwo.

Ok tak zrobię. A filtr przerobić poprzez dorobienie otworu żebu mięcej powietrza dawał czy przydławić

powiększyć otwór wlotowy