Regulacja gaznika Am6 z cylindrem malina i tłokiem meteor

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Regulacja gaznika Am6 z cylindrem malina i tłokiem meteor

Ten temat zawiera , ma i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Szumek811 Szumek811 5 dni, 19 godzin temu.

Oglądasz 6 posty - 1 przez 6 (z 6 łącznie)Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #685855 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Chiński
    Chiński
    Participant
    • Postów: 3

    Witam mam problem w mojej Am6. (aprilia rx50) motor nabyłem z zatartym cylindrem 50cc. Założyłem nowy malinę z tłokiem meteora nowy zawór membranowy oraz gaźnik tec19mm nowy filtr oraz tarcze sprzęgła. I tu zaczynaja się schody mianowicie mam aktualnie założoną dysze 80 motor jeździ ale jak już wejdzie na obroty. Pod górkę ciężko ruszyć bo przerywa w dolnym zakresie obrotów a jak dodam szybko gazu strzela w wydech. Iglice też opuszczałem i podnosiłem. Jak dałem dysze pozyzej 80 do 105 też strzela ale już wgl nie chce jeździć. Doradźcie mi jakie macie dysze może ktoś z was ma podobny setup. Świeca jak coś nowa br9es. Wydech seria. Czy może być to wina zaworu membranowego bo jest twardszy… Dodam że na dyszy 80 nie reaguje na krecenie śruba od składu mieszanki jak i na żadnej innej… Czy może dysza od wolnych obrotów jest za duża bądź za mała. Jak coś mam też gaźnik 16mm dellroto. Więc może ktoś coś mądrego doradzi.

    Luki
    #685957 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Szumek811
    Szumek811
    Participant
    • Postów: 596

    Skoro przerywa Ci już na dyszy 80 to po co próbujesz dawać większą ? Daj 70-75 do tego przeróbka lub wymiana puszki filtra i tyle

    Nie pomagam na priv 😉
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #685977 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Chiński
    Chiński
    Participant
    • Postów: 3

    Czyli mam rozumieć że może być mniejsza dysza. W sumie nie próbowałem bo myślałem że 80 to takie minimum przy większym cylindrze… Puszkę przerobić czy stożek?

    Luki
    #686095 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Szumek811
    Szumek811
    Participant
    • Postów: 596

    Jeżeli masz stożek to zmień go na puszkę i przerób puszkę. Zasada jest taka, że jak masz mały gaźnik to potrzebna jest większa dysza bo powietrze szybciej przepływa, przy większym powietrze przepływa wolniej i wystarczy mniejsza dysza aby wzbogacić powietrze w paliwo.

    Nie pomagam na priv 😉
    #686117 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Chiński
    Chiński
    Participant
    • Postów: 3

    Ok tak zrobię. A filtr przerobić poprzez dorobienie otworu żebu mięcej powietrza dawał czy przydławić

    Luki
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #686122 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Szumek811
    Szumek811
    Participant
    • Postów: 596

    powiększyć otwór wlotowy

    Nie pomagam na priv 😉
Oglądasz 6 posty - 1 przez 6 (z 6 łącznie)Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
Odpowiedz do: Regulacja gaznika Am6 z cylindrem malina i tłokiem meteor
Informacje o Tobie: