Regulacja Gaźnika 4t 139QMC

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #118703
    MrJakub654
    Użytkownik
    • Postów: 164

    Cześć, otóż po założeniu stożka, zmieniłem dyszę z 080 na 090 na 080 wydawało mi się, że nie raz się dusił, brakowało powietrza, co do 090, to ma teraz paliwa za dużo. Próbowałem regulować śrubką mieszankę, ale jest ona prawie całkiem wkręcona, czyli dostaje mniej paliwa, nie regulowałem jeszcze iglicy, jutro się tym zajmę, pytanie, czy może nie kupić 085 dyszy, czy może ona będzie optymalna, na 090 skuter jeździ normalnie, wszystko okey, ale niekiedy, gdy jadę np 50 na 1/10 gazu i nagle dam mu pół manetki, to lekko przerywa, zanim przepali, czyli jednak za dużo benzyny ma, pytanie, iglica niżej= paliwa mniej wyżej= więcej, czy na odwrót, z góry dzięki za odpowiedź 🙂

    #118822
    MrJakub654
    Użytkownik
    • Postów: 164

    @

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #118823
    MrJakub654
    Użytkownik
    • Postów: 164

    W nazwie jest błąd nie 139QMC tylko 139QMB !

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button