Regulacja gaźnika

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Regulacja gaźnika

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kisiu1981 Kisiu1981 6 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #73288
    Zdjęcie profilowe tajne515
    tajne515
    Użytkownik
    • Postów: 42

    Jak to sie robi ? chcial bym miec opisane w miare dokładnie. PILNE

    #73299
    Zdjęcie profilowe tajne515
    tajne515
    Użytkownik
    • Postów: 42

    help?

    #73309
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Ustawiasz w miarę wysokie wolne obroty wystającą śrubą i wkręcasz tą schowaną powoli aż skilnik zacznie się dusić. Wtedy wykręcasz ją powoli aż obroty nie będą się już zwiększać. U mnie ta bardziej schowana śruba jest wykręcona 1.25 obrotu i jest git. Regulujesz wolne obroty tak żeby w miarę równo sobie „pyrkał”.

    Trzeba ustawienie dobrać podczas jazdy. To dość żmudna sprawa jeśli robisz to pierwszy raz ale zawsze warto się tego nauczyć.

    Iglicę w gaźniku ustawiasz na pierwszy lub drugi ząbek od płaskiej strony (u mnie najlepiej chodzi na pierwszym czyli na najmniejszej dawce paliwa).

    Jeśli nic nie zmieniałeś w wydechu ani nie zakładałeś nowego cylindra to dyszę zostawiasz w spokoju.

    Kolor świecy nie jest jedynym wyznacznikiem prawidłowej mieszanki. U mnie świeca jest czarna ale mieszanka prawidłowa.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Junaka. Wygraj zegarek o wartości 2000 PLN

    Chcesz zdobyć wyjątkowy zegarek Davosa z logo Junak? Nakręć film o swoim Junaku i opublikuj na Facebooku.
    #73314
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Kisiu1981 napisał:

    Ustawiasz w miarę wysokie wolne obroty wystającą śrubą i wkręcasz tą schowaną powoli aż skilnik zacznie się dusić. Wtedy wykręcasz ją powoli aż obroty nie będą się już zwiększać. U mnie ta bardziej schowana śruba jest wykręcona 1.25 obrotu i jest git. Regulujesz wolne obroty tak żeby w miarę równo sobie „pyrkał”.
    Trzeba ustawienie dobrać podczas jazdy. To dość żmudna sprawa jeśli robisz to pierwszy raz ale zawsze warto się tego nauczyć.
    Iglicę w gaźniku ustawiasz na pierwszy lub drugi ząbek od płaskiej strony (u mnie najlepiej chodzi na pierwszym czyli na najmniejszej dawce paliwa).
    Jeśli nic nie zmieniałeś w wydechu ani nie zakładałeś nowego cylindra to dyszę zostawiasz w spokoju.
    Kolor świecy nie jest jedynym wyznacznikiem prawidłowej mieszanki. U mnie świeca jest czarna ale mieszanka prawidłowa.

    „Świeca jest czarna, a mieszanka prawidłowa” ciekawa teoria 😀

    #73482
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 102
    #73483
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Tak. Najlepiej chodzi i najmniej pali właśnie teraz, przy obecnym ustawieniu. Świeca jest lekko czarna. Sam myślę, że to interesujące;-)

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie