Regulacja Gaźnika 4t 139QMC

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #118703 Reply
    MrJakub654
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 153
    • Postów: 164

    Cześć, otóż po założeniu stożka, zmieniłem dyszę z 080 na 090 na 080 wydawało mi się, że nie raz się dusił, brakowało powietrza, co do 090, to ma teraz paliwa za dużo. Próbowałem regulować śrubką mieszankę, ale jest ona prawie całkiem wkręcona, czyli dostaje mniej paliwa, nie regulowałem jeszcze iglicy, jutro się tym zajmę, pytanie, czy może nie kupić 085 dyszy, czy może ona będzie optymalna, na 090 skuter jeździ normalnie, wszystko okey, ale niekiedy, gdy jadę np 50 na 1/10 gazu i nagle dam mu pół manetki, to lekko przerywa, zanim przepali, czyli jednak za dużo benzyny ma, pytanie, iglica niżej= paliwa mniej wyżej= więcej, czy na odwrót, z góry dzięki za odpowiedź 🙂

    #118822 Reply
    MrJakub654
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 153
    • Postów: 164

    @

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #118823 Reply
    MrJakub654
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 153
    • Postów: 164

    W nazwie jest błąd nie 139QMC tylko 139QMB !

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Regulacja Gaźnika 4t 139QMC
Twoje informacje:




Back to top button